de helft goed!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
yep , ze herkent haar man niet meer dacht ik
Federation Industrie d' Automobile Turin ??
si! (voor de fabriek)quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef qonmann het volgende:
Internatonal kan ook nog
en de F van ...Fabrique
quote:
Kramnik it isquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:36 schreef Mark het volgende:
Een gok op Kramnik dan
Geen reden om te twijfelen , van schaken weet ik redelijk veel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel wel aan je bron, want Anand is vorig jaar wereldkampioen geworden en volgens mij is er sindsdien nog een nieuwe gehouden.
Welke club won als laatste de Europa Cup 2 in het voetbal?
Gevolgd door het WK in 2007, waar Anand won en Kramnik 2e werd.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
Topalov played Classical World Champion Vladimir Kramnik in a twelve-game title unification match. The match was drawn at 6-6, but Topalov lost the tie-break 2.5-1.5
Lazio ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel wel aan je bron, want Anand is vorig jaar wereldkampioen geworden en volgens mij is er sindsdien nog geen nieuwe gehouden.
Welke club won als laatste de Europa Cup 2 in het voetbal?
Ik zat met Topalov in mijn hoofd omdat ie zo mooi won.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Gevolgd door het WK in 2007, waar Anand won en Kramnik 2e werd.......
Chapeau!quote:
Had je de link ook geopend?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:43 schreef qonmann het volgende:
Geen reden om te twijfelen , van schaken weet ik redelijk veel.
tweekamp vindt einde dit jaar plaats in Dld
http://www.uep-worldchess.com/
Dat Bobby Fischer is overleden maakt me oudquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Had je de link ook geopend?
The reigning and undisputed World Champion Anand won his title in September 2007 at the World Championship tournament in Mexico City . Kramnik, who was undefeated in his three world championship matches, became second in this double round robin event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |