Hmm ik heb hem niet gezien, maar het zal me niet verwonderen als we het maar heel kort zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil hier zo weinig mogelijk woorden aan vuilmaken eigenlijk. Jamba bereikt een nieuw hoogtepunt in humor en adverteren op tv. Want in navolging op de o-zo-leuke Achmed the Dead Terrorist (![]()
!!111einzI KILLS U
![]()
) krijgen we nu....
Ghandi the dead Pacifist. (No killing!)
Naast het feit dat het onrespectvol is naar Ghandi toe is het gewoon alletyfustriest.
Jamba, sterf aan AIDS.
politiek incorrect maar vind het idee wel grappig. Doe eens een filmpje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil hier zo weinig mogelijk woorden aan vuilmaken eigenlijk. Jamba bereikt een nieuw hoogtepunt in humor en adverteren op tv. Want in navolging op de o-zo-leuke Achmed the Dead Terrorist (![]()
!!111einzI KILLS U
![]()
) krijgen we nu....
Naast het feit dat het onrespectvol is naar Ghandi toe is het gewoon alletyfustriest.
Jamba, sterf aan AIDS.
Lol grappige nummers over nazi's enzo hebben ze al meer dan 20 jaar:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:57 schreef Ps2K het volgende:
Het is wachten tot ze hier een ringtone van maken:
"wil jij ook de laatste reutel van een aidspatient op je telefoon? Sms AIDS aan naar 6464. Iedereen zal denken dat je echt aan het dood gaan bent."quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Jamba, sterf aan AIDS.
Wil je doen alsof je van FOK! bent getrapt? SMS dan BAN AAN naar 3434.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:53 schreef Herald het volgende:
[..]
"wil jij ook de laatste reutel van een aidspatient op je telefoon? Sms AIDS aan naar 6464. Iedereen zal denken dat je echt aan het dood gaan bent."
Hebben ze hem dan niet al van de buis gehaald?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Klantenservice:
Contactformulier zie Help
Hotline: 0800-0225848
E-mail: info-nl@jamba.net
Massaal mailtje sturen?
zag em 10 minuten geleden nog op veronica meen ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Hebben ze hem dan niet al van de buis gehaald?
Dan moeten we dus inderdaad gaan zitten mailen naar: info-nl@jamba.netquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
zag em 10 minuten geleden nog op veronica meen ik
DOWNLOAD NU DE SCHREEUWENDE HITLER VOOR JOU TELEFOON! IEDEREEN ZAL DENKEN DAT JIJ DE NIEUWE STICHTER VAN HET DERDE RIJK BENT! SMS HEIL AAN NAAR 6464!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:57 schreef Ps2K het volgende:
Het is wachten tot ze hier een ringtone van maken:
* DeathProof sms't HEIL AAN naar 6464quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
DOWNLOAD NU DE SCHREEUWENDE HITLER VOOR JOU TELEFOON! IEDEREEN ZAL DENKEN DAT JIJ DE NIEUWE STICHTER VAN HET DERDE RIJK BENT! SMS HEIL AAN NAAR 6464!
pardon?quote:
Dat vraagt om een animated photofuck.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef T3rr0r het volgende:
DOWNLOAD NU DE SCHREEUWENDE HITLER VOOR JOU TELEFOON! IEDEREEN ZAL DENKEN DAT JIJ DE NIEUWE STICHTER VAN HET DERDE RIJK BENT! SMS HEIL AAN NAAR 6464!
L-E-Z-E-N buttface.quote:
En een maand later zie je dat terug in een reclame van Jamba met een soundclip van Hitler eronderquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat vraagt om een animated photofuck.
Inderdaad, oplossing: alle jongeren afschieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:47 schreef wolferl het volgende:
Zolang er hersenloze jongeren zijn die deze rommel op hun mobieltjes zetten, zal Jamba lekker doorgaan.
Ik vind het wel humor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
!!111einzI KILLS U
![]()
) krijgen we nu....
Naast het feit dat het onrespectvol is naar Ghandi toe
Natuurlijk, die andere tien procent (die het dus wel weten) weten namelijk ook dat Jamba uiterst kansloos is... En dat SMS'en naar aanleiding van zo'n reclame je alleen maar zo'n kut abo oplevert...quote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef 3lmo het volgende:
Zoeen negentig procent van hun doelgroep, weet ongetwijfeld niet eens wie Mahatma Gandhi is.
Ik kom even op 120 procent uit, maar het kan ook aan mijn rekenmachine liggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Natuurlijk, die andere dertig procent (die het dus wel weten) weten namelijk ook dat Jamba uiterst kansloos is... En dat SMS'en naar aanleiding van zo'n reclame je alleen maar zo'n kut abo oplevert...![]()
Inderdaad, ik sta hier eigenlijk ook even van te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom even op 120 procent uit, maar het kan ook aan mijn rekenmachine liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |