Hier ook zoietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fipo
hier is het redelijk uit te houden
we zijn met zn 4e vandaag
waar van 1 numpty ....
en de rest doet het wel ok inc me
verder een standaard dagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg dit net serieus per mail, ik lag dubbel
[..]
Zo ik heb weer gegeten en gerookt.
Hij zij dat die call gesloten kon worden, had ik al lang gedaan... weet hij veelquote:
Fub. en ik waren aan het kijken of ik zijn berichten steeds kon oncijferen enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
huh? ik zal vast wat gemist hebben
vandaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fub. en ik waren aan het kijken of ik zijn berichten steeds kon oncijferen enzo
doen wij hier ook altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zij dat die call gesloten kon worden, had ik al lang gedaan... weet hij veel
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, wel even oppassen,
Diertjuh is in ee nsmijt bui.
ja maar ze gooide ook richting personenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!
* Sgele zet een raam openquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
stoelen he? Mag ze de stoel van mijn kut collega gooien.... inclusief mijn kut collega dan!
Die gozert heeft echt te veel drugs gebruikt hoor.... hij moet er maar eens mee stoppen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
wtf..Hans Teeuwen in het Engels?
http://www.theworldstandsup.com/Comics-A-Z/Teeuwen.aspx![]()
![]()
* Crazy-M geeft sgele een duw en ziet hem naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet een raam open
Komt u maarrrr!!!
Prettig weekend Draakje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer weg van!
fijn weekend allemaal!
Is that all you can do?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft sgele een duw en ziet hem naar beneden vallen.
Zo goed ?
NEUH! foei!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft sgele een duw en ziet hem naar beneden vallen.
Zo goed ?
* Crazy-M kijkt in het rond.quote:
Zeg dat dan ook man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NEUH! foei!
* Dr.Droxz trekt Sgele weer naar binnen... mijn kut collega moest naar buiten jah!
Gooi dit mijn kant maar op dan:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt in het rond.
Ik kan nog meer gooien als je wilt
Oehh lekkah!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gooi dit mijn kant maar op dan:
[ afbeelding ]
Trust me, ik moet nog langer "werken" dan jij.... ik heb dus nog veeeeeeeeul minder zin in!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
waarom is het pas 15 uur
heb gee nzin meer
Ik heb ze allemaal al gehad, heb jij nog een voorkeur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |