Momenteel ben ik degene die instort...quote:
jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef Soempie het volgende:
Heb je dat gedicht nu net zelf verzonnen?![]()
![]()
dit soort dingen zijn altijd moeilijkquote:Nah, we kijken morgen wel verder. Het moet wat serieuzer, maar weer niet slijmerig. Lastige combinatie is dat.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:50 schreef Soempie het volgende:
Tja.De eerste twee maanden dacht ik nog dat hij nooit scheten liet.
okeuquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
als dat nou andersom waswant vrouwen poepen niet enzo
[..]
okeu
mijn harde schijven hebben momenteel een temperatuur van 27, 28 en 29 graden
got toairflow
of is dat niet interessant genoeg
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet eens of dat te warm is of dat het juist gunstig is.quote:okeu
got toairflow
ik poep! proud of it!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.![]()
[..]
Ik weet niet eens of dat te warm is of dat het juist gunstig is.
En hoequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.![]()
[..]
Ik weet niet eens of dat te warm is of dat het juist gunstig is.
slaap lekkerquote:
ik hoop voor jou dat de bank lekker ligtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:02 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En hoe
Ik kon van de gasopbrengst een 2e portie chili opwarmen
Daar vlucht ie vanzelf wel naar toe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:04 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop voor jou dat de bank lekker ligt
Catchy voor een remix! Doet me erg denken aan A Little Less Conversation van JunkieXL ft. Elvis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:10 schreef Etcetera het volgende:![]()
(nummer is sowieso al geniaal, maar die clip is
![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:48 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff wat depri muziek nodig
tips Nem
Dacht ik al maar ik was op dreef en ik weet je muzieksmaak niet echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:00 schreef Etcetera het volgende:
hier heb ik ook wel genoeg aan hoor
Halelujah was een goeie in elk gevalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik al maar ik was op dreef en ik weet je muzieksmaak niet echt
Ja en dat is maar een miniscule selectie van wat ik zo snel even kon vindenquote:
Speedfan geeft aan dat HD0 17 graden isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
okeu
got toairflow
Je bedoelt dat je je keel gesmeerd hebt of dat je er nu werkt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben ingewerkt in de studentenkroeg
Het tweedequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je keel gesmeerd hebt of dat je er nu werkt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Illegale houseparty op defensieterrein bij Assen
Dit is niet zo moeilijk op te lossen toch, aangezien ze op een oefenterrein vna defensie staan.
Cobra, ga eens schieten daar
En, hoe was het?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb weer eens meegedaan aan de AKQ
M'n auto glimt weer, het schuurdak is weer schoon en ik heb net een biefstuk naar binnen gewerkt, noem dat maar niksquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier is weinig gebeurd de afgelopen uren!
Inderdaad, met als gevolg dat ik weer een paar euro armer ben en m'n duikcomputer het nog steeds niet doetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een maat batterijen zou te makkelijk zijn he
Auwquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:23 schreef Etcetera het volgende:
BBQ gehad bij een vriend, was erg gezellig.
Ik was alleen nog nooit bij z'n nieuwe huis geweest, en ik moest even naar de auto. Dus ik loop om het huis heen, er hingen geen lichten ofzo, PIKdonker, echt ZWART, ik sta daar even, maar zag ook geen schim verder ofzo. Loop door: *BAF* hekje *$&$(%*$&%*%(($$#%^%^(
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Weer terug uit Schotland, geweldige week en ook prima weer gehad...![]()
De opbrengst: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #11 Whisky a Go Go
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, redleader, die boekjes zijn erg leuk, dank je
* Soempie Eli-acties +1 *quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
We hebben hem alle mogelijkheid ertoe gegeven.
enkel in romper voor een kwarktaartje. meneer heeft van zijn leven nog noit zo netjes gegeten![]()
![]()
![]()
Later heeft hij, met zijn mooie nieuwe kleren aan uiteraard, wel in de herkansing de bank en tafel ondergesmeerd met taart, dus een gedeeltelijk succes![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
oh, kennen jullie de minidisc nogvoor ik m'n telefoon had, gebruikte ik 1 van Pitt, op zich best leuk speelgoed hoor
maar je moet toch weer met een bandje werken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Weer terug uit Schotland, geweldige week en ook prima weer gehad...![]()
De opbrengst: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #11 Whisky a Go Go
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:23 schreef Etcetera het volgende:
BBQ gehad bij een vriend, was erg gezellig.
Ik was alleen nog nooit bij z'n nieuwe huis geweest, en ik moest even naar de auto. Dus ik loop om het huis heen, er hingen geen lichten ofzo, PIKdonker, echt ZWART, ik sta daar even, maar zag ook geen schim verder ofzo. Loop door: *BAF* hekje *$&$(%*$&%*%(($$#%^%^(
Ja, zoietsquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:20 schreef iamredleader het volgende:
Balendus je kan bij de tegenpartij in het goal invallen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zo, dat ziet er respectabel uit. Volgens mij moet de volgende AKQ SC meet bij MM thuis. En dan gaan we risk spelen. En Chili eten
Niet eens, maar ze worden wel met interesse bekekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jeej! Heeft Eli ze al afgelebberd?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Niet eens, maar ze worden wel met interesse bekeken
Al heeft hij wel een stukje uit een boekje van een vriendje gehapt![]()
Zomteen 1e verjaardagsfeestje!We hoopten dat hij ff zou slapn, maar ik vrees het ergste. Slaapt ie zometeen door zn eigen feestje heen
In de afgelopen dagen zijn een aantal onderwerpen aan de orde gekomen. Eentje daarvan was Risk spelen, een ander was chili eten en een derde was "mannen in het huishouden". Daar heb ik (nog) geen grap over gemaakt... En nu jouw whisky-weekend, dus een combinatie-feest bij de volgende meetquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:40 schreef MadMaster het volgende:
De combinatie Chili eten én Risk spelen in combinatie met whisky vat ik niet helemaal...
Chili op je bord kan anders aardig risky zijn...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch jammer dat chili geen land is op het risk bord
scherpquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chili op je bord kan anders aardig risky zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |