quote:I've been walkin' these streets so long
Singin' the same old song
I know every crack in these dirty sidewalks of Broadway
Where hustle's the name of the game
And nice guys get washed away like the snow and the rain
There's been a load of compromisin'
On the road to my horizon
But I'm gonna be where the lights are shinin' on me
Klopt. De geweldige Glenn Campbell!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:00 schreef Rewimo het volgende:
I'm a Rhinestone Cowboy; geen idee van wie, heb gewoon de volgende regel ergens uit mijn geheugen opgediept
quote:Campbell was ook een veelgevraagd sessiemuzikant. Hij is te horen op albums van onder meer Bobby Darin, Ricky Nelson, The Monkees (onder meer in het nummer I'm a believer), Elvis Presley, Frank Sinatra, Dean Martin, The Righteous Brothers (in You've lost that lovin' feelin' ) en The Mamas & The Papas. Ook maakte Campbell deel uit van The Beach Boys tijdens de tournee van 1964 en de opnames van het Beach Boys-album Pet Sounds.
Ja, vertaalde songteksten zien er best wel debiel uit. Toch is het wel een briljant nummer..quote:De zon straat aan de lucht
Er is geen wolkje te zien
Het is gestopt me regenen, iedereen speelt
En weet je dan niet
Dat het weer een mooie nieuwe dag is hey, hey
Ren de straat door
Zie hoe de zon helder schijnt in de stad
Op de straten waar ooit lijden leefde
De blauwe lucht leeft hier vandaag hey hey
[...]
Hey, jij daar met dat knappe koppie
Welkom bij het menselijke ras
Een feestje, de blauwe lucht wacht daar boven
En vandaag is de dag waar we op hebben gewacht
[...]
He blauwe, je hebt het goed gedaan
Maar al snel komt de nacht er aan gekorpen
ZIjn hand ligt nu op jouw schouder
Maakt niet uit, ik zal aan je denken
Ik zal me je zo herinneren
[...]
[...]
Mr. Blue Sky van ELO.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef qltel het volgende:
Een vertaling van een songtekst, zonder refrein, want dan wordt het wel erg simpel:
Ja, nu je het zegt! Met van die ronde doorzichtige plaatjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:07 schreef nebelung het volgende:
oooooh, zat er ook niet zo'n toverlantaarn bij?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Arcee het volgende:
Tita Tovenaar
Kinderseries uit de jaren 70
Nergensquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef Chouko het volgende:
Waar werden in 1976 de Olympische Winterspelen gehouden?
Ja pas later werden ze om de 2 jaar van de zomerspelen gehouden.. Maar ik mag natuurlijk niet meer antwoordenquote:
Waarom zou je niet mogen antwoorden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas later werden ze om de 2 jaar van de zomerspelen gehouden.. Maar ik mag natuurlijk niet meer antwoorden
Ik dacht dat je maar 1 keer een antwoord mag geven per vraagquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen antwoorden?
Welnee, ga je gang..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 keer een antwoord mag geven per vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |