Betere werkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:08 schreef DaMart het volgende:
Meteen een bordje 'op dit perron moet u in het bezit zijn van een geldig vervoersbewijs' gekocht, voor in de modelspoorkamer.
Wel wat foto's gemaakt. Kijk morgen wel wat er gelukt is. Zometeen ga ik op de fiets het duin in om e.e.a. op e foto te zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werk
leuke foto's kunnen maken? Met dit weer geen punt lijkt me?
Ik ga zo ook een rondfietsen. Waar zal ik eens heengaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel wat foto's gemaakt. Kijk morgen wel wat er gelukt is. Zometeen ga ik op de fiets het duin in om e.e.a. op e foto te zetten.
als limburger uit een klein dorpje zou ik de haven wel tof vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een rondfietsen. Waar zal ik eens heengaan?
De prachtige industriële gebieden van de Botlek
De immer rustieke Rotterdamse haven
De uitgestrekte lanen met rijtjeshuizen door
Nu pas? Of alweer?quote:
jeps, over acht uur moet ik bij een ander hotel zijn, want dan vertrekt de bus naar Singapore.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds in KL?
Toch maar niet met de trein dus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, over acht uur moet ik bij een ander hotel zijn, want dan vertrekt de bus naar Singapore.
Uur of 7 in de ochtend?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, over acht uur moet ik bij een ander hotel zijn, want dan vertrekt de bus naar Singapore.
nee, die gaat maar drie keer per dag, bussen ieder uur, maar die waren allemaal vol, behalve die van 6 en 7 in de morgen.. ik doe het mezelf aan dus...quote:
jeps, dus 5 uur op, inpakken, verse broodjes scoren, lightrail in en dan lekker in de bus verder tukken, heb de route de vorige keer per trein al gezien en al die oliepalm plantages zijn niet echt boeiend zeg maar.quote:
Hmm.. dan is bus opzich handiger ja. Als je maar een plekje hebt dan kun je tenminste lekker verder slapen in de busquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, die gaat maar drie keer per dag, bussen ieder uur, maar die waren allemaal vol, behalve die van 6 en 7 in de morgen.. ik doe het mezelf aan dus...
bus is beter en doet er 5 uur over i.p.v. 9 geloof ik. (enkelspoor, vaak stoppen net als in Indonesie dus, alleen hier heeft men wel goede tolwegen door het hele land (west Maleisie dan, oost is achtergebleven gebied)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Aircon 1ste klasse bus is waarschijnlijk net zo goed en misschien nog wel sneller ook
reserveren hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan is bus opzich handiger ja. Als je maar een plekje hebt dan kun je tenminste lekker verder slapen in de bus
daarom dus. Is in Thailand vaak ook wel dat de bus sneller is dan de treinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bus is beter en doet er 5 uur over i.p.v. 9 geloof ik. (enkelspoor, vaak stoppen net als in Indonesie dus, alleen hier heeft men wel goede tolwegen door het hele land (west Maleisie dan, oost is achtergebleven gebied)
Kan ook naar Bangkok met de bus, maar dan ben ik - letterlijk - nog verder van huis, dus dat is voor de volgende keer, als die junta afgetreden is.
Er is toch een staatsgreep geweest in Thailand? Nu is er een legerleider aan de macht hoor.. of ik ben seniel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daarom dus. Is in Thailand vaak ook wel dat de bus sneller is dan de trein
JuntaDan heb je het verkeerde land voor je
Beste uitvinding ooitquote:
quote:De vorige regering betrof een militair bestuur (junta), de Raad voor Nationale Veiligheid (Council for National Security). Deze was op 19 september 2006 aan de macht gekomen door in een staatsgreep de verkozen regering van Thaksin Shinawatra omver te werpen. Generaal Sonthi Boonyaratglin had de leiding over deze staatsgreep en maakte zodoende de dienst uit, samen met de door de junta benoemde eerste minister Surayud Chulanont. Koning Bhumibol Adulyadej bevestigde de dag na de staatsgreep deze situatie met een koninklijk besluit.
Dat is dan net gebeurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is toch een staatsgreep geweest in Thailand? Nu is er een legerleider aan de macht hoor.. of ik ben seniel.
staatsgreep was inderdaad geweldsloos, maar het was wel een staatsgreep dus.. Klok en klepel zijn aanwezig, alleen niet in de goede plekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Valt mee. De vorige staatsgreep ging ook vrij geweldsloos eigenlijk. En zeker omdat de koning daar heilig is kan die de boel nog redelijk sturen
Nu willen ze alleen van de premier af, omdat die een marionet zou zijn van de premier die is afgezet in de vorige staatsgreep
ach het went welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
mja beetje jammer allemaal..
Mwah, vergelijk het eens met Birma bv. Voorlopig doen ze het in Thailand heel netjes. Hoop dat dat zo blijftquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staatsgreep was inderdaad geweldsloos, maar het was wel een staatsgreep dus.. Klok en klepel zijn aanwezig, alleen niet in de goede plek
Birma ja.. die deden het wel goed, bleef geen tegenstander over, zo kun je ook alle macht naar je toe trekken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk het eens met Birma bv. Voorlopig doen ze het in Thailand heel netjes. Hoop dat dat zo blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |