abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61253915
ik neem kinderen
Denk erover na.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:57:41 #52
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61253949
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:53 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als het op een andere manier kan (adoptie) is het sowieso niet nodig.
Dat is geen antwoord op mijn vraag
pi_61254196
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:57 schreef N.icka het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Jawel?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:13:19 #54
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61254277
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:10 schreef 700MB het volgende:

[..]

Jawel?
Wie bepaalt dan wat nodig is? Jij?
pi_61254313
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef N.icka het volgende:
Moeder natuur.
pi_61254359
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef N.icka het volgende:
Er is een alternatief -> het is niet nodig.

Of er wel of geen alternatief is, is prima objectief te bepalen als je de niet relevante emotionele onzin weglaat ('zonder te werpen ben ik geen echte vrouw, boehoehoe' en dergelijke flauwekul). Een 10 punten actielijst van altijd geldige alternatieven is echter niet te geven omdat dat situatieafhankelijk is. Het doel is ook niet om de grensgevallen een jarenlang proces te laten doorlopen, als de algemene tendens is dat er eerst op alternatieven, zoals adoptie (of uberhaubt geen kind nemen), wordt gelet is dat al een grote stap voorwaarts.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:19:59 #57
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61254396
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:17 schreef 700MB het volgende:

[..]

Of er wel of geen alternatief is, is prima objectief te bepalen als je de niet relevante emotionele onzin weglaat ('zonder te werpen ben ik geen echte vrouw, boehoehoe' en dergelijke flauwekul). .
Ach , jij bepaalt dus wat onzin/nodig is
pi_61254506
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef N.icka het volgende:
Ach , jij bepaalt dus wat onzin/nodig is
Voor vrijwel alle mensen die kinderen nemen geldt dat het kind dat geproduceerd wordt niet meer is dan een speeltje - al zullen ze dat zelf natuurlijk nooit toegeven. De 'ouders' willen graag een kind, en daarom komt het er. Dus een speeltje. Het is wel een nieuw mens dat wordt geworpen. Om daar met dergelijke emotionele argumenten over te besluiten is op z'n allerminst gruwelijk arrogant van de aanstaande 'ouders'.
pi_61254581
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:17 schreef 700MB het volgende:

[..]

Of er wel of geen alternatief is, is prima objectief te bepalen als je de niet relevante emotionele onzin weglaat ('zonder te werpen ben ik geen echte vrouw, boehoehoe' en dergelijke flauwekul). Een 10 punten actielijst van altijd geldige alternatieven is echter niet te geven omdat dat situatieafhankelijk is. Het doel is ook niet om de grensgevallen een jarenlang proces te laten doorlopen, als de algemene tendens is dat er eerst op alternatieven, zoals adoptie (of uberhaubt geen kind nemen), wordt gelet is dat al een grote stap voorwaarts.
Je hebt wel een hele rare kijk op het nemen van kinderen zeg Het is geen zakendeal die je sluit hoor, hoe kun je in godsnaam emoties wegdenken bij zoiets puur emotioneels als het krijgen van kinderen? Mensen willen geen kind van een ander, ze willen een kind van hun eigen vlees en bloed. Dat zit in de natuur van de mens, we willen ons voortplanten en de eigen soort in leven houden.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:28:19 #60
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61254613
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef 700MB het volgende:

[..]

Voor vrijwel alle mensen die kinderen nemen geldt dat het kind dat geproduceerd wordt niet meer is dan een speeltje - al zullen ze dat zelf natuurlijk nooit toegeven. De 'ouders' willen graag een kind, en daarom komt het er. Dus een speeltje. Het is wel een nieuw mens dat wordt geworpen. Om daar met dergelijke emotionele argumenten over te besluiten is op z'n allerminst gruwelijk arrogant van de aanstaande 'ouders'.
Hoezo subjectief
pi_61254623
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:27 schreef L0t.. het volgende:
Het is geen zakendeal die je sluit hoor, hoe kun je in godsnaam emoties wegdenken bij zoiets puur emotioneels als het krijgen van kinderen?
Omdat het wel een nieuw leven is dat ontstaat en niet een stukje speelgoed.
pi_61254655
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nogmaals, er ZIJN GEEN rationele argumenten voor het nemen van kinderen. Kinderen neem je juíst om emotionele redenen. En zoals jij het brengt zouden mensen die een kind adopteren dit dus ook alleen maar mogen doen uit liefdadigheid, 'weer een kind zonder ouders minder, daar doen we het voor'. Geloof je het zelf?
pi_61254704
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef 700MB het volgende:

[..]

Omdat het wel een nieuw leven is dat ontstaat en niet een stukje speelgoed.
Ja want de meeste ouders gaan met hun kind om als een stuk speelgoed, walgelijke soort zijn we toch ook he, we zouden niet eens meer moeten voorplanten, laat de mens maar lekker uitsterven!

Please
pi_61254721
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:30 schreef L0t.. het volgende:
Nogmaals, er ZIJN GEEN rationele argumenten voor het nemen van kinderen. Kinderen neem je juíst om emotionele redenen. En zoals jij het brengt zouden mensen die een kind adopteren dit dus ook alleen maar mogen doen uit liefdadigheid, 'weer een kind zonder ouders minder, daar doen we het voor'. Geloof je het zelf?
Het is ook in dat geval helemaal niet uit liefdadigheid. En dat hoeft ook helemaal niet. Mensen willen perse een kind. Er is een kind dat ouders nodig heeft. Je lost 2 problemen tegelijkertijd op EN je veroorzaakt niet meteen een nieuwe doordat er WEER een kind bijkomt.
pi_61254832
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is ook in dat geval helemaal niet uit liefdadigheid. En dat hoeft ook helemaal niet. Mensen willen perse een kind. Er is een kind dat ouders nodig heeft. Je lost 2 problemen tegelijkertijd op EN je veroorzaakt niet meteen een nieuwe doordat er WEER een kind bijkomt.
Het problemen oplossen door een kind te adopteren oke. Maar een probleem veroorzaken doordat er een nieuw kind bijkomt?
pi_61254926
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Dayuum het volgende:

[..]

Mijn lul van 20 12 centimeter ook
pi_61254931
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Het problemen oplossen door een kind te adopteren oke. Maar een probleem veroorzaken doordat er een nieuw kind bijkomt?
De aarde barst nu al uit z'n voegen a.g.v. overbevolking.
pi_61254993
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:42 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

De aarde barst nu al uit z'n voegen a.g.v. overbevolking.
Overdrijven is ook een vak
pi_61255394
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Overdrijven is ook een vak
Klopt helemaal.
Evenals mijn stelling.
pi_61259697
De Aarde:
Aantal mensen dat op het westerse beschavings niveau kunnen leven zonder de Aarde uit te putten: 1.000.000.000 (mits goed verspreid)
Aantal mensen op dit moment op de Aarde (ongeveer):
6.550.000.000

Kinderen nemen/krijgen? Asociaal!
pi_61259711
Enkeltje TRU?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61259732
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 05:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Enkeltje TRU?
Lijkt me niet nodig. Hier worden alleen feiten genoemt (iig door mij).
pi_61259751
Sorry ik bedoelde R&P of OUD of SEX.
R&P omdat er blijkbaar problemen zijn in de band van de ouders en de broers/zussen van TS.
OUD omdat de vraag ook wel interessant voor ouders is wat zij ervan vinden.
En Sex, tsja van neuken kan je kinderen krijgen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61259771
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:42 schreef Brombaard het volgende:
ouders zouden net als vroeger gewoon weer hun kinderen wer wat strakker meotne opvoeden. mijn vader schrok er niet voor terug mij af en toe tot bloedens toe te slaan en ik ben er heus niet slechter op geworden. in het leger was ik altijd de beste van de groep ik ben ook de enige die het overleeft heeft ik denk dankzij mijn vader
Jaja.

Ziek vind ik dit. Jij vindt het dus normaal dat je ouders je de tering in hebben geslagen? Jammer dat jij ook je zoon/dochter zo gaat behandelen...
pi_61259790
Kinderen neem je bewust. Neuken is leuk, maar als je een kind wil moet het er wel diep in en doe je er dus moeite voor. Dit is natuurlijk bij normale relaties.

Als je kinderen krijgt is er iets mis, vaak een foutje. Er bestaat gelukkig nog altijd abortus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')