Tuuluk, dat weet ik ook wel maar ga iig de kick off bekijken en misschien wel meer. Ho's en pimps FTW.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:05 schreef Danny het volgende:
tvp. dit gaat ook wel niet zo'n kutprogramma worden volgens mij
Agree! Hebben we weer wat om af te branden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:11 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk wordt het een kutprogramma, is toch leuk
Op FOK! heten we CBL (max drie letters), .Dat heb ik zelf ook aangehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:04 schreef beequeen het volgende:
Weer een foute TT. Het is CBML.
Of bedoel je het grappenderwijs Gert?![]()
Je hebt nog een kans.........quote:
Ja, is volgens mij precies hetzelfde concept, en dat vond ik ook heel leuk om te volgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel wel even in, het doet me erg denken aan Paradise Hotel.... dat was wel leuk om te volgen
Paradise hotel was hartstikke leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik schakel wel even in, het doet me erg denken aan Paradise Hotel.... dat was wel leuk om te volgen
Echt hè?quote:
Fijn, hou me op de hoogte want ik kan niet kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef Gert het volgende:
"Ik hab jewoon een hekal an sjijnheilije manse"
Het is een schande!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:36 schreef Copycat het volgende:
Folkking hell. De huishoudelijke klusjes zijn ook voor enkel de dames?
binnen 30 seconden zie ik het alquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:36 schreef N.icka het volgende:
Wat een stel verwende . domme, sletterige wijven zeg
Ik ook............en hoop dat dat wat ik zo schokkend vind, knap plakkendknipwerk is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:35 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het format nog steeds stuitend trouwens.
Huub heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
First lady, hoe krijgen ze het verzonnen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:37 schreef Juud79 het volgende:
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Het komt vast wel op uitzending gemist van rtl.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fijn, hou me op de hoogte want ik kan niet kijken
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:39 schreef Ole het volgende:
Was dat de zus van Amanda?
Die roze doos zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
Wat een kampkop heeft die Suzanne, zeg.
Dus die Suzanne is single gebleven?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:40 schreef spapaars het volgende:
Daar is ie dus
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Die blonde met die lelijke tattoo op d'r arm.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:41 schreef N.icka het volgende:
Die roze doos zeker?
De totale niveauloosheid spreekt mij wel aan.quote:
Whehe ik snapte gelijk over wie je het hadquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde met die lelijke tattoo op d'r arm.
Ben bang dat hij dan zelf ook in beeld komt.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben bang dat hij dan zelf ook in beeld komt.
Zoiets had ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef -sabine- het volgende:
En al die meiden snappen de spelende regels?
Kgeloof er nix van.
WTF???quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef jassy het volgende:
Wat is dit dan?
http://www.rtl.nl/compone(...)tream3.avi_plain.xml
http://www.rtl.nl/compone(...)tream2.avi_plain.xml
Neuken voor geld. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef -sabine- het volgende:
En al die meiden snappen de spelende regels?
Kgeloof er nix van.
Jij had vrouwen met een IQ van minimaal 130 verwacht?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:39 schreef Danny het volgende:
ow, en het zijn allemaal kansloze hersenloosjes
Die is helemaal wacko.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef schatje het volgende:
Die Inspector Gadget tante is best wel pittig.
...en pijpen, denk dat dat ook moetquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuken voor geld. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en pijpen, denk dat dat ook moet
Wie is dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef schatje het volgende:
Die Inspector Gadget tante is best wel pittig.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Als het intelligente vrouwen zouden zijn zou het psychologische spel wel leuker zijn.
Laat je verrassenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuken voor geld. Zo moeilijk is het niet.
Die Credit Card moet natuurlijk wel vol hè? Shoppen maar met je mond vol (tanden).quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Met z'n allen op Rory jumpen!!!
No worries zijn geen livestreams, je kunt gewoon dorspoelen zeg maarquote:
mogen de meiden ook op elkaar jumpen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Mag wel maar heeft geen zin want geen geldelijk gewin, dus waarom zouden ze?quote:
Die rode kimono's, en dan uitzoeken maar. Tis toch net een bordeel zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Er word nu al bepaald wie wie krijgt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Uit pure wanhoop zetten ze 50 cent er maar onder.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die rode kimono's, en dan uitzoeken maar. Tis toch net een bordeel zo
nou ja, om er wellicht later een trio van te maken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag wel maar heeft geen zin want geen geldelijk gewin, dus waarom zouden ze?
Ze mogen die creditcard waarschijnlijk wel door elkaars gleuf laten glijden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef Ole het volgende:
nou ja, om er wellicht later een trio van te maken?
Maar ze mogen zeker niet samen met een creditcard doen
Ik moet er nog even inkomen, komt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog niemand caps![]()
Kom op, ben beter gewend van jullie
Nà een aflevering heb je ze mischien allemaal gezienquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
Aaaarggghgh! Die enorme platheid ga ik niet volhouden, hoor. Wat een pulp.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo hij gaat het moeilijk krijgen? Hij mag toch sowieso blijven?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze mogen die creditcard waarschijnlijk wel door elkaars gleuf laten glijden.
Het zou wel leuk zijn als er zó'n enorme klootzak tussen zit, dat-ie niemand kan krijgen. Alle vrouwen weigeren gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
De vrouwen die hem moeten pleasen, die gaan het moeilijk krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Niks trekken. Pijpen kreng, of geen creditcard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef Juud79 het volgende:
´Je gaat me helemaal leegtrekken volgens mij´
Die vond ik ook wel grappig... zij dacht waarschijnlijk gelijk aan de andere contextquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef Juud79 het volgende:
´Je gaat me helemaal leegtrekken volgens mij´
Ik moet eerst een nieuw rolletje in m'n fototoestel stoppen. Maar of dan caps ga maken ? Tot nu toe is het niet echt de moeite waard. Gewoon saaaai.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog niemand caps![]()
Kom op, ben beter gewend van jullie
De liefde van E.Mastercard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
Ze wil de liefde vinden, hahahaha
Hallo dan bijna naamgenootquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Haha alle DGK regulars gelijk weer aanwezig
Thank God.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Wat erg!
De diepzinkende, eerder.quote:
Toch hè?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh nee hebben ze nou een Dennis kloon gevonden
Die wilde toch neuken voor kleding? Heul diep ja.quote:
Ik ben te oud om de CBMLhoer uit te hangen.quote:
Dan heb je al gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben te oud om de CBMLhoer uit te hangen.
Maar ik heb een eigen creditcard.
Ik wel, maar ik ben te oudquote:
Poetsen is het Walhalla vergeleken bij deze bocht. En ik háát poetsen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
Ja, echt?
Ik wilde al gaan poetsen ofzo. Zo erg vind ik het.
gelukkig wel jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben te oud om de CBMLhoer uit te hangen.
Maar ik heb een eigen creditcard.
Tis pas de eerste uitzending. We moeten er allemaal nog even inkomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuw rolletje in m'n fototoestel stoppen. Maar of dan caps ga maken ? Tot nu toe is het niet echt de moeite waard. Gewoon saaaai.
Heb net voor het eerst in weken staan stofzuigenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt?
Ik wilde al gaan poetsen ofzo. Zo erg vind ik het.
Juist. Ik ben te oud hiervoor. Ik ben niet de doelgroep. Ik wil met korting naar de dierentuin.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poetsen is het Walhalla vergeleken bij deze bocht. En ik háát poetsen.
Net als bij Hugh Heffnerquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
En elke avond moeten die meiden dus opzitten in hun kimonootjes in de hoop gekozen te worden in bed?
Ik ben van schrik aan de witte wijn gegaan. Zuip 2 flessen leeg vanavond, ik zweer het je.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het bijna surrealistisch. Maar dat kan ook aan dat jointje liggen dat iets te hard aankomt.
Leg er een stel klaar voor de komende 3 maanden Ccquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het bijna surrealistisch. Maar dat kan ook aan dat jointje liggen dat iets te hard aankomt.
Mergen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:08 schreef Ole het volgende:
Can't buy me love - Nieuw reality programma RTL 5
Ik heb al wel veel gemist.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ging ik inene uit eten en heb ik de helft van CBML gemist, mooi reclame dus kan ik snel even terug lezen.
Is het iets en heb ik veel gemist?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Reclame, gelukkig. Even bijkomen van deze pulp.
dat deden wij ook op de basisschoolquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef N.icka het volgende:
Het is net de eerste klas van de middelbare school
Ik ga voor Fiona , dan mag jij... Jasmine
quote:
Nou ehm, nee. Dit is echt erg of je moet DGK op zijn slechts missen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ging ik inene uit eten en heb ik de helft van CBML gemist, mooi reclame dus kan ik snel even terug lezen.
Is het iets en heb ik veel gemist?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is erger dan ik had verwacht. Het gaat helemaal nergens over, nergens naartoe. Ja, in je kimono naar het bed van je mastercard.
Geilshaquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is erger dan ik had verwacht. Het gaat helemaal nergens over, nergens naartoe. Ja, in je kimono naar het bed van je master.
Sharp!quote:
Naat, met haar handje met blauw zand.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ik lig nu al in een deuk. Het eerste pussy shot a la BB Nathalie is al geweest net...
Tis bijna afgelopen, nog een kwartiertjequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben van schrik aan de witte wijn gegaan. Zuip 2 flessen leeg vanavond, ik zweer het je.
Ik ga bijna terugverlangen naar Natasia, bijna..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Reclame, gelukkig. Even bijkomen van deze pulp.
Ja, nice beavershot.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ik lig nu al in een deuk. Het eerste pussy shot a la BB Nathalie is al geweest net...
Iewk!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naat, met haar handje met blauw zand.
Dat zeg ik, ben tot dusver wel geboeid.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
Balen dat er geen streams zijn.
Ik denk dat Huub hem geen dag binnen zou houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Nou, nog 10 minuten, wat een ellende.
Zou Huub het wat vinden?
Lekker, en dan denken dat dit de standaard is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:14 schreef neo567 het volgende:
Veel.....Heel veel puberende meiskes kijken dit, zeker weten!!!!!
Van die breezah sletjes
Vond het wel aandoenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Iewk!!
En dat achterlijke zelfverzonnen liedje dat ze steeds zong.
Ik heb nu 2 pagina's gelezen en ben er maar mee gestopt, na zoveel "kansloos", "hoeren", "dom" weet ik genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is erger dan ik had verwacht. Het gaat helemaal nergens over, nergens naartoe. Ja, in je kimono naar het bed van je master.
5 keer per week, dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef Ole het volgende:
Nog eventjes doorzetten
Komt dit nu elke dag?
Als het goed is zijn er 5 potentiele spuiters voor teruggeplaatstquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef Kinga het volgende:
De fontein is ook weg he.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Gert het volgende:
En dan te bedenken dat het dadelijk pas écht ordinair wordt.
Soort zoekt soort hè !quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker, en dan denken dat dit de standaard is.
Oh ja........quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Gert het volgende:
En dan te bedenken dat het dadelijk pas écht ordinair wordt.
Dus dat, want alle ingrediënten zijn aanwezig om het tot een vermakelijk en grappig programma te maken. Domheid, jaloersheid, geld, haantjes, platvloersheid. Het gaat geheid ruzie worden daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
Balen dat er geen streams zijn.
En ze kijken de volgende afleveringen ook allemaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 pagina's gelezen en ben er maar mee gestopt, na zoveel "kansloos", "hoeren", "dom" weet ik genoeg.![]()
Het programma voldoet dus aan de verwachtingen... en nog meer
Streams zouden het nog enigszins dragelijk gemaakt hebben, jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat, want alle ingrediënten zijn aanwezig om het tot een vermakelijk en grappig programma te maken. Domheid, jaloersheid, geld, haantjes, platvloersheid. Het gaat geheid ruzie worden daar.
Met streams zou ik het zeker volgen, nu niet!
Was het maar verassend, dan waren we er zo vanaf.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef Darklight het volgende:
ordinaire zooi dus, erg verassend ;')
Ik ben allergisch voor die dingenquote:
Rolly en Kerryquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef Gert het volgende:
Rory en Kelly... o god laten ze nooit kinderen krijgen aub.
Of wel, en daar een nieuwe reality soap omheen bouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef Gert het volgende:
Kelly zei dat wel, maar de rest doet het volgens mij nog harder,maar das afwachtenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Kelly, die van het neuken voor kleding, is first lady.![]()
De rest mag nu ook een wijf kiezen.....echt hè?
Waarschijnlijk Lolly het promofilmpje ook gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Kelly, die van het neuken voor kleding, is first lady.![]()
De rest mag nu ook een wijf kiezen.....echt hè?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
En nu godverdomme je beste schaamlip voorzetten, Suzanne!
Jeeeeez, jij weet de namen al. Ik kan de ene hoer nog niet van de andere onderscheiden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
En nu godverdomme je beste schaamlip voorzetten, Suzanne!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef Kinga het volgende:
Die Suzanne doet me denken aan die hoer van Huub, die gore met die getattoeerde sterren onder haar okels.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit de boodschap die RTL5 wil geven aan de jeugd van tegenwoordig. Hebben ze dan geen moreel besef
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Die voice-over impliceert nu ook dat die mannen niet safe zijn voor eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |