abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61203417
quote:
Twaalf kandidaten worden getest die menen over paranormale gaven te beschikken. Deze serie spitst zich toe op onbeantwoorde vragen van nabestaanden rondom onopgeloste misdrijven. Beau neemt de mediums en paragnosten mee naar plaatsen waar in het verre of recente verleden iets verschrikkelijks is gebeurd. Het is aan de kandidaten om, zonder dat ze precies weten waar ze zijn, het verhaal bij de locatie te vertellen. Kunnen zij de energie van het slachtoffer aanvoelen, kunnen ze vertellen wie hij of zij was en ontrafelen wat er precies gebeurd is? Gaan de nieuwe kandidaten met hun gaven cold cases vlottrekken en wie sleept dit keer de titel Beste Paranormale Nederlander in de wacht?.
Elke donderdag om 21:30 op RTL 4.
pi_61203433
Vorig seizoen op RTL 4 maar een paar uitzendingen gezien en daarna nooit meer. Nu ga ik nog eens een poging wagen.
pi_61204029
Vind het best een aardig concept eigenlijk, vorig seizoen pakte ook leuk uit met het competitie-element.
pi_61204076
Begint niet echt leuk
pi_61205046
Ik vind het wat onkies dat die nabestaanden punten moeten gaan geven voor de paragnosten.
Beetje exploitatie van hun leed.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:24:40 #6
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_61205173
quote:
Vierkantje is gelijk aan het kruis, daar staat het kruis.Haat...daar...die auto...haat haat haat haat haat. Ik krijg het er heel erg moeilijk mee....
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:30:44 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61207133
onkies programma en al die charlatans.... bah
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61207997
Nou, bij de vorige serie dacht ik ook dat een zo'n gozer uit z'n nek zat te lullen, tot ie bij een of andere opdracht bij een hotel precies kon vertellen wat er gebeurd was. Soms is het toch wel interessant om te kijken. Als je niks beters te doen hebt dan.
Sanity is (not) statistical
pi_61215151
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
pi_61217787
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
Inderdaad. Peter was erg goed. Lag al meteen wel voor de hand dat hij niet af zou vallen.

Maar ze doen nu maar 2 onderwerpen, voorheen meer toch? Vind dat wel prettiger kijken dan vorig seizoen, doordat de onderwerpen wat rustiger behandeld worden in plaats van korte flitsen van wat ze te vertellen hebben.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:38:16 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_61219755
quote:
Hehe...helemaal mee eens.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_61220594
quote:
en dan hoeft 'ie niet eens de waarzegger uit te hangen
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:24:43 #13
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61226777
Is het nu minder nep dan vorig seizoen ?
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:26:35 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_61226814
quote:
1,1 miljoen kijkers voor Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
Geplaatst op vrijdag 29 augustus 2008 om 9:48

De kijkcijfers van donderdag 28 augustus 2008 (SKO)

Het Zesde Zintuig: Plaats Delict (RTL4, 21:32) - De nieuwe serie Het Zesde Zintuig Plaats Delict maakte donderdag een zeer goede start op RTL 4. Er keken 1.137.000 kijkers (madl: 19.2%) naar het televisieprogramma met Beau van Erven Dorens. Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond. Beau had weinig bedenktijd nodig toen RTL 4 hem vroeg voor de tv-serie. “Ik werd natuurlijk altijd geassocieerd met het lichtere entertainmentwerk.”

Beau in De Telegraaf: “De mooiste beloning is dat dit zo veel voldoening geeft. Een zaak die het publiek allang is vergeten maar een dagelijkse keiharde realiteit blijft voor de familie. Nu zie ik ze aan het einde van de dag opgelucht en blij vertrekken. Hun verhaal heeft aandacht gekregen, er waren mensen die meeleefden en probeerden te helpen. Het klinkt misschien klef, maar we proberen het programma met liefde en integriteit te maken. En ik geloof dat de betrokkenen dat voelen.”
nette cijfers
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61226923
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef Adelante het volgende:

[Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond.]

nette cijfers
Staat foutje in het bericht.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:44:07 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_61227140
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:33 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Staat foutje in het bericht.
tsjah, mediacourant he!?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:13:13 #17
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_61236639
quote:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend
Ik kon mijn ogen niet geloven!
quote:
en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
Wat een sukkel
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_61239211
Oja, dat wil ik ook weer zien. De eerste aflevering gemist.
De vorige seizoen heel veel gemist in het begin. Alleen de laatste paar afleveringen gezien en ik stond soms ook met open mond te kijken hoor. Hoe ze dat weten zeg.. Vooral die meid die had gewonnen. Ik vond haar echt een mafkees en maakte mij aan het lachen, maar ze wist alles!! Zelfs de details nou das echt indrukwekkend.:O
pi_61239971
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 03:42 schreef maruda het volgende:
Oja, dat wil ik ook weer zien. De eerste aflevering gemist.

knip
http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/index.xml (RTL Gemist)
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:45:01 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61257356
Die Peter was best wel indrukwekkend. Frappant dat hij zoveel details kon vertellen.
Die kermisklant moet vooral tarot-kaartjes op de kermis blijven doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61263436
Peter was goed, de rest viel me tegen. Ben benieuwd naar de rest
pi_61319330
Ik vond dat meisje die door is anders ook indrukwekkend. Maar vooral Peter inderdaad. Ben benieuwd naar de volgende lichting.
Ik irriteerde me echt aan die Cor. Hij zal vast wel iets kunnen, anders was hij niet eens in het programma gekomen, lijkt me. Maar zo geweldig was het ook niet.

Gaan ze dit seizoen nu alleen maar plaats delict doen? (lijkt me voor de hand liggend met de titel)
We jammer, ik vond de vorige keer ook wel leuk met dat zoeken in een bunker.

Hoe is het eigenlijk met de winnares van het vorige seizoen afgelopen? Ik weet eigenlijk haar naam niet eens meer..
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_61320165
Ik vond juist de afwisseling in het vorige seizoen leuk, maarja.. het misdaadgedeelte zal wel het meeste succes hebben gehad
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61320935
Peter was inderdaad heel erg goed... verbazingwekkend over de details. Sceptisch als ik ben vond ik het eigenlijk wel iets té goed... Qua profiel (o.a. z'n kleedje-op-tafel en porseleinen-clowntjes-in-de-vensterbank looks) doet hij niet onder aan de vele zwendelaars. Goede research, goed kunnen interpreteren van verbale en nonverbale informatie...!? Who knows.
Ik zou er graag zelf bij zijn om de exacte omstandigheden vast te stellen. Nu blijft dat allemaal een beetje in het midden in het programma. Evengoed vind ik het wel interessant om te zien.
pi_61388033
Ik heb net gekeken, vorige week heb ik het niet gezien. Maar is het niet zo dat de deelnemers de namen niet weten van de persoon die is vermoord? Geen details etc? Want die laatste met dat pendeltje zei doodleuk de naam van het meisje toen ze bij het water stonden, dus ik weet niet wat ze hem ondertussen hadden verteld in de auto?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')