Die Credit Card moet natuurlijk wel vol hè? Shoppen maar met je mond vol (tanden).quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Met z'n allen op Rory jumpen!!!
No worries zijn geen livestreams, je kunt gewoon dorspoelen zeg maarquote:
mogen de meiden ook op elkaar jumpen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Mag wel maar heeft geen zin want geen geldelijk gewin, dus waarom zouden ze?quote:
Die rode kimono's, en dan uitzoeken maar. Tis toch net een bordeel zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Er word nu al bepaald wie wie krijgt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Neukuh!!!!!
Uit pure wanhoop zetten ze 50 cent er maar onder.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die rode kimono's, en dan uitzoeken maar. Tis toch net een bordeel zo
nou ja, om er wellicht later een trio van te maken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag wel maar heeft geen zin want geen geldelijk gewin, dus waarom zouden ze?
Ze mogen die creditcard waarschijnlijk wel door elkaars gleuf laten glijden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef Ole het volgende:
nou ja, om er wellicht later een trio van te maken?
Maar ze mogen zeker niet samen met een creditcard doen
Ik moet er nog even inkomen, komt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog niemand caps![]()
Kom op, ben beter gewend van jullie
Nà een aflevering heb je ze mischien allemaal gezienquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
Aaaarggghgh! Die enorme platheid ga ik niet volhouden, hoor. Wat een pulp.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo hij gaat het moeilijk krijgen? Hij mag toch sowieso blijven?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze mogen die creditcard waarschijnlijk wel door elkaars gleuf laten glijden.
Het zou wel leuk zijn als er zó'n enorme klootzak tussen zit, dat-ie niemand kan krijgen. Alle vrouwen weigeren gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
De vrouwen die hem moeten pleasen, die gaan het moeilijk krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Niks trekken. Pijpen kreng, of geen creditcard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef Juud79 het volgende:
´Je gaat me helemaal leegtrekken volgens mij´
Die vond ik ook wel grappig... zij dacht waarschijnlijk gelijk aan de andere contextquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef Juud79 het volgende:
´Je gaat me helemaal leegtrekken volgens mij´
Ik moet eerst een nieuw rolletje in m'n fototoestel stoppen. Maar of dan caps ga maken ? Tot nu toe is het niet echt de moeite waard. Gewoon saaaai.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog niemand caps![]()
Kom op, ben beter gewend van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |