Al dit in de volgende aan het woordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:15 schreef Yari het volgende:
Hahaha, de fucking rotonde!!!!
emarwii kan je er even snel een video over maken zodat al je fans snel op de hoogte zijn van deze ontwikkelingen?
Wanneer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef emarwii het volgende:
[..]
Al dit in de volgende aan het woord
Midden septemberquote:
Mooi... Dan kan ik met een gerust hart op vakantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze hoort toch ook wel in het fanforumje moet een gegeven paard niet in de bek staren
Wederom bedankt voor het vertrouwen Emarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:38 schreef emarwii het volgende:
AQuila360 is nu officieel crew lid bij de site! Hij beheerd de fanlist vanaf nu.
www.dgvf.come2me.nl
Dus neem allen is een kijkje
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wederom bedankt voor het vertrouwen Emar![]()
De lijst wie er nu is komt te vervallen en we beginnen met een nieuwe lijst op de site van Emar zelf!!
Meld je hier in dit topic aan of in het topic op het forum van DGVF en maak deel uit van deze snel groeiende community! Uiteraard is deze nieuwe lijst ook alleen bestemd voor fans!
Verwacht in de toekomst ook extra exclusieve content van DGVF (bv. een nieuwsbrief)
Ik meld me hierbij aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De lijst wie er nu is komt te vervallen en we beginnen met een nieuwe lijst op de site van Emar zelf!!
Meld je hier in dit topic aan of in het topic op het forum van DGVF en maak deel uit van deze snel groeiende community! Uiteraard is deze nieuwe lijst ook alleen bestemd voor fans!
Verwacht in de toekomst ook extra exclusieve content van DGVF (bv. een nieuwsbrief)
Het is dus wel van belang dat je je opnieuw aanmeld!
Ik ben vergeten in mijn vorige post het volgende te melden:quote:
Waar is het inschrijfformulier??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dus wel van belang dat je je opnieuw aanmeld!
zeggen dat je er op wil is voldoende :p Een commissie zal je aanvraag zoals altijd beoordelen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waar is het inschrijfformulier??
Bij deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
zeggen dat je er op wil is voldoende :p Een commissie zal je aanvraag zoals altijd beoordelen!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten in mijn vorige post het volgende te melden:
Sackboy doe geen moeite
quote:
quote:
Laten we dat nu maar niet doen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders beginnen wij wel een haters lijst. Die wordt een stuk langer, voorspel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |