Dat is goed! Ken je het nummer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Joni Mitchell?
quote:
Sil de Strandjutter?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef nebelung het volgende:
haha ja![]()
Hoe heet deze meneer in de gelijknamige tv-serie en wat is zijn beroep?
[ afbeelding ]
Jij krijgt het druk in dit topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Sil de Strandjutter. Hij jut stranden
Het was dom om hier te gaan postenquote:
Geen geluid op mijn pcquote:Misschien toch ff Song for Sharon horen? Voor de algemene ontwikkeling zeg maar
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens stond die 2e foto er nog niet toen ik op Invoeren klikte.
Jaja, dat zeg je nu. Maar ze is idd weinig veranderd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Arcee het volgende:
Overigens stond die 2e foto er nog niet toen ik op Invoeren klikte.
I know.quote:
Ik wou net zeggen, alsof die foto hielp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Jaja, dat zeg je nu. Maar ze is idd weinig veranderd.
Dat willen, qua antwoorden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef Arcee het volgende:
Dat willen, qua antwoorden, of Manono wil gaan liggen moet ze zelf maar weten.
Zie edit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
Dat willen, qua antwoorden?
Hij lijkt er niet eens op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
George Baker?
Niet zo veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zingt/zong hij zoal?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:14 schreef Manono het volgende:
Bedoel je: 'Al wie met mij te Kape varen moeten mannen met baarden zijn, jan piet joris en corneel, die hebben baarden die hebben baarden jan piet joris en corneel, die hebben baarden zij varen mee.. '
Mooi lied, geen idee wie dat zongen
Inderdaad een mooi lied.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:14 schreef Manono het volgende:
Bedoel je: 'Al wie met mij te Kape varen moeten mannen met baarden zijn, jan piet joris en corneel, die hebben baarden die hebben baarden jan piet joris en corneel, die hebben baarden zij varen mee.. '
Mooi lied, geen idee wie dat zongen
Hmmmm. Hintje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:15 schreef Arcee het volgende:
Niet zo veel eigenlijk.![]()
Had 2 top 20 hits, waarvan 1 bekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |