mwa, in de VS dan..hier kwam zulks niet verder dan 32..quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zoek de titel van een jaren 80 rock album dat volgens mij in elke grote hitlijst wel op nummer 1 heeft gestaan rond die tijd.
Billboard en UK charts etc. natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
mwa, in de VS dan..hier kwam zulks niet verder dan 32..
Kut, hele vraag vergeten...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef Pietmans het volgende:
Ik wist dat het Beat the Clock was.. Dat het van Sparks was, heb ik er even bijgezocht. Legitiem in dit topic?
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kut, hele vraag vergeten...
Maar Pietmans red me:
Pietmans +0
Om het even wat sneller te laten gaan...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef bartrid het volgende:
Ja hoor, ik heb alleen geen flauw idee.
Hysteria is inderdaad precies zo'n album, alleen moet je een paar jaartjes vroeger zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef knars het volgende:
schreeuwerige jaren 80 rockhoezen, ik denk meteen aan Hysteria vanm Def Leppard. daar zit echter geen kever op die uit een planbeet komt. Dus nee, geen idee.
Bedankt voor het punt, maar ik weet niet of mijn antwoord was waar de vraagsteller op doelde.
Als je even de regels in het eerste bericht doorleest kan het niet misgaanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Pietmans het volgende:
Hm toch mooi dat er enige discussie was over mn vraagOh, wist niet dat er hier met punten gewerkt wordt! Ik ga dit eens in de gaten houden
Zolang je de antwoorden niet opzoekt is dat primaquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Pietmans het volgende:
Hm toch mooi dat er enige discussie was over mn vraagOh, wist niet dat er hier met punten gewerkt wordt! Ik ga dit eens in de gaten houden
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zoek de titel van een jaren 80 rock album dat volgens mij in elke grote hitlijst wel op nummer 1 heeft gestaan rond die tijd.
En nu komt het..... de albumhoes is te herkennen aan zijn felle kleuren waarbij een soort kever met groot geweld uit een soort planeet knalt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:06 schreef horned_reaper het volgende:
Billboard en UK charts etc. natuurlijk
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is de band achter het gezochte album...
Even om de boel weer op orde te zetten, want ik heb niet veel tijd meer...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:16 schreef horned_reaper het volgende:
Hysteria is inderdaad precies zo'n album, alleen moet je een paar jaartjes vroeger zoeken.
poeh, het metertje staat roodgloeiendquote:Op woensdag 3 september 2008 21:46 schreef ranja het volgende:
nog even geen idee... journey, asia, loverboy, iets in die buurt?
quote:You're on the road with, one of the world's hottest rock groups. A spectacular performance has just ended. Now it's up to you to guide each
Band Member past hordes of Love-Crazed Groupies, Sneaky Photographers, and Shifty-Eyed Promoters to the safety of the
escape vehicle in time to make the next concert. Your mighty manager and loyal roadies are there to help, but the escape is up to you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |