ja hoor vrij goed te zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef gers het volgende:
[..]
die scheids was inderdaad om te huilen![]()
ook weer een stomme gele kaart van kazlaukas die dacht dat ie keeper was![]()
toevallig nog me spandoekje gezien?
Heb je die nog niet danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik ooit psychologische problemen heb kom ik bij jou, je kent me blijkbaar beter dan ik mijzelf
quote:
Ja.quote:
geen ruzie makenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rot op jostie deluxe, Slinden00b heeft gewoon gelijk.
wtf dit nummerquote:
Bedank je God niet eens?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef GasTurbine het volgende:
Ik bedank trouns de 2 mensen die op mij hebben gestemd.
GOD BESTAAT NIET, KIJK MAAR NAAR MIJN KLASSENINDELINGquote:
Jij bent nieuw in de SC dus jij moet tegen iedereen lief doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als hij nou eens een beetje normaal tegen mij zou doen, zou ik best lief zijn hoor
waar zat je dan ergensquote:
Ooh. Wanneer hoef ik niet meer lief te doen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent nieuw in de SC dus jij moet tegen iedereen lief doen.
Als je je tieten hebt gepost. Dan heb je RESTECP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Wanneer hoef ik niet meer lief te doen dan?
Als je met iedereen in de SC geneukt hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer je je tieten hebt gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is restecp?'quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je je tieten hebt gepost. Dan heb je RESTECP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |