Als je Veronica zo boeiend vond had je dat vast gewetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Rick gaat toch niet ook doordeweeks presenteren he op veronica
Hoorde wel een reclame van Rick langskomenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je Veronica zo boeiend vond had je dat vast geweten.
Doe dat maal 20 ongeveer, en je hebt het oude niveau van toen EJ er nog wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef Meddo het volgende:
heb het beste gemist zo te lezen, maar de afgelopen maanden vond ik het ook super
Sommige gaan mee naar Veronicaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Originele_Naam het volgende:
Die jingles van EJ waren geniaal
Inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
Het blijft trouwens heel bitter dat ze de RadioRing toen niet gewonnen hebben, we waren er zo dichtbij
Hij een radioring wahhahaahaahhahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
Het blijft trouwens heel bitter dat ze de RadioRing toen niet gewonnen hebben, we waren er zo dichtbij
http://www2.rickvanvelthu(...)+aan+veranderingen!/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:01 schreef TheFrankey het volgende:
maar als het zo geweldig is....waarom stopt 538 er dan mee?
Dat wel, maar toch nog by far 't leukste programma op de nederlandse radio.. en met EJ helemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nadat EJ er weg moest vond ik MIDNR gelijk minder leuk
Zullen we deze gewoon voor de bedankjes houden, en MIDNR #29: Alles behalve MIDNR als gewoon topic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan dit topic niet overgaan in het centrale MIDNR topicmeer zielen, meer vreugde
Nee hoor, deze: MIDNR #30: De aller aller aller laatste MIDNR uitzending ;(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
neemt iemand dit op?had het al in het andere topic gevraagd maar dit scheen het vervolg te zijn ipv die.
Mooie woorden, hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:08 schreef Piles het volgende:
Het einde van een tijdperk
Ondanks dat ik al maanden niet geluisterd had, doet het toch wel pijn
Hopen dat Koert snel weer wat moois vind![]()
Rick, tot volgend weekend![]()
MIDNR-nostalgie-topic #31: Het einde van een tijdperkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:12 schreef Utca het volgende:
Hier verder, of nog een #31?
Heel slechtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:13 schreef Piles het volgende:
[..]
MIDNR-nostalgie-topic #31: Het einde van een tijdperk
MIDNR is drie jaar lang onderdeel geweest van mijn nacht (hoewel het laatste jaar wat minder), dus dat doet het zeker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:21 schreef The_Dean het volgende:
De show mag er dan niet meer zijn, maar in onze harten leeft hij voort!
Check de DJ pagina bij Rick daar staat te lezen dat ie op zaterdag/zondag middag gaat presenteren niet echt beste tijd voor massas luisteraars als je t mij vraagt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Rick gaat toch niet ook doordeweeks presenteren he op veronica
Kan die niet diep in de nacht worden gestoptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:24 schreef funrider het volgende:
[..]
Check de DJ pagina bij Rick daar staat te lezen dat ie op zaterdag/zondag middag gaat presenteren niet echt beste tijd voor massas luisteraars als je t mij vraagt.
"Vanaf 1 september 2008 is Rick bij Radio Veronica te horen. Hij presenteert iedere zaterdag- en zondagmiddag tussen 12.00 en 15.00 uur het programma 'WeekendRick'"
Help dan mee.... (met Koert en EJ)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan die niet diep in de nacht worden gestopt
NEE HIJ MOET WEGquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Help dan mee.... (met Koert en EJ)
Koning in de morgenquote:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8341quote:Rick van Velthuysen hoopt op terugkeer MIDNR bij PowNed
Rick van Velthuysen ziet het wel zitten om een keer in de week MiddenInDeNachtRick terug te brengen op de radio bij PowNed. De publieke omroep van weblog GeenStijl maakte afgelopen week bekend genoeg leden te hebben om het publieke bestel in te gaan. "Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat Dominique Weesie een groot liefhebber van MiddenInDeNachtRick is en dat hij vaak heeft geroepen dat dit radioprogramma bij PowNed weer op de radio moet komen, wanneer ze een Publieke Omroep zouden worden", aldus Van Velthuysen, die al zeven dagen per week te horen is op Radio Veronica.
Een aspirant-omroep krijgt negen uur radio per week. GeenStijl heeft eerder al aangegeven deze voor tweederde te willen vullen met Talk Radio. Van Velthuysen ziet het wel zitten de overige drie uur met zijn oude 538-nachtprogramma op te vullen. "1x per week een nachtje MIDNR bij de Publieke Omroep, daar kijk ik nu al naar uit. We zullen zien....."
MiddenInDeNachtRick moest in augustus vorig jaar noodgedwongen stoppen op Radio 538. In oktober maakte hij zijn programma nog een keer op internet via weblog GeenStijl om zo meer stemmen te kunnen trekken voor de RadioRing.
Tofquote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8341
7, als je goed leest.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:28 schreef Paul het volgende:
Hij kan wel meer willen hij zit toch al 6 dagen in de week bij Veronica
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En dan gewoon weer met EJ en Koertquote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gaat die toch gewoon weg bij Veronica?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:28 schreef Paul het volgende:
Hij kan wel meer willen hij zit toch al 6 dagen in de week bij Veronica
Dat hoeft helemaal niet. Zowel Veronica als GS en dus indirect ook PowNed vallen onder hetzelfde moederbedrijf dus dat is vast wel te regelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gaat die toch gewoon weg bij Veronica?
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:23 schreef DaMook het volgende:
Lekker op 3fm op de zaterdagnacht ipv witte ruis (white noise) ik blijf ervoor thuis
. Of ipv giel in de freaknacht
.
Met Rianne en met Kaakquote:Op maandag 30 maart 2009 17:47 schreef star_gazer het volgende:
JAAAAA MIDNRZonder Rianne, met Kaak
Uiteraard op 3
Heel veel mensen niet denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Niet op zaterdagnacht.. dan krijg ik er niks meer van mee.
Juhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, lijkt me niet handig in die nacht
Doe maar gewoon door de week van 12 tot 3, was prima
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 29 maart 2009 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jawel joh, die is er na 1 aflevering uitgepest door de kaakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
ZonderDie huppelkut hoef ik er echt niet bij
Wat heb ik me daar aan lopen ergeren zeg
![]()
Das ook waarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel joh, die is er na 1 aflevering uitgepest door de kaak
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
ZonderDie huppelkut hoef ik er echt niet bij
Wat heb ik me daar aan lopen ergeren zeg
![]()
Irritant is positief in het geval van MIDNRquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:33 schreef Zuignapje het volgende:
ik mocht dat kind ook helemaal niet, Kaak is veel beter en niet irritant een stuk irritanter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |