tss die zin loopt niet idd
Emma was vandaag heel lief en luisterde erg goed naar mij, maar...
Wij waren huisje kijken vanmorgen, het is het niet geworden.
Daarna ben ik nog even met Emma naar de Hema gegaan.Het is nog steeds gezellig en ik ben blij dat we ergens zijn met een wc maar dan zegt Emma met benepen stemmetje:
'Mama kijk!' Ik kijk en zie dat haar broek langzaam donkerder van kleur wordt en een plasje vormt zich aan haar voeten
Uiteraard had ik geen schoon goed mee. Met kind naar een verkoopster en even gemeld dat er een plasje op de grond ligt. Ik heb Emma geinstueerd om bij de buggy te blijven staan terwijl ik benedenwat schone kleren ging halen. Een joggingbroek,onderbroek en sokken rijker spoedde ik mij weer naar boven waar mijn lief meisje

netjes stond te wachten onder meewarige blikken van de cassiëre.En natuurlijk staat er een behoorlijke rij bij de kassa, gelukkig kreeg ik wel een extra tasje voor de natte boel
Om even bij te komen maar wat te eten en te drinken gehaald in de koffiehoek.
Per ongeluk stoot Emma haar dichte flesje appelsap op de grond en het flesje begint te spuiten alsof er prik in zit
Ik kon weer naar de balie voor servetjes om de vloer te drogen. En nog een keer om een nieuw flesje te vragen omdat deze precies op de houdbaarheidsdatum was en wat naar alcohol rook.
Nieuw flesje. Zucht, hè gezellig!
En ja hoor ook dit flesje gaat om maar dan wel open én op de tafel over het restant van het saucijzenbroodje van Emma.

Nogmaals servetten gehaald om de boel wat droog te maken.
Ik heb bij ons vertrek maar even gemeld dat ons tafeltje nogal een puinzooi was.
Om het allemaal af te maken ging Emma een half uur later nog even kleien met het laatste stukje banaan. En nee ik had geen doekjes bij me, gelukkig passen haar handen nog in mijn mond

en hadden we wel nog wat water.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.