eerst was er toch een hele Openings tekstquote:
zag het net idd. Is de KSC.quote:
Dat was in het begin, dat mag niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
eerst was er toch een hele Openings tekst
die kon ik niet vinden.
Waarom weet ook niemand, maar goed. Elk ander SC heeft een OPquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was in het begin, dat mag niet meer.![]()
@ Qu . Smakelijk qutie.![]()
Jah hoorde ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was in het begin, dat mag niet meer.![]()
@ Qu . Smakelijk qutie.![]()
Gewoon, je moet sommige dingen weigeren, en dan kies je een groepje uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom weet ook niemand, maar goed. Elk ander SC heeft een OP
Mag, maar je mist er niets mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah hoorde ik.
Moet wat vaker online komen
Dat weiger ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Gewoon, je moet sommige dingen weigeren, en dan kies je een groepje uit.![]()
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag, maar je mist er niets mee.
Nee hoor, mag gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet erg
Nee, ik ga niet is me te ver weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:02 schreef Ynske het volgende:
llo
Bengels, ga je nog kijken bij Cultura Nova? is vanavond de opening van
Voor fok boeit dat niet. Ik zou het wel jammer vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet erg
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet is me te ver weg.
Ga jij?
Is het al wel wat beter vandaag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind de straat hier uit even ver genoeg.
om even advocaat van de duivel te spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind de straat hier uit even ver genoeg.
ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor fok boeit dat niet. Ik zou het wel jammer vinden.
Gisteren belde de directeur, ik doe dus voorlopig telefoon. Ik vermoed dat ze hebben geklaagd beneden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
om even advocaat van de duivel te spelen
hoe moet dit nu verder?
dit gaat toch niet, weer meoten gaan werken, niet kunnen, weer ziekmelden, weer moeten gaan werken
word er nu wel iets aan gedaan? of moet je maar blijven aansukkelen?
en hoe zit het met de mm? beginnen die ietwat in te zien dat de situatie niet door kan gaan zoals ie nu gaat met dat staand werken?
quote:
Je hebt een goeie rugmassage nodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren belde de directeur, ik doe dus voorlopig telefoon. Ik vermoed dat ze hebben geklaagd beneden.
Donderdag heb ik een gesprek met hem. Ben vandaag bij de HA geweest.
Uitslag: mijn rug is een hard blok graniet. Heb spierontspanners (valium) en ontstekingsremmers.
Het moet eind volgende week voor 80% omgeslagen zijn, zoniet moet ik naar een revalidatie arts.
Wat die voor me kan doen weet ik dan niet.Maar goed. zo is het nu.
[..]
Nog even en ik heb een nieuwe rug nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je hebt een goeie rugmassage nodig![]()
post plaatser is geen afgestudeerde doktor
ok, fijn dat de directeur inziet dat beneden gewoon voorlopig geen optie is en dat je telwerk kunt doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren belde de directeur, ik doe dus voorlopig telefoon. Ik vermoed dat ze hebben geklaagd beneden.
Donderdag heb ik een gesprek met hem. Ben vandaag bij de HA geweest.
Uitslag: mijn rug is een hard blok graniet. Heb spierontspanners (valium) en ontstekingsremmers.
Het moet eind volgende week voor 80% omgeslagen zijn, zoniet moet ik naar een revalidatie arts.
Wat die voor me kan doen weet ik dan niet.Maar goed. zo is het nu.
[..]
Zeker fijn, echter heb ik daar veel te weinig uren. Ik moet minimaal 24 draaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, fijn dat de directeur inziet dat beneden gewoon voorlopig geen optie is en dat je telwerk kunt doen.
k zal voor je duimen dat t volgende week een stuk beter gaat.
Heb hem alvast besteld voor onsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog even en ik heb een nieuwe rug nodig.
misschien is daar ook weer een oplossing voor te vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker fijn, echter heb ik daar veel te weinig uren. Ik moet minimaal 24 draaien.
November zal ik wel weer op straat staan. Kan het ze niet eens kwalijk nemen.
Geef me dan maar liever een spuitje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb hem alvast besteld voor ons
[ afbeelding ]
Misschien, maar ga er niet vanuit, kan het alleen maar meevallen. toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien is daar ook weer een oplossing voor te vinden
Kliekjes tegengaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom weet ook niemand, maar goed. Elk ander SC heeft een OP
Ah... is gebeurd na die 'rel' met die ene kloon die zich niet wou bekendmaken... Was sowieso al bizar om daarop in te gaan van de crew (behalve als het natuurlijk iemand van de crew was, waar ik uiteraard nog steeds van uitgaquote:
Hoiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef mcDavid het volgende:
TVP
Oh dat weet ik al lang niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah... is gebeurd na die 'rel' met die ene kloon die zich niet wou bekendmaken... Was sowieso al bizar om daarop in te gaan van de crew (behalve als het natuurlijk iemand van de crew was, waar ik uiteraard nog steeds van uitga)
Sommige dingen vergeet ik nooit, Flesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik al lang niet meer
Ik ook niet. Maar dan sommige 'andere' dingenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sommige dingen vergeet ik nooit, Fles
Euh, sja.. 'officieel' wel ja!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
HoiBen jij niet een tijd weggeweest?
Ik wil ook bierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik wandel nu het zonnetje in en op weg naar een biertjeWeekend
Noemen ze "dat" zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Euh, sja.. 'officieel' wel ja!
zojuist even wat ikea-kasten in elkaar geschoven bij een medefokster
O?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:08 schreef mcDavid het volgende:
Euh, sja.. 'officieel' wel ja!
zojuist even wat ikea-kasten in elkaar geschoven bij een medefokster
zelfbouwpiemel in een medefokster geschoven?quote:
Getverpielekes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
zelfbouwpiemel in een medefokster geschoven?
of het waren 2 losse onderdelen en toen was het 1 onderdeel ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelfbouwpiemel in een medefokster geschoven?
En waren alle schroefjes wel aanwezig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
of het waren 2 losse onderdelen en toen was het 1 onderdeel ofzo
Nou, ik geloof wel dat er wat schroefjes los zittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waren alle schroefjes wel aanwezig?
Mis ik belangwekkend nieuws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar mcD. Ben je niet meer single dan?
Ikeakastjes in elkaar zetten met een medefokster. Dat lijkt me toch wel enigszins zorgwekkend.quote:
Wanneer wel dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
Nog niet.
Wie breit de sokjes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Kuukske het volgende:
Ikeakastjes in elkaar zetten met een medefokster. Dat lijkt me toch wel enigszins zorgwekkend.
Pas als mccd antwoord geeftquote:
quote:
"When hell freezes over"quote:
jij ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
Fles is duidelijk terug.
Nou. Duidelijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
"When hell freezes over"
Of ie als ie samen met iemand naar de IKEA gaat om kastjes te kopen
Met háár!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
Straks gaat hij nog een IKEA bed in elkaar zetten. En uittesten!
Hoiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
Fles is duidelijk terug.
met o.a. haar, lijkt me. je bouwt natuurlijk wel een soort marge in. Als je er met 3 geile wijven een beetje op kan kronkelen, kan je er met eentje goed op stuiterenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Met háár!
Allohw!quote:
Typisch omschreven weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
met o.a. haar, lijkt me. je bouwt natuurlijk wel een soort marge in. Als je er met 3 geile wijven een beetje op kan kronkelen, kan je er met eentje goed op stuiteren
Heb ik geen gelijk dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Typisch omschreven weer.
Ik zou het niet weten, want ik stuiter niet zo met vrouwen.quote:
Hmm. Voor mij ook al weer een tijdje geleden iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou het niet weten, want ik stuiter niet zo met vrouwen.
Ik meld me af. Ik heb een Beter Bed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Voor mij ook al weer een tijdje geleden idd![]()
Ik voel een IKEA-stuitermeet aankomen
Ja mensen met jouw gewicht zijn ook niet erg representatief natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik meld me af. Ik heb een Beter Bed.
Die snap ik niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja mensen met jouw gewicht zijn ook niet erg representatief natuurlijk
Ik BBQ wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Voor mij ook al weer een tijdje geleden idd![]()
Ik voel een IKEA-stuitermeet aankomen
Visschies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
Ik BBQ wel.
Nou ja, het gaat erom om de stuiterbaarheid van IKEAbedden te testen toch?quote:
Oh op die fiets. Okay. Ik snap het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, het gaat erom om de stuiterbaarheid van IKEAbedden te testen toch?Dan moet je wel een beetje ehmm... hoe zeg je dat... flink wat te stuiteren hebben. Toch?
Nee, die is nu de lattenbodem aan het monteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
kan McD ondertussen eens wat duidelijkheid scheppen in deze intrige?
Moet ik dat cryptisch zien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die is nu de lattenbodem aan het monteren.
Die komt hier niet Phquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
Nou kom priester, typ eens door.
zekersquote:
of zoiets: http://en.wikipedia.org/wiki/Tetraodontidaequote:
Living on the edgequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
of zoiets: http://en.wikipedia.org/wiki/Tetraodontidae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |