Ahmadinejad is geen dictator net als saddam. Volgend jaar zijn er in Iran verkiezingen,ik denk zelf niet dat Ahmadinejad gekozen wordt hoewel ik toch op hem ga stemmenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef El_Matador het volgende:
De VS missen de manschappen en strategie. Het probleem is dat er in Iran een progressieve minderheid is, die door de islamisten onderdrukt wordt.
Dat terwijl het 29 jaar geleden andersom was; de conservatieve studenten grepen in. Laten we hopen op een opstand van binnenuit tegen die gek van een Ahmadinejad.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Met name Syrie en China.
[..]
Ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
Iran laat zich militair slim helpen door China en Rusland. En wat ze feitelijk doen is de hele route die de long range F-15's inzetten, en dat is nogal een stuk over Iraans grondgebied, volstoppen met S-300's en ander geavanceerd materieel. Knappe F-15 die dat overleeft!
Maar goed, ze moeten wel. Dus ik ben benieuwd hoe men dit realiseert. Gezien de militaire kunde bij Israel, die er uiterst verrassend en strategisch intelligent mee omgaan, ben ik benieuwd welke truc ze uit de hoge hoed toveren.
En ik zeg je dat het in november gaat plaatsvinden.
Nee, hij heeft "vrije" verkiezingen uitgeschreven en de andere kandidaten "vriendelijk verzocht" zich terug te trekken...quote:Op donderdag 4 september 2008 18:03 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Ahmadinejad is geen dictator net als saddam.
Waarom zou je op een Holocaustontkennende godsdienstwaanzinnige (excuus voor het pleonasme) idioot stemmen?quote:Volgend jaar zijn er in Iran verkiezingen,ik denk zelf niet dat Ahmadinejad gekozen wordt hoewel ik toch op hem ga stemmen
1.Had je eerder gehoord van ahmadinejad 5 jaar geleden ? zo niet dan is hij geen dictator for lifequote:Op donderdag 4 september 2008 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, hij heeft "vrije" verkiezingen uitgeschreven en de andere kandidaten "vriendelijk verzocht" zich terug te trekken...![]()
[..]
Waarom zou je op een Holocaustontkennende godsdienstwaanzinnige (excuus voor het pleonasme) idioot stemmen?
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:03 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Ahmadinejad is geen dictator net als saddam. Volgend jaar zijn er in Iran verkiezingen,ik denk zelf niet dat Ahmadinejad gekozen wordt hoewel ik toch op hem ga stemmen
kan wel zo zijn echter zit het allesbehalve op het niveau van russische of westers wapentuig wat de rest van de regio heeftquote:Op donderdag 4 september 2008 18:04 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Turkije en Saudi Arabie zijn marionet van Amerika. Saudi Arabie heeft als leger alleen het koninklijke wacht en ze gebruiken pakistaanse piloten voor hun gevechtsvliegtuigen.
Iran produceert nu zijn eigen gevechtsvliegtuigen, onderzeeers,wapens,raketten en nucleaire technologie
en Iran is het meest bevolkte land in het midden oosten met hoog opgeleide mensen. dus saudi arabie stelt niks voor. turkije is ook een marionet maar zij zijn nu bezig met pkk dus zij zijn niet zo belangrijk op dit moment.
rest van het midden oosten durft niks tegen amerika te zeggen.
libanon is in handen van iran via hezbollah en palestina via hamas
en irak is in vlammen en die andere landen stellen niks voor qua technologie. ze zijn afhankelijk van Amerika
dus schat ik iran na israel de supermacht van het midden oosten
Iran is considered by academics and experts to be a regional power in the Middle East.[41][68] John Simpson (World affairs editor, BBC News) named Iran as the region's superpower: "Iran is now a regional superpower, and ever since the Islamic revolution in 1978-9, we in the West have consistently misunderstood it."[69] Barry Rubin professor at the Interdisciplinary Center (IDC) in Herzliya, Israel published result of his research in 'The Middle East Review of International Affairs (MERIA)': "Iran is the sole regional great power today in the Middle East, because no Arab state can claim that title. It has expanded influence in Iraq, Lebanon, and among the Palestinians as well as in parts of Afghanistan and Pakistan. In many ways it is the patron of Syria. The growing Shi'a-Sunni rift is adding to Iran's influence, which is also helped by the high price of oil; even without nuclear weapons."[70] British House of Commons's Foreign Affairs Committee have noted Iran as an emerging great power.[71]
en wie zegt dat alleen westerse technologie goed is ? hezbollah heeft israel vernederd met moed en een paar rakettenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kan wel zo zijn echter zit het allesbehalve op het niveau van russische of westers wapentuig wat de rest van de regio heeft
nu ja en hun halve land lag in puinquote:Op donderdag 4 september 2008 21:14 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
en wie zegt dat alleen westerse technologie goed is ? hezbollah heeft israel vernederd met moed en een paar raketten
Als israel had gewild hadden ze die hele regio van de kaart geveegd, maar Israel moet voor het oog van de westerse pers zich natuurlijk (enigszins) gedragen en zich aanpassen aan de urban warfare methodes van hezbollah die zich voordoen als vrouwen, die zich verstoppen in ziekenhuis en aanvallen vanuit hinderlagen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:14 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
en wie zegt dat alleen westerse technologie goed is ? hezbollah heeft israel vernederd met moed en een paar raketten
Laf is wat jullie waren. Bang is wat je moet zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef mr.marcus het volgende:
Tot die tijd kunnen ze met laffe guerrilla methodes misschien een paar punten pakken.
Ik ben helaas geen Jood, buddy....quote:Op donderdag 4 september 2008 23:19 schreef Ahmadinejad het volgende:
[..]
Laf is wat jullie waren. Bang is wat je moet zijn.
Dmitri is my friend. The east is were it's at.
Dat zal dan ook geen 2e keer gebeuren.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:14 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
En wie zegt dat alleen westerse technologie goed is ? hezbollah heeft israel vernederd met moed en een paar raketten
2 doden of zo tegenover een paar honderd van hezbollahquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:38 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat zal dan ook geen 2e keer gebeuren.
En ik had trouwens sterk het vermoeden van Israel die raketten van Hezbollah heel wat minder aan pakte dan ze hadden kunnen doen. Immers zolang die raketten blijven komen kan Israel zijn gang gaan.
Heeft ook lekker veel uitgehaald die raketten... not..
150 Israëlische doden en 1000 tot 1500 Libanese.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
2 doden of zo tegenover een paar honderd van hezbollah
150 voornamelijk soldaten of ook veel burgers?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
150 Israëlische doden en 1000 tot 1500 Libanese.
"The Israeli government identified 43 Israeli civilians killed by Hezbollah rocket attacks, including four who died of heart attacks during rocket attacks. The Israel Defense Force (IDF) death toll ranges from 118 to 121, depending on the source and whether or not casualties that occurred after the ceasefire are included."quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
150 voornamelijk soldaten of ook veel burgers?
Zijn de Israeli's echt zo slecht?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Als israel had gewild hadden ze die hele regio van de kaart geveegd, maar Israel moet voor het oog van de westerse pers zich natuurlijk (enigszins) gedragen en zich aanpassen aan de urban warfare methodes van hezbollah die zich voordoen als vrouwen, die zich verstoppen in ziekenhuis en aanvallen vanuit hinderlagen.
Wanneer er een echte strijd uitbreekt en Israel zich niets meer aan hoeft te trekken van de westerse opinie en ALLE middelen kan inzetten die ze willen, zit de baarden van hezbollah binnen 3 dagen in het stenen tijdperk.
Tot die tijd kunnen ze met laffe guerrilla methodes misschien een paar punten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |