Ja nu gaat de bureaustoel door het raam. Zal je baas leuk vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duikt optijd weg
zal nog is aardig doen
raam stond toch openquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja nu gaat de bureaustoel door het raam. Zal je baas leuk vinden
tjah, heb er hier nog zatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar bureaustoel is nu wel kapot![]()
kleinigheidje houd je toch welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja nu gaat de bureaustoel door het raam. Zal je baas leuk vinden
eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef bartvanderzanden het volgende:
Ik zou bij vorige delen ook nr 307 toevoegen:)
magk meehelpen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh dan kunnen er nog wel een paar door het raam
Of bierkratjes/pizzabezorgers (de lullo's) altijd prachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
magk meehelpen ?
is weer eens wat anders dan servers van 3 hoog naar benedenen kukelen
hey, ik moet wel blijven leven hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh dan kunnen er nog wel een paar door het raam
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
magk meehelpen ?
is weer eens wat anders dan servers van 3 hoog naar benedenen kukelen
Ik ga jou ook niet uit het raam gooienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ik moet wel blijven leven he
oef gelukkigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga jou ook niet uit het raam gooien
met bureaustoelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef draculettetje het volgende:
zijn we weer met dingen aan het gooien?
ja, je dacht dat ik het weer was hequote:
Zo ik heb weer gegeten en gerookt.quote:In ieder geval bedankt voor je inzet!!
Groet,
M.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, je dacht dat ik het weer was he
Hier ook zoietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fipo
hier is het redelijk uit te houden
we zijn met zn 4e vandaag
waar van 1 numpty ....
en de rest doet het wel ok inc me
verder een standaard dagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg dit net serieus per mail, ik lag dubbel
[..]
Zo ik heb weer gegeten en gerookt.
Hij zij dat die call gesloten kon worden, had ik al lang gedaan... weet hij veelquote:
Fub. en ik waren aan het kijken of ik zijn berichten steeds kon oncijferen enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
huh? ik zal vast wat gemist hebben
vandaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fub. en ik waren aan het kijken of ik zijn berichten steeds kon oncijferen enzo
doen wij hier ook altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zij dat die call gesloten kon worden, had ik al lang gedaan... weet hij veel
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, wel even oppassen,
Diertjuh is in ee nsmijt bui.
ja maar ze gooide ook richting personenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!
* Sgele zet een raam openquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!
Die gozert heeft echt te veel drugs gebruikt hoor.... hij moet er maar eens mee stoppen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
wtf..Hans Teeuwen in het Engels?
http://www.theworldstandsup.com/Comics-A-Z/Teeuwen.aspx![]()
![]()
* Crazy-M geeft sgele een duw en ziet hem naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet een raam open
Komt u maarrrr!!!
Prettig weekend Draakje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer weg van!
fijn weekend allemaal!
Is that all you can do?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft sgele een duw en ziet hem naar beneden vallen.
Zo goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |