quote:[..]
Dispensing with Heidfeld, however, could be an expensive option for BMW - not only will the Swiss based outfit need to replace the veteran with a talented successor, but it is understood Heidfeld is already firmly under contract, with a multi-million dollar retainer, for 2009.
[..]
A.u.b. niet naar Ferrari. Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:07 schreef Trystar het volgende:
Ik denk wel dat Alonso of naar Honda gaat of nog een jaar Renault en dan Ferrari.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:37 schreef Sally het volgende:
Meeleesdinges
Glock beloond met nieuw contractquote:Toyota
Jarno Trulli - waarschijnlijk
Timo Glock - vrijwel zeker
Fernando Alonso - mogelijk
Dat niet, maar het zou me weinig verbazen als Toyota er ook een beetje achter zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:07 schreef Trystar het volgende:
Ik denk wel dat Alonso of naar Honda gaat of nog een jaar Renault en dan Ferrari.
Verder vind ik het vreemd dat Nakajima zeker is voor 2009, zoveel heeft hij niet laten zien.
Idd, bijna alles hangt van Alonso af.quote:Op zondag 7 september 2008 15:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou me weinig verbazen als Toyota er ook een beetje achter zit.
En Heidfeld lijkt me na zijn podium vandaag ook weer wat zekerder. Het is vooral afwachten wat Alonso gaat doen.
Ik denk dat het podium van Heidfeld vandaag niet veel invloed zal hebben op die beslissing.quote:Op zondag 7 september 2008 15:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Heidfeld lijkt me na zijn podium vandaag ook weer wat zekerder. Het is vooral afwachten wat Alonso gaat doen.
Yup, maar Kubica is wat mij betreft ook een betere coureur dan Heidfeld. Voor de rest heeft hij maar 11 punten minder dan Kubica. Raikkonen en Kovalainen hebben meer punten achterstand op hun teamgenoten. Zelf verwacht ik dat Heidfeld in 2009 mag blijven en aan de hand van dat seizoen wordt bekeken of hij een schop krijgt.quote:Op zondag 7 september 2008 17:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat het podium van Heidfeld vandaag niet veel invloed zal hebben op die beslissing.
Hij heeft het in de wedstrijd zelf weer afgelegd tegen Kubica ondanks een betere positie op de grid. Die gok om voor intermediates te gaan doe je alleen als je erachter hangt en niks meer te verliezen hebt.
Wat Heidfeld zou helpen is om de rest van het seizoen puur op snelheid die Pool een poepie te laten ruiken.
Is me enorm tegen gevallen. Al valt heel Williams wat mij betreft tegen.quote:Nakajima is wat mij betreft ook exit, lijkt absoluut geen F1 materiaal. Een stunt laat in het seizoen kan daar ook niet meer aan helpen.
Montoya zie ik echt nooit meer terug komen in de F1. Volgens mij heeft die het helemaal gehad met dat wereldje.quote:Een leuke vraag zou zijn: Stel dat alle F1 opperbazen de algemene mening zouden volgen en dus naast Coulthard ook Rubinho, Fisi en Trulli met pensioen sturen. En daarnaast ook Piquet en Nakajima te licht bevinden voor het echte werk.
Welke coureurs zouden dan in aanmerking komen voor die stoeltjes? En dan bedoel ik binnen en buiten de F1 om.
Wat zijn de grote talenten op dit moment? Senna? Grosjean? Di Grassi? Buemi?
En wat staat er nog aan de zijlijn? Klien, Liuzzi, de la Rosa, Doornbos, Sato, Davidson, Pantano?
Welk team haalt Montoya terug?Of een ander talent uit de VS?
Dat is nog zacht uitgedrukt. Williams is wat mij betreft genadeloos de stront in gezakt dit seizoen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al valt heel Williams wat mij betreft tegen.
Oud nieuws?quote:Op zondag 7 september 2008 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Glock beloond met nieuw contract
Ook nu Bourdais het erg goed gedaan heeft in Belgie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef sasquatsch het volgende:
Bourdais rijdt in Monza zijn laatste race en wordt de volgende GP's vervangen door Takuma Sato, Sebastien Buemi en Bruno Senna om te bewijzen dat ze voor 2009 het racestoeltje waardig zijn.
quote:Berger: "Nog niks besloten over Bourdais"
Gerhard Berger is er nog niet over uit of hij Sebastien Bourdais in 2009 wil behouden of niet. De Fransman reed op Spa-Francorchamps een uitstekende race en leek zelfs heel even op weg naar het podium. Berger wil zijn beslissing echter niet baseren op één goede race.
"Ik moet zeker nog meer van hem zien voordat ik een besluit maak", zei Berger tegenover Autosport. "Het gaat echter niet alleen om snelheid, ook zijn zelfvertrouwen is belangrijk. We hebben geen haast, laten we kijken hoe het in Monza gaat. Als hij daar net zo goed is als in Spa, zijn we tevreden."
"Hij reed in België een geweldige race en als hij dat kan doorzetten, zou dat fantastisch zijn."
Zo'n idee heb ik ook een beetje sinds Raikonen er een beetje een puinhoop van maakt. ik zeg Go Massa. Hamilton komt binnenkort wel aan de beurt.quote:Op zondag 7 september 2008 16:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Raikkonen gaat voor de rest van het seizoen aan de kant gezet worden door Ferrari en Schumacher komt terug om Massa te helpen wereldkampioen te worden.
quote:BMW willing to wait for Alonso decision
BMW Sauber say they are ready to wait for former world champion Fernando Alonso to make his mind up about where he wants to drive next year - after reminding the Spaniard that they are the fastest team in Formula One with a seat still available.
Ferrari's decision to extend Kimi Raikkonen's contract until the end of 2010 has ended Alonso's hopes of racing for the Italian team in the next two years, and makes him more amenable to making a long-term commitment elsewhere.
Alonso has said that he wants to get back in a race-winning car next year and, with an exit clause in his Renault contract, Honda Racing and BMW Sauber are the main options for him if he decides to move on.
BMW motorsport director Mario Theissen had been previously thought to be reluctant to sign Alonso in the wake of the problems he endured at McLaren last year, but has hinted that the double world champion is now a factor in their driver plans for 2009.
"There are several people and a few teams who have to make a decision – it is just not necessarily a joint decision," said Theissen, when asked if he was waiting for Alonso.
"We are still evaluating the situation and it is apparent we are the strongest team now which has an open seat for next year, so we will see what happens."
Theissen said that the Raikkonen contract extension at Ferrari would have little impact in his plans, as he stated it was just "one piece in a big jigsaw, nothing more."
When asked by autosport.com if he was interested in Alonso in spite of what happened at McLaren, Theissen said: "I am interested in fast drivers generally, but I would prefer not to comment now on individual drivers because we are evaluating it and I would prefer to talk to you when we have a decision."
Theissen also rubbished wild rumours this week that BMW Sauber would make an announcement about their driver plans on Monday, stating that they could wait until the end of the season before deciding their 2009 line-up.
"We have delayed the decision and it will probably not happen until the end of this season," he said. "We want to have a decision by the end of the season. But you can stay in bed Monday morning, nothing will happen."
Dat gaat Horner niet doen en DC zal daar ook helemaal niet aan meewerken. DC heeft wel een status bij RBR.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom zou je Bourdais aan de kant zetten? :S
Stuur dan DC met vervroegd pensioen, zet Vettel in de RBR-wagen en laat dan die drie coureurs vechten om het STR stoeltje.
quote:Blick claims that Rosberg, 23, and BMW-Sauber's Nick Heidfeld could exchange cockpits at the end of this season.
Rosberg heeft net opnieuw getekend bij Williamsquote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
En weer een nieuw gerucht:
Rosberg en Heidfeld zouden wel eens van stoeltje kunnen ruilen.
[..]
Jah volgens mij ook idd. Geruchten geruchten...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Rosberg heeft net opnieuw getekend bij Williams
Omdat BMW Rosberg wil hebben en Heidfeld weinig andere keus heeft?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat niet alleen, is Heidfeld toendertijd niet vertrokken bij Williams omdat ie zich niet lekker voelde in het team, en omdat hij zeer goed kon opschieten met Dr. Mario Theissen? Waarom zou die nu dan terug willen?
Waarom zou Heidfeld weinig keuze hebben? Imo is hij zeer sterk teruggekomen dit seizoen na zo een seizoenstart. Er zit nog geen 10 punten tussen hem en Kubica.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat BMW Rosberg wil hebben en Heidfeld weinig andere keus heeft?
Stel dat BMW Kubica en Rosberg wil hebben, (en Alonso bij Renault blijft) naar welk team zou Heidfeld dan moeten gaan?quote:Op maandag 29 september 2008 08:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou Heidfeld weinig keuze hebben? Imo is hij zeer sterk teruggekomen dit seizoen na zo een seizoenstart. Er zit nog geen 10 punten tussen hem en Kubica.
Williams, STR of Hondaquote:Op maandag 29 september 2008 12:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Stel dat BMW Kubica en Rosberg wil hebben, (en Alonso bij Renault blijft) naar welk team zou Heidfeld dan moeten gaan?
Honda schijnt wel interesse te hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Williams, STR of Honda
Daarnaast vertrouw ik er op dat Heidfeld gewoon bij BMW blijft
quote:Nick Heidfeld could be set to move from BMW Sauber to Honda for the 2009 season.
The struggling Japanese team's Chief Executive Nick Fry told spox.com that he is keeping an eye on the availability of the 31-year-old German, whose inconsistent form this year has cast doubt on his future.
It is believed that Jenson Button will definitely be retained by Brackley-based Honda next year, but team chiefs have been weighing up their options for the seat currently occupied by veteran Rubens Barrichello.
Honda's most high profile target was Fernando Alonso, but the Spaniard is now widely expected to stay at Renault.
"I've already spoken with Nick, and more than just saying 'hello'," Fry admitted.
The Briton also confirmed rumours that 2008 GP2 runner-up Bruno Senna is in the frame, even though it is believed team boss Ross Brawn is pushing for an initial test driver contract.
"He has the name, he has the genes," Fry said.
Wilder speculation, repeated in the authoritative French sports daily L'Equipe, is that Toro Rosso has thrown in a serious bid to sign the available Alonso next year.
"Of course I am interested (in Alonso), but so is everybody else," team co-owner Gerhard Berger said, admitting that his Faenza-based team cannot compete with the financial incentives offered by its rivals.
Honda's Fry, meanwhile, advises Alonso to spurn BMW Sauber's advances.
"Fernando found that McLaren is rigid, and BMW is even worse," he said.
Nou idd. Het wordt eens tijd dat ie uit die auto stapt. maar jah dan komt vraag 2, wie moet daar dan voor in de plaats komen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe definitief zal de streep door de naam van Piquet inmiddels zijn bij Renault?
Het begint nu een beetje zielig te worden voor die jongen.
Zal je zien dat 'ie ergens op de valreep nog een podium binnensleept
Grootste kans maakt Di Grassi, maar ook Bourdais zou kunnen volgens dit artikel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef TravelCharlie het volgende:
[..]
Nou idd. Het wordt eens tijd dat ie uit die auto stapt. maar jah dan komt vraag 2, wie moet daar dan voor in de plaats komen.
quote:Robert Kubica en Nick Heidfeld zullen ook in 2009 het rijderskoppel van BMW-Sauber vormen. Zo heeft het Duitse fabrieksteam maandag bekendgemaakt. Christian Klien blijft volgend jaar test- en reservecoureur van het team.
Die laatste zet ik net neer!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
Hieronder de laatste stand van zaken
F1 - UPDATE: Silly Season 2009
Two teams line up Senna
Dat zei ik laatst (nou ja laatst, een maand geleden) ook al maar niemand wil luisterenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Timo Glock is min of meer al officiëel bevestigd voor 2009. Is namelijk laatst al eens terloops genoemd in een persbericht.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Glock beloond met nieuw contract
In datzelfde bericht staat dat het nog niet officieel is bekend gemaakt. Vandaar dat ik dat ook zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst (nou ja laatst, een maand geleden) ook al maar niemand wil luisteren![]()
![]()
[..]
Dat las ik hier dus net ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:53 schreef sanger het volgende:
Di Resta wordt gelinkt aan een deal tussen Force India en McLaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |