Dat is goed! Ken je het nummer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Joni Mitchell?
quote:
Sil de Strandjutter?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef nebelung het volgende:
haha ja![]()
Hoe heet deze meneer in de gelijknamige tv-serie en wat is zijn beroep?
[ afbeelding ]
Jij krijgt het druk in dit topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Sil de Strandjutter. Hij jut stranden
Het was dom om hier te gaan postenquote:
Geen geluid op mijn pcquote:Misschien toch ff Song for Sharon horen? Voor de algemene ontwikkeling zeg maar
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens stond die 2e foto er nog niet toen ik op Invoeren klikte.
Jaja, dat zeg je nu. Maar ze is idd weinig veranderd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens stond die 2e foto er nog niet toen ik op Invoeren klikte.
I know.quote:
Ik wou net zeggen, alsof die foto hielp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Jaja, dat zeg je nu. Maar ze is idd weinig veranderd.
Dat willen, qua antwoorden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef Arcee het volgende:
Dat willen, qua antwoorden, of Manono wil gaan liggen moet ze zelf maar weten.
Zie edit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
Dat willen, qua antwoorden?
Hij lijkt er niet eens op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
George Baker?
Niet zo veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zingt/zong hij zoal?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:14 schreef Manono het volgende:
Bedoel je: 'Al wie met mij te Kape varen moeten mannen met baarden zijn, jan piet joris en corneel, die hebben baarden die hebben baarden jan piet joris en corneel, die hebben baarden zij varen mee.. '
Mooi lied, geen idee wie dat zongen
Inderdaad een mooi lied.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:14 schreef Manono het volgende:
Bedoel je: 'Al wie met mij te Kape varen moeten mannen met baarden zijn, jan piet joris en corneel, die hebben baarden die hebben baarden jan piet joris en corneel, die hebben baarden zij varen mee.. '
Mooi lied, geen idee wie dat zongen
Hmmmm. Hintje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:15 schreef Arcee het volgende:
Niet zo veel eigenlijk.![]()
Had 2 top 20 hits, waarvan 1 bekende.
Ach, weten..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet hoe het hier werkt. Laat 'm maar even openstaan, overdag zijn er misschien mensen die het wel weten. Trusten![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:19 schreef qltel het volgende:
[..]
En die man met die baard, is dat Peter Schaap?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:19 schreef qltel het volgende:
En die man met die baard, is dat Peter Schaap?
Die met de tong.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:58 schreef tong80 het volgende:
Welke Rolling Stones hoes werd door Andy Warhol ontworpen ?
Nee met de ritsquote:
Dolfijn, Noordzee, Mi Amigo, Caroline, Paradijs, Atlantis, Del Mare, zijn dat er genoeg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef tong80 het volgende:
Noem nog jaren 70 zenders bvanuit de zee
Vicky Leandros..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:41 schreef Rewimo het volgende:
qltel zwerft ergens buiten door de tuin, dus ik gooi er maar een vraag in. Blijft toch in de familie
Welke Griekse won in 1972 het songfestival, maar niet voor haar eigen land?
Dank je..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef nebelung het volgende:
Nou, doet maar een nieuwe vraag dan, jullie stellen leuke!
Ik heb die single ook, maar dat is op zich niet zo bijzonder, ik heb er nogal wat..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef nebelung het volgende:
Ik heb die racey-single nog
Wie stond er in 1972 13 weken op nummer 1 met "I'll never drink again"?
Nee hoor.. Over muziek kun je mij vrij veel vragen. Over de meeste andere onderwerpen weet ik weinig..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:34 schreef nebelung het volgende:
Klopt! Ik maak de vragen veel te makkelijk
Niemand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef nebelung het volgende:
Wie stond er in 1972 13 weken op nummer 1 met "I'll never drink again"?
De geribbelde doppen waar je een speciale opener voor kon krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef qltel het volgende:
Wat was er speciaal aan de flessen van Raak Limonade?
Goed zo!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De geribbelde doppen waar je een speciale opener voor kon krijgen
Sporthuis Centrum..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef Ole het volgende:
nou dan stel ik hem hier nog maar een keer
Hoe heette Center Parks in de jaren 70?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef nebelung het volgende:
Klopt! In 1977 was dat
Mijn oma zei toen nog dat ik het moest onthouden, want dat werd geschiedenis
Je mist een lettertjequote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mist een lettertjeManuela inderdaad. Geschreven door Pierre Kartner trouwens.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef Ole het volgende:
(die foto bedoel ik, van Fawlty towers)
Manuel toch!
scheelt maar 1 letter
Fout.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef Ole het volgende:
Rowan Atkinson?
(rest weet ik niet uit mijn hoofd hoor)
ik niet ..quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Ole het volgende:
mijn hoofd doet au! Kan iemand anders het antwoord mooi geven
Van mij zullen ze nie komenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Ole het volgende:
mijn hoofd doet au! Kan iemand anders het antwoord mooi geven
John Cleese, Graham Chapman, Eric Idle, Michael Palin, Terry Jones en Terry Gilliam.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:26 schreef sooty het volgende:
[..]
John Cleese, Graham Chapman, Eric Idle, Michael Palin, Terry Jones en Terry Gilliam.
31-08-1974quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:13 schreef qltel het volgende:
Op welke datum/tijd is Veronica gestopt met haar uitzendingen vanaf zee?
Ik stel die vraag niet voor niets vandaag... Vanavond om 6 uur is het weer zover.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
31-08-1974
Zou vandaag precies 34 jaar geleden zijn dan.
Da's geen excuus. Ik ben van 65, dus ik was net 9 toen het voorbij was..quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:05 schreef Ole het volgende:
pfffff.... ik ben ook maar van 1969 hoor![]()
kan er niet opkomen
Geen idee waar ze bleven, destijdsquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef qltel het volgende:
Dan maar een hint: Veronica blijft, ........... !
En zelfs dat was niet genoeg.. Ik geef het op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef qltel het volgende:
Dan maar een hint: Veronica blijft, ........... !
Quirinus Quarles van Ispen, of zoiets.quote:Op maandag 1 september 2008 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Wilbur Quant en ??? Quarles van Ufford volgens mij. Iets van Archimedes of zo, een hele plechtige naam in elk geval.
Hij zal je wijzen op de spelfout.quote:
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:58 schreef qonmann het volgende:
engeland heeft een reputatie op dat gebied
Yepquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Bonnie St. Claire![]()
Jij ook al hier, qonmann?
quote:I've been walkin' these streets so long
Singin' the same old song
I know every crack in these dirty sidewalks of Broadway
Where hustle's the name of the game
And nice guys get washed away like the snow and the rain
There's been a load of compromisin'
On the road to my horizon
But I'm gonna be where the lights are shinin' on me
Klopt. De geweldige Glenn Campbell!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef Rewimo het volgende:
I'm a Rhinestone Cowboy; geen idee van wie, heb gewoon de volgende regel ergens uit mijn geheugen opgediept
quote:Campbell was ook een veelgevraagd sessiemuzikant. Hij is te horen op albums van onder meer Bobby Darin, Ricky Nelson, The Monkees (onder meer in het nummer I'm a believer), Elvis Presley, Frank Sinatra, Dean Martin, The Righteous Brothers (in You've lost that lovin' feelin' ) en The Mamas & The Papas. Ook maakte Campbell deel uit van The Beach Boys tijdens de tournee van 1964 en de opnames van het Beach Boys-album Pet Sounds.
Ja, vertaalde songteksten zien er best wel debiel uit. Toch is het wel een briljant nummer..quote:De zon straat aan de lucht
Er is geen wolkje te zien
Het is gestopt me regenen, iedereen speelt
En weet je dan niet
Dat het weer een mooie nieuwe dag is hey, hey
Ren de straat door
Zie hoe de zon helder schijnt in de stad
Op de straten waar ooit lijden leefde
De blauwe lucht leeft hier vandaag hey hey
[...]
Hey, jij daar met dat knappe koppie
Welkom bij het menselijke ras
Een feestje, de blauwe lucht wacht daar boven
En vandaag is de dag waar we op hebben gewacht
[...]
He blauwe, je hebt het goed gedaan
Maar al snel komt de nacht er aan gekorpen
ZIjn hand ligt nu op jouw schouder
Maakt niet uit, ik zal aan je denken
Ik zal me je zo herinneren
[...]
[...]
Mr. Blue Sky van ELO.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef qltel het volgende:
Een vertaling van een songtekst, zonder refrein, want dan wordt het wel erg simpel:
Ja, nu je het zegt! Met van die ronde doorzichtige plaatjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:07 schreef nebelung het volgende:
oooooh, zat er ook niet zo'n toverlantaarn bij?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Arcee het volgende:
Tita Tovenaar
Kinderseries uit de jaren 70
Nergensquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef Chouko het volgende:
Waar werden in 1976 de Olympische Winterspelen gehouden?
Ja pas later werden ze om de 2 jaar van de zomerspelen gehouden.. Maar ik mag natuurlijk niet meer antwoordenquote:
Waarom zou je niet mogen antwoorden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas later werden ze om de 2 jaar van de zomerspelen gehouden.. Maar ik mag natuurlijk niet meer antwoorden
Ik dacht dat je maar 1 keer een antwoord mag geven per vraagquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen antwoorden?
Welnee, ga je gang..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 keer een antwoord mag geven per vraag
Het was geen antwoord op de vraag, ik wou alleen dat linkje even posten.quote:
Even denken.quote:Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
In1976 was het eurovisie songfestival in den haag. wie won er dat jaar, en wie won het jaar daarvoor waardoor nederland het mocht organiseren?
Klopt.. Kwam uit m'n hoofd. Die vraag was zo simpel, daar hoefde ik niet eens over na te denken..quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Rewimo het volgende:
qltel kennende heeft ie daar echt geen wiki voor nodigWandelend muziekgeheugen, die vent van me
Giovani van bronckhorst?quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie was de Molukse onderhandelaar tijdens de kapingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |