Toespraak is door Obama zelf en één andere schrijver geschreven. Naar verluidt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef teamlead het volgende:
Geweldige speechzit hem nu op cnn te kijken... Die man heeft fantastische schrijvers in zijn staf
En dan met zoveel overtuiging brengen
Dat kan ik me bijna niet voorstellen.... maar als het waar is: respect...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Toespraak is door Obama zelf en één andere schrijver geschreven. Naar verluidt.
Is wel vaker voorgekomen hoor, Roosevelt is bijvoorbeeld 4 keer achter elkaar verkozen. de limiet voor 2 termijnen is er ook pas sinds '51quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef teamlead het volgende:
Hoevaak is het eigenlijk voorgekomen dat een partij na 8 jaar het witte huis houdt? Ik kan zo snel alleen Bush Sr. verzinnen die dankzij Reagan 4 jaar mocht prutsen...
Ik kan er wel meer bedenken. Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Perico het volgende:
Er valt veel te zeggen voor Mitt Romney and Palin eigenlijk.
Romney ziet eruit als de archetypische president, is de beste Republikeinse fundraiser, is de beste debater en kan Joe Biden makkelijk aan. Enige 'nadeel' is dat hij mormoon is.
tuurlijk.. maar ik bedoelde eigenlijk een opvolger van dezelfde partijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Is wel vaker voorgekomen hoor, Roosevelt is bijvoorbeeld 4 keer achter elkaar verkozen. de limiet voor 2 termijnen is er ook pas sinds '51
Ja dat had ik door, maar dat was het enige voorbeeld dat ik uit mijn hoofd wistquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar ik bedoelde eigenlijk een opvolger van dezelfde partij.
http://en.wikipedia.org/wiki/American_presidentsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar dat was het enige voorbeeld dat ik uit mijn hoofd wist
September 26, 2008 Presidential Debate in Oxford, Mississippiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:50 schreef teamlead het volgende:
Wanneer zijn de eerste debatten gepland eigenlijk? Verheug me er nu al op
Zo weinig? Tussen 15 oktober en 4 november zit nog wel een poosje....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:56 schreef Perico het volgende:
[..]
September 26, 2008 Presidential Debate in Oxford, Mississippi
October 2, 2008 Vice-Presidential Debate in St. Louis, Missouri
October 7, 2008 Presidential Debate in Nashville, TN
October 15, 2008 Presidential Debate in Hempstead, New York
Obama wilde niet meer dan de standaard 3 debatten, McCain wel. Eigenlijk wilde Obama er helemaal geen, maar ja, hoe verkoop je dat aan de mensen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo weinig? Tussen 15 oktober en 4 november zit nog wel een poosje....
Bij debatten moet hij meer doen dan teksten van zijn schrijvers oplezen, misschien is dat moeilijk voor hem?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef SuikerVuist het volgende:
Obama wilde niet meer dan de standaard 3 debatten, McCain wel. Eigenlijk wilde Obama er helemaal geen, maar ja, hoe verkoop je dat aan de mensen?
Dat viel me ook al op ja.... bij Obama zaten ze ook iedere keer Breaking News te geven als een Democraat zei dat hij het niet was geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Monidique het volgende:
BREAKING NEWS: Iemand zal geen running mate worden van John McCain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |