Elke donderdag om 21:30 op RTL 4.quote:Twaalf kandidaten worden getest die menen over paranormale gaven te beschikken. Deze serie spitst zich toe op onbeantwoorde vragen van nabestaanden rondom onopgeloste misdrijven. Beau neemt de mediums en paragnosten mee naar plaatsen waar in het verre of recente verleden iets verschrikkelijks is gebeurd. Het is aan de kandidaten om, zonder dat ze precies weten waar ze zijn, het verhaal bij de locatie te vertellen. Kunnen zij de energie van het slachtoffer aanvoelen, kunnen ze vertellen wie hij of zij was en ontrafelen wat er precies gebeurd is? Gaan de nieuwe kandidaten met hun gaven cold cases vlottrekken en wie sleept dit keer de titel Beste Paranormale Nederlander in de wacht?.
quote:Vierkantje is gelijk aan het kruis, daar staat het kruis.Haat...daar...die auto...haat haat haat haat haat. Ik krijg het er heel erg moeilijk mee....
Inderdaad. Peter was erg goed. Lag al meteen wel voor de hand dat hij niet af zou vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
Hehe...helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
en dan hoeft 'ie niet eens de waarzegger uit te hangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
nette cijfersquote:1,1 miljoen kijkers voor Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
Geplaatst op vrijdag 29 augustus 2008 om 9:48
De kijkcijfers van donderdag 28 augustus 2008 (SKO)
Het Zesde Zintuig: Plaats Delict (RTL4, 21:32) - De nieuwe serie Het Zesde Zintuig Plaats Delict maakte donderdag een zeer goede start op RTL 4. Er keken 1.137.000 kijkers (madl: 19.2%) naar het televisieprogramma met Beau van Erven Dorens. Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond. Beau had weinig bedenktijd nodig toen RTL 4 hem vroeg voor de tv-serie. “Ik werd natuurlijk altijd geassocieerd met het lichtere entertainmentwerk.”
Beau in De Telegraaf: “De mooiste beloning is dat dit zo veel voldoening geeft. Een zaak die het publiek allang is vergeten maar een dagelijkse keiharde realiteit blijft voor de familie. Nu zie ik ze aan het einde van de dag opgelucht en blij vertrekken. Hun verhaal heeft aandacht gekregen, er waren mensen die meeleefden en probeerden te helpen. Het klinkt misschien klef, maar we proberen het programma met liefde en integriteit te maken. En ik geloof dat de betrokkenen dat voelen.”
Staat foutje in het bericht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef Adelante het volgende:
[Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond.]
nette cijfers
tsjah, mediacourant he!?!quote:
Ik kon mijn ogen niet geloven!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend
Wat een sukkelquote:en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/index.xml (RTL Gemist)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:42 schreef maruda het volgende:
Oja, dat wil ik ook weer zien. De eerste aflevering gemist.
knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |