De kans dat hij dat lukt is net zo groot als een goed filmpje makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hij kan beter van dat geld wat alcohol kopen en vrouwtjes zijn slaapkamer in lokken.
OMG Emar mishandeld nep-fanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Emar laat de t-shirts drukken in China!
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Assault Heroesquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffen
Ik wachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Assault Heroesnu?
Oja de opname's zijn in volle gang en met een beetje geluk staat de nieuwe review '' Disney Shit part 2'' morgen online
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Komt allemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef muay-toy het volgende:
Emar, in aan het woord nummer 5 vertelde je dat je binnekort 'de kleine zeemeermin' zowel als 'sonic riders' zal gaan reviewen. Tot op de dag van vandaag zijn die reviews niet geweest. Echter heb je na aan het woord 5 wel andere spellen gereviewd zoals 'star wars' en de disney spellen. Er is daarna ook al een nieuwe aan het woord geweest maar de voorheen genoemde spellen zijn nooit gereviewd.
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
Kun je al verklappen of de wereld wijde release van de nieuwste review morgen doorgaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.
waarom? omdat je het niet kan spelen L2Pquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
check die tv op de achtergrond hehe, nee daar geniet je vol van de HD kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef muay-toy het volgende:
Als iemand hier zich verveeld omdat er nog geen nieuwe dgvf review is dit misschien nog een schrale troost.
Wat is L2P?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom? omdat je het niet kan spelen L2P
Check mijn achievements maaruitgespeeld, en ik hoef er nog maar 4
Dude.... 85%quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Rkatier het volgende:
Ff denken hoor, alleen nog eindbaas en dan moet je zo snel mogelijk de basis uit
edit: L2P = Learn to Play
Dat mag ook wel als je alleen bent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |