Seizoen 3 is in de VS op 22 september begonnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:48 schreef sakeh het volgende:
Wanneer komt s3 hier op de buis?
Ja, dat leek me ook een goed idee het via de BBC gaan volgen. Maar op de site staat dat afl 1 van de dubbelaflevering op BBC 2 komt en de andere op BBC 3. En dat kan ik volgens mij niet ontvangenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:25 schreef MadGuy het volgende:
Begint BBC 2 ook met de dubbelaflevering? Ik zit nu te twijfelen of ik het blijf downloaden of tóch maar via BBC ga volgen...
Maar volgens mij komt aflevering 2 op BBC3, dus dan heb je een probleemquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:15 schreef YPrue het volgende:
Mooi, dan ga ik het ook meteen via BBC2 volgen. Ben eens benieuwd hoe het verdergaat
Ik ontvang hier BBC3 ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt aflevering 2 op BBC3, dus dan heb je een probleem
Oh, ik had het hier vandaan http://www.bbc.co.uk/programmes/b007vcf4/comingup. Daar ging het maar tot 1 oktober en ik dacht dat die andere aflevering dan enkel op BBC3 zou komen.quote:
3 topicsquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:40 schreef YPrue het volgende:
Kunnen we dan een apart topic aanmaken voor de mensen die naar de BBC kijken? Want het USA-topic loopt alweer meer vooruit en het NL-topic gaat dan achterlopen.
Bij mij in de buurt is er een Claire-look-a-like, maar dan wat lelijkerquote:Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef Silaz het volgende:
Ik zag vandaag iemand op school en die leek Precies op Sylar![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:40 schreef YPrue het volgende:
Kunnen we dan een apart topic aanmaken voor de mensen die naar de BBC kijken? Want het USA-topic loopt alweer meer vooruit en het NL-topic gaat dan achterlopen.
Tja, je bent dan met 3 a 4 users of zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, 3 topics voor dezelfde reeks... ik vraag me af of er veel users zijn die daar wat aan zouden hebben, indien 95% nog steeds voor USA en NL gaat.
Ik ga 'm niet sluiten als ie wordt geopend of zo, maar ik heb toch mijn twijfels over de slaagkansen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |