Obama zal Israel gewoon steunen, net zoals de NAVO.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:06 schreef henkway het volgende:
[..]
Obama heeft genoeg ellende op te ruimen en de NAVO zal dat zeker niet doen
Voor dit soort operaties heeft de VS altijd wel geld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe? Financieel? Militair? Amerika ligt op zijn gat.
De VS is financieel failliet, militair moe en op wereldpolitiek niveau is er amper steun. Ik zie niet in hoe de VS daartoe in staat is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor dit soort operaties heeft de VS altijd wel geld.
Obama gaat ook militairen terughalen uit Irak op termijn, dus dan komt er ook weer wat extra ruimte.
Obama is geen oorlogvoerder dat is een bruggebouwerquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Obama zal Israel gewoon steunen, net zoals de NAVO.
Wel atoombommen dan, mag ik tenminste hopen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is best een kans dat het op een mooie zomerdag gaat "regenen" in Iran.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe? Financieel? Militair? Amerika ligt op zijn gat.
De totale militaire uitgaven van Israel zijn ongeveer $10 miljard per jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De VS is financieel failliet, militair moe en op wereldpolitiek niveau is er amper steun. Ik zie niet in hoe de VS daartoe in staat is.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wel atoombommen dan, mag ik tenminste hopen...
Ehm ja? Denk je dat de VS dat geld daadwerkelijk heeft? Nee natuurlijk niet slimmerik. Denk je dat het leven op de pof je land financieel minder failliet maakt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
De totale militaire uitgaven van Israel zijn ongeveer $10 miljard per jaar.
Een paar uur geleden heeft Bush eventjes bijna het dubbele bedrag weggegeven om twee autofabrikanten voor 3 maanden te steunen.
Israel gewoon steunen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Obama zal Israel gewoon steunen, net zoals de NAVO.
Dat kan wel waar zijn, maar sommigen denken krachtdadig van wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef henkway het volgende:
israel is niet belangrijk, trouwens die joden horen daar niet
Ik hoop dat jij er staat om ze op te vangen, rare fascist rechts-conservatief.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is best een kans dat het op een mooie zomerdag gaat "regenen" in Iran.
Nee, ik bedoelde atoombommen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
atoombommen zijn zo 1970
je bedoelde natuurlijk kernwapens (en nee dat is niet hetzelfde)
misschien heeft de VS er nog ergens een in een hoekje liggenquote:
Vast wel. Zie wikipedia.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien heeft de VS er nog ergens een in een hoekje liggen
Ja, maar Stefan P was een betere eikel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er staat om ze op te vangen, rare fascist rechts-conservatief.
Drukken we gewoon bij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor dit soort operaties heeft de VS altijd wel geld.
Op z'n eerste termijn of'z'n tweede?quote:Obama gaat ook militairen terughalen uit Irak op termijn, dus dan komt er ook weer wat extra ruimte.
Het is voor de VS normaal om Israel te steunen of zie jij het als iets abnormaals voor de VS?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Israel gewoon steunen?
Is het dan gewoon om Israel te steunen?
Is het gewoon om Peru te steunen?
Is het gewoon om Iran te steunen?
Is het gewoon om de Malediven te steunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |