1 2 3 4 5 6 | Woensdag 1 oktober Liverpool FC - PSV Woensdag 22 oktober PSV - Olympique Marseille Dinsdag 4 november Olympique Marseille - PSV Woensdag 26 november Atlético Madrid - PSV Dinsdag 9 december PSV - Liverpool FC |
quote:PSV wil Van Eijden niet verhuren aan RKC
Het Brabants Dagblad meldt dat RKC Waalwijk de laatste dagen heeft getracht om Rens van Eijden te mogen huren van PSV. De Eindhovenaren willen het talent echter niet laten gaan. RKC zou nu in de winterstop opnieuw een poging willen wagen.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel grappig dat best veel Ajacieden voor Atletico zijn in de CL omdat Heitinga daar nu speelt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel grappig dat best veel Ajacieden voor Atletico zijn in de CL omdat Heitinga daar nu speelt
Ja, of die PSV'ers die Bayern opeens 'sympathiek' vonden toen Bommel er ging spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Frey het volgende:
Ik wist gewoon dat het Liverpool ging worden.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, of die PSV'ers die Bayern opeens 'sympathiek' vonden toen Bommel er ging spelen.
Ik vind het vooral een toffe ploeg omdat Kun er speeltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Euh nee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
PSV wordt met 2 vingens in de neus 1ste in de poule.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:48 schreef leolinedance het volgende:
PSV wordt met 2 vingers in de neus 3e 4e in de poule.
Met 2 vingers in zijn neusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef cultheld het volgende:
Ach, of 't nou Torres, Kun of Niang is; Marcellis vreet 'm op.
Lijkt me een goede zaak om hem te verhuren dit seizoen.quote:Rens van Eijden: geen RKC, maar wellicht Willem II
EINDHOVEN - Willem II en NEC hebben de beste papieren om PSV-verdediger Rens van Eijden komend seizoen op huurbasis in te lijven. Waarschijnlijk valt vrijdag de beslissing al.
De afgelopen week deed RKC al een poging de talentvolle 20-jarige Ossenaar te huren. Tijdens een partijtje golf kaartte RKC's algemeen directeur Henry van der Vegt dat vorige week al aan bij Jan Reker, de algemeen directeur van PSV. Maar die wilde daar toen niet aan meewerken.
De huidige selectie van PSV herbergt veel centrale verdedigers, waardoor het uitzicht op speeltijd niet groot is voor Van Eijden.
In 1989 werd PSV na verlenging nog uitgeschakeld door Real.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een kutloting! De zwaarste tegenstander uit pot 4 (samen met Fiorentina), uit pot 3 een mijn inziens weinig aansprekende tegenstander (wel leuk dat Gerets daar nu zit, heb helemaal niks met Zenden verder), en weer Liverpool. Waarom niet eens een keer Real ofzo?! Kan me niet herinneren dat we daar Europees tegen hebben gespeeld sinds '88 (die railroad cup tel ik niet mee).
euh CL is altijd een zware loting... omdat dat nu eenmaal de beste ploegen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een kutloting! De zwaarste tegenstander uit pot 4 (samen met Fiorentina), uit pot 3 een mijn inziens weinig aansprekende tegenstander (wel leuk dat Gerets daar nu zit, heb helemaal niks met Zenden verder), en weer Liverpool. Waarom niet eens een keer Real ofzo?! Kan me niet herinneren dat we daar Europees tegen hebben gespeeld sinds '88 (die railroad cup tel ik niet mee).
Dit jaar had je toch kans op een vergelijkbare loting zoals Ajax een keer had met Sparta Praag en FC Thun. Met ploegen als Bate Borisov enzo in pot 4. Nu tref je 1 van de 2 sterkste ploegen uit pot 4. Dat is gewoon klote met het oog op de derde plek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh CL is altijd een zware loting... omdat dat nu eenmaal de beste ploegen zijn
Om heel eerlijk te zijn speel ik liever tegen Atletico eb l'OM dan tegen Sparta Praag en FC Thun.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dit jaar had je toch kans op een vergelijkbare loting zoals Ajax een keer had met Sparta Praag en FC Thun. Met ploegen als Bate Borisov enzo in pot 4. Nu tref je 1 van de 2 sterkste ploegen uit pot 4. Dat is gewoon klote met het oog op de derde plek.
quote:Feyenoord woedend op PSV
Feyenooord is woedend op PSV. De Eindhovenaren hebben vierde doelman Stefan Toonen van de Rotterdammers vastgelegd.
De landskampioen deed dat zonder met Feyenoord te hebben overlegd. ,,Dit is waardeloos. Blijkbaar is PSV niet tevtrouwen,'' zegt trainer Gertjan Verbeek.
De topclubs hebben een afspraak dat ze niet aan elkaars spelers zitten. Die afspraak is niet nagekomen en dat mag Jan Reker zich aantrekken. Hij is verantwoordelijk voor dit kunstjes dat ze ons hebben geflikt. Toonen had hier weliswaar geen contract, maar dit is niet netjes.''
Feyenoord is met spoed op zoek naar een tweede keeper, omdat Sherif Ekramy deze week is verhuurd aan het Turkse Ankaragücü
www.rijnmond.nl
Inderdaad smerig zeg, iemand een betaalde baan aanbieden die elders geen contract heeft.quote:"Toonen had hier weliswaar geen contract, maar dit is niet netjes."
Het is inderdaad ongehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Inderdaad smerig zeg, iemand een betaalde baan aanbieden die elders geen contract heeft.
Is hij een beetje goed?quote:
Ja ik ben voor Ajax...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je voor Ajax was, ergens
Ok, sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ben voor Ajax...
Maar als PSV een CLwedstrijd speelt, ben ik natuurlijk voor PSV
Ik ben niet zo kinderachtig om dan te zeggen: Neee ben dan ook niet voor PSV hoor
Spuit11.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord boos op PSV na aantrekken keeper
Wat een linkeballen!
Wehehe, als je het zo zegt is het nog grappigerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:22 schreef dndiek het volgende:
Boehoehoe, blijf van onze spelers zonder contract af
Jan werkt hard aan die 'tribune vol met talenten'! Dit is weer zo'n pareltje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:22 schreef dndiek het volgende:
Maar waarom halen wij een 24-jarige keeper, die nog niet eens een contract bij Feyenoord kon afdwingen
Hij is door Feyenoord op amateurbasis gehaald, omdat hij uit het amateurvoetbal kwam. Makkelijke oplossing en als het goed gaat, kan je hem dan later een profcontract geven. Beetje lullig dat PSV er mee aan de haal gaat, al is het ook van die jongen zelf wat vreemd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:22 schreef dndiek het volgende:
Maar waarom halen wij een 24-jarige keeper, die nog niet eens een contract bij Feyenoord kon afdwingen
Heb jij inzicht in zijn kwaliteiten? Ik zie de toegevoegde waarde niet echt met Isaksson, Roorda, Ramos en Zoet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is door Feyenoord op amateurbasis gehaald, omdat hij uit het amateurvoetbal kwam. Makkelijke oplossing en als het goed gaat, kan je hem dan later een profcontract geven. Beetje lullig dat PSV er mee aan de haal gaat, al is het ook van die jongen zelf wat vreemd.
Dus die keeper komt uit de krochten van het Nederlands voetbal, krijgt dan 'onbetrouwbaar' een band met Feyenoord en moet dan 'nee' verkopen tegen zekerheid? Groot gelijk dat ie tekent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is door Feyenoord op amateurbasis gehaald, omdat hij uit het amateurvoetbal kwam. Makkelijke oplossing en als het goed gaat, kan je hem dan later een profcontract geven. ...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:22 schreef dndiek het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef ruud.nl het volgende:
Hij keepte toch die wedstrijd die Feyenoord verloor van Barendrecht?
Misschien mag ie in het tweede keepen met uitzicht op een job als keeperstrainer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:33 schreef dndiek het volgende:
Maar dan blijft nog altijd de vraag staan: waarom haalt PSV die speler?
Euh 2 weken ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:20 schreef Pedroso het volgende:
Tel daarbij op dat Gerard er een tijdje uitligt en ik zie PSV kans maken tegen Liverpool.
Wel een ervaren spits, maar hij is toch al aardig aan het afbouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef Ruudt het volgende:
Er is vanuit meerdere clubs interesse in Danko Lazovic. De beoogde opvolger van Lazovic bij PSV is Henrik Larsson. (bron ED)
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef Ruudt het volgende:
Er is vanuit meerdere clubs interesse in Danko Lazovic. De beoogde opvolger van Lazovic bij PSV is Henrik Larsson. (bron ED)
Ja, incidenteel zal nog prima wedstrijden voetballen, maar ook vorig jaar tegen PSV kon hij mij 2 wedstrijden niet overtuigenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Hij kan nog steeds erg goed voetballen hoor.
Laatst tegen Frankrijk speelde hij een prima wedstrijd, scoorde nog met een fraaie halve omhaal.
Hij is in ieder geval een stuk beter dan lazovic.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, incidenteel zal nog prima wedstrijden voetballen, maar ook vorig jaar tegen PSV kon hij mij 2 wedstrijden niet overtuigen
Ach ja, het zou dan weer zo'n noodoplossing zijn voor 1 seizoen of zo....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een stuk beter dan lazovic.
Dat krijg je denk ik sowieso als je besluit Lazovic nu nog te verkopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het zou dan weer zo'n noodoplossing zijn voor 1 seizoen of zo....
Dus Lazovic houden dan maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat krijg je denk ik sowieso als je besluit Lazovic nu nog te verkopen.
Ik denk namelijk dat er niet veel clubs zijn die nu nog hun spits gaan verpatsen.
Daar speelde hij ook in een érg zwak team.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, incidenteel zal nog prima wedstrijden voetballen, maar ook vorig jaar tegen PSV kon hij mij 2 wedstrijden niet overtuigen
Dat wel weer dan, ze proberen de hele Lemic stal te dumpen, als ze Lazo verkopen graag zonder verlies....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook in een érg zwak team.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn om hem een jaartje hier te zien, mocht Lazovic voor een mooie prijs verkocht worden.
Ik betwijfel of het een meerwaarde zou zijn. Maarja, dat heb je met Lazovic ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Ach larsson lijkt me geen verkeerde... veel ervaring heb je dan voorin
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:02 schreef -SG- het volgende:
LazovicKoevermans gaat knallen dit seizoen. Mark my words.
Ik ook. Ik denk dat we een stuk meer kans maken dan de afgelopen twee jaar. Helemaal nu ze zonder aanjager Van Dijk zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:25 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat Liverpool er weer direct bij zit maar verder een aardige loting. Ben benieuwd hoe ze het vanavond dadelijk tegen Utrecht doen.
Dat zou echt een slechte zet zijn, met alle respect voor Larsson...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:53 schreef Neoktheone het volgende:
WTF, op het laatste moment een spits wegdoen en dan een oude knakker als Larsson halen.![]()
Heb zin in de eerste wedstrijd!
Mooizo, Pieters. In ED stond nog Zonneveld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:41 schreef -SG- het volgende:
Isaksson, Salcido, Marcellis, Bréchet, Pieters, Simons, Méndez, Wuytens, Afellay, Amrabat en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, ‘Maza’, Zonneveld, Lazovic, Culina, Dzsudzsák en Bakkal.
'Dit kanaal bevat grove beelden'quote:
Ja hier ook, dacht al dat het aan mijn verbinding lag. Dus als iemand een betere heeft...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens wat een kutbeeld dat. Blijft constant hangen.
Omdat ik zoveel medelijden met je hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens wat een kutbeeld dat. Blijft constant hangen.
Gewoon ff op de link klikken en dan op enterrrr. Dan doet ie het wel beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja hier ook, dacht al dat het aan mijn verbinding lag. Dus als iemand een betere heeft...
Ja loopt beter nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gewoon ff op de link klikken en dan op enterrrr. Dan doet ie het wel beter.
Uhmmmm nee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Mendez rechtsvoor volgens Eredivisie live ?
Dat stond toch op die opstelling? Mendez rechtsvoor met zoeen rood rondje.quote:
Toch wel, wat de fuckquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat stond toch op die opstelling? Mendez rechtsvoor met zoeen rood rondje.
Daarachter stond Afellay volgens mij rechtshalf.
Geven ze nu weer aan inderdaad. Lijkt me wel erg raar...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Mendez rechtsvoor volgens Eredivisie live ?
HAhahaha er zat nog net geen bosje bloemen en een strik van FCU bij die goalsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geen nieuwe spits meer nodig joh
Wuytens is soms een beetje onhandigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
Ik begon me al en beetje te ergeren dat het zo lang 0-0 bleef staan, PSV begon steeds meer de wedstrijd in handen te krijgen. En toen ineens 3-0![]()
Mendez speelt erg nuttig vandaag en ook Wuijtens valt me niet tegen
Toch vind ik PSV aanvallend nog niet overtuigen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geen nieuwe spits meer nodig joh
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
HAhahaha er zat nog net geen bosje bloemen en een strik van FCU bij die goals
Mee eens, maar is dat de laatste jaren juist niet de kracht van PSV, als een sluipschutter toeslaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik PSV aanvallend nog niet overtuigen hoor.
Begrijp me niet verkeerd, PSV staat ruim verdiend met 0-3 voor maar wel door 2 grote fouten van Utrecht en 1 schot vanuit de "2e lijn"
Echt doelgericht is PSV nog niet gevaarlijk geweest.
nofi.
Absoluut maar het zal jullie toch ook wel gerust stellen als jullie nog een echte goalgetter erbij zullen hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mee eens, maar is dat de laatste jaren juist niet de kracht van PSV, als een sluipschutter toeslaan?
Denk alleen niet dat hij komt. PSV speelt met 1 diepe spits en heeft daar nu 3 spelers voor. Vier valt niet te beheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Absoluut maar het zal jullie toch ook wel gerust stellen als jullie nog een echte goalgetter erbij zullen hebben.
Kan je zeg maar van 2 segmenten profiteren.
Denk t ook wel als hij maar vertrouwen krijgt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij komt. PSV speelt met 1 diepe spits en heeft daar nu 3 spelers voor. Vier valt niet te beheren.
Maar Koevermans is wel een type die er 20 kan maken in een seizoen, mocht hij alles spelen.
Tuurlijk zou het leuk zijn als een type Kezman erbij komt, maar van de andere kant heb je aan Huntelaar ook geen fuck als het niet looptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Absoluut maar het zal jullie toch ook wel gerust stellen als jullie nog een echte goalgetter erbij zullen hebben.
Kan je zeg maar van 2 segmenten profiteren.
Maar dan heb je nog altijd de onvoorspelbaarheid bij Amrabat en Afellay bij PSV en Sulejmani en Suarez bij Ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het leuk zijn als een type Kezman erbij komt, maar van de andere kant heb je aan Huntelaar ook geen fuck als het niet looptHad Makaay wel graag gezien eigenlijk
Ja, hij heeft vorig jaar 2 keer gescoordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay gaat zijn doelpuntenproductie van vorig seizoen in zijn 1e wedstrijd alweer evenaren![]()
Je moet er toch niet in denken dat hij alsnog weg gaat
Edit: Heeft ie dat nou al gedaan?![]()
Meteen gebeld naar het Philips stadion?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens iemand in het livetopic heeft Barcelona zich gemeld voor Afellay.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
FC Barcelona, maar dat hebben ze ook al in mei gedaan dus ik zou me er niet zo druk over makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind het toch eng zo vlak voor het einde van de transfermarkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
FC Barcelona, maar dat hebben ze ook al in mei gedaan dus ik zou me er niet zo druk over maken
Ja het zou niet de laatste keer zijn dat een speler op 't eind wordt weggehaald...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het toch eng zo vlak voor het einde van de transfermarkt.
18 miljoen ofzo was het toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef ganzenherder het volgende:
En PSV kennende zou Afellay ook wel weer een veel te lage ontsnappingsclausule in zijn contract hebben
6/8/2008 - 'PSV vraagt 15 miljoen euro voor Afellay'quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
18 miljoen ofzo was het toch?
Veel te weinig. Doe maar minstens 25 miljoen vragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
6/8/2008 - 'PSV vraagt 15 miljoen euro voor Afellay'
Volgens Voetbal International vraagt PSV vijftien miljoen euro voor een transfer van Ibrahim Afellay. Over een bedrag dan minder dan dat zou niet te praten zijn. Volgens VI staat Afellay hoog op het verlanglijstje van AS Roma, indien spelmaker Aquilani daar vertrekt naar Juventus. Reker meldt echter nog niets gehoord te hebben van AS Roma.
Maar ook die tellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een poepgoal
We hebben geen 40 miljoen klaarliggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Voor 40 miljoen plus Messi, anders niet.
PSV werkt met gelimiteerde transfersommen, zal het wel aan liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Wehehe 15 miljoen. Dat kan Feyenoord nog betalen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We hebben geen 40 miljoen klaarliggen
Mwah vorig seizoen speelden we ook tegen zulke zwakke teams niet geweldig. Dan gingen we een 0-2 voorsprong verdedigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Manu82 het volgende:
Vind deze wedstrijd meer een brevet van zwakte van Utrecht dan van de sterkte van PSV om eerlijk te zijn
Vergeet niet dat Utrecht 9 basisspelers mist he..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waar is PSV mee bezig? Niets meer dan lof. Met deze cijfers winnen bij FC Utrecht is zeer knap.
Zo wordt PSV toch al jaren kampioen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Manu82 het volgende:
Vind deze wedstrijd meer een brevet van zwakte van Utrecht dan van de sterkte van PSV om eerlijk te zijn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zo wordt PSV toch al jaren kampioen?![]()
Maar erg knap hoor 5-01 tegen Utrecht, jullie geven een duidelijk visite kaartje af.
Ik ook, dus die goal in de laatste goal vind ik echt kutquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Bah, ik hem een hekel aan geen clean sheet houden
Heul niet!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Van tevoren had ik eerder een 10-2 ofzo verwacht.
Ik was meer verrast door Isaksson, die verschillende malen toch behoorlijk dik onder een hoge bal door gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waar is PSV mee bezig? Niets meer dan lof. Met deze cijfers winnen bij FC Utrecht is zeer knap. Opmerkelijk dat Afellay ineens geweldig speelt na een minder effectief seizoen; hij heeft nu al evenveel goals als vorig seizoen.
Ajax won ook ooit eens 5-0 bij de competitiestart. Daarna 3-0 verloren bij Sparta.
Ach.... Gomes in zijn eerste wedstrijden voor PSV maakte ook een wat onzekere indruk destijds, maar dat veranderde zeer snel. Nu zal Iskasson niet het niveau van Gomes kunnen halen, maar hij begint pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik was meer verrast door Isaksson, die verschillende malen toch behoorlijk dik onder een hoge bal door ging.
Maar goed, vooral Amrabat en Affelay hadden er zin in.
Ik hoop eerlijk gezegd dat er niemand meer vertrekt (Afellay niet, Huntelaar niet, De Guzman niet, etc). Dat zijn gewoon allemaal zeer goede spelers die ik graag wekelijks zie schitterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:40 schreef koningdavid het volgende:
Afellay heeft zich mooi nog even in de etalage gespeeld.
Barcelona acht ik er wel toe in staat om die 15 miljoen euro voor Afellay op tafel te leggen. Van dat geld kun je natuurlijk wel een adequate opvolger halen, maar het is lastig onderhandelen met nog één resterende transferdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:40 schreef koningdavid het volgende:
Afellay heeft zich mooi nog even in de etalage gespeeld.
Wie is die opvolger dan? m.i. is die er niet, met nog één dag te gaan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barcelona acht ik er wel toe in staat om die 15 miljoen euro voor Afellay op tafel te leggen. Van dat geld kun je natuurlijk wel een adequate opvolger halen, maar het is lastig onderhandelen met nog één resterende transferdag.
Aissati terugkopen. Dan komt die jongen nog eens aan spelen toequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wie is die opvolger dan? m.i. is die er niet, met nog één dag te gaan...
Psst. Buijs kopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het moet dan om een speler gaan die CL mag spelen (Defour valt af), en creatief veel toevoegt aan het middenveld. Dan opteer ik voor de Braziliaans Sneijder van Cruzeiro: Wagner.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Een tweede Afellay krijg je niet meer denk ik. Zijn type speler is erg schaars. Qua dribbelen is hij een van de beste spelmakers ter wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barcelona acht ik er wel toe in staat om die 15 miljoen euro voor Afellay op tafel te leggen. Van dat geld kun je natuurlijk wel een adequate opvolger halen, maar het is lastig onderhandelen met nog één resterende transferdag.
Die zit goed bij onsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Aissati terugkopen. Dan komt die jongen nog eens aan spelen toe
Zo werkt het natuurlijk niet. Als Barcelona met een mooi aanbod komt, dan is ie weg. Ik zou zelf ook gaan; voor hetzelfde geld breek je je been 3 maanden later, en kun je het schudden. Een 5-jarig contract bij Barcelona maakt je in één klap multimiljonair.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef ganzenherder het volgende:
Absoluut niet verkopen die Afellay nu, hij moet toch ook begrijpen dat hij zijn club ongeloofelijk naait door nu weg te gaan. Na dit seizoen mag hij voor een miljoen of 20 wel naar een mooie club
Ook goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hebbe jullie toevallig ook een Lucius!?
Klopt, Wagner is dan ook een slimme oplossing (goedkoop, en toch zou hij het gat van een vertrek van Afellay in kunnen vullen). Heb 'm zien spelen tegen Boca Juniors; hier mijn bevindingen:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een tweede Afellay krijg je niet meer denk ik. Zijn type speler is erg schaars. Qua dribbelen is hij een van de beste spelmakers ter wereld.
Inderdaad en hij heeft alles gewonnen bij PSV, de CL kan hij bij Barca pakken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Als Barcelona met een mooi aanbod komt, dan is ie weg. Ik zou zelf ook gaan; voor hetzelfde geld breek je je been 3 maanden later, en kun je het schudden. Een 5-jarig contract bij Barcelona maakt je in één klap multimiljonair.
Tip hem bij Reker.!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, Wagner is dan ook een slimme oplossing (goedkoop, en toch zou hij het gat van een vertrek van Afellay in kunnen vullen). Heb 'm zien spelen tegen Boca Juniors; hier mijn bevindingen:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3702.php
...ik ben benieuwd hoe ze de breedbeeld-samenvatting gaan uitzenden...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:53 schreef ASSpirine het volgende:
yay, na 3 ? jaar eindelijk weer eredivisie voetbal op mijn tvNOS
Sportief zeg. Heel veel succes tegen Willem II vanavond. Toi toiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef BonJovi het volgende:
JULLIE ZIJN ECHT GOED MAN
Allebei die goals zagen er niet echt flitsend uit, een echte spits had bij allebei die goals de bal er in een keer ingeramd...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Zapper het volgende:
Die Koevermans laat toch maar mooi weer zien een echte killer te zijn hè!
Daar klopt niet echt veel van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie de belangrijkste goals (1-0's, etc) gaat maken en in welke periode van de wedstrijden de meeste goals vallen. Nu al drie tussen 30-45. En Afellay al drie keer bij een goal betrokken.
Wat niet? Ik zie één foutje in de grafiek rechtsonder, maar die is al gefixt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Daar klopt niet echt veel van?
Die grafiekjes rechtsonder wanneer er gescoord is leken me niet juist maar dat zal jij wel beter hebben opgezocht dan mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat niet? Ik zie één foutje in de grafiek rechtsonder, maar die is al gefixt.
Ga je dat allemaal bijhouden RayMania ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie de belangrijkste goals (1-0's, etc) gaat maken en in welke periode van de wedstrijden de meeste goals vallen. Nu al drie tussen 30-45. En Afellay al drie keer bij een goal betrokken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:43 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Ik niet. M'n Excelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal bijhouden RayMania ?
Respect
Adviesje voor jullie, gewoon in het stadion gaan zitten en de hele wedstrijd gaan fluitenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:43 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Zou hij nu ook al meteen weer weg willen bij Ajax?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef Manu82 het volgende:
Beetje jammer dat Ismail weer de hele wedstrijd de bank warm mocht houden
Als Reker dat zegt dan betekent dat dat Ibi morgen in Madrid voorgesteld wordt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ajax![]()
En Reker zei met Ibi te hebben afgesproken dat ie een jaar blijft, nu begin ik me echt zorgen te maken
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Adviesje voor jullie, gewoon in het stadion gaan zitten en de hele wedstrijd gaan fluitenKunnen die jongens wel waarderen
NOOOOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef ganzenherder het volgende:
En Reker zei met Ibi te hebben afgesproken dat ie een jaar blijft, nu begin ik me echt zorgen te maken
22:30 op ned3.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zijn de samenvatting van vandaag op Nederland 1, 2, 3?
Dan zit ie niet op de bank hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:54 schreef ganzenherder het volgende:
Het mooiste aan de wedstrijd van ajax vind ik toch wel dat Aissati de hele wedstrijd niet gespeeld heeft. Ik mag toch hopen dat hij geblesseerd is of iets dergelijks![]()
... eerst nog even die standbeelden voor Alex en Gomes, en daarna beginnen we pas aan nieuwe standbeelden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Van mij mogen ze voor Bréchet vandaag nog een standbeeld maken. Die gozert doet niet onder voor Simons of Cocu. Alsof ie er al 3 seizoenen staat te ballen
Ziet er gelikt uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een werk. Dit doe je toch niet bij elke club hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar 5 minuten werk voor hem zegt ie!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jezus wat een werk. Dit doe je toch niet bij elke club hè?
Hoe de fuck doe je dat dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar 5 minuten werk voor hem zegt ie!
Dan nog zou ik daar 5 weken over doen.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jezus wat een werk. Dit doe je toch niet bij elke club hè?
Het zou nog makkelijker kunnen als je de gegevens van een site kan rippen, maar dan moet het wel betrouwbaar zijn. Maar dit is uiteraard al behoorlijk makkelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ben natuurlijk niet zo gek om alles zelf uit te rekenen. Ik hoef enkel de groene vakjes (zie afbeelding) wekelijks in te vullen en dat is 5-10 minuten werk. Dan wordt alles automatisch uitgerekend en hoef ik enkel screenshots te maken als iemand een statistiek wil weten.
[ afbeelding ]
Betrouwbaarheid klopt inderdaad niet altijd. En ik wil het type doelpunt wat uitgebreider doen in plaats van enkel 'kopbal, schot, rebound, vrije trap, strafschop' van Voetbal International. Dus ik oordeel zelfquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zou nog makkelijker kunnen als je de gegevens van een site kan rippen, maar dan moet het wel betrouwbaar zijn. Maar dit is uiteraard al behoorlijk makkelijk.
Ah cool. Maar vanwaar nog die rode vakjes bij type goal?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ben natuurlijk niet zo gek om alles zelf uit te rekenen. Ik hoef enkel de groene vakjes (zie afbeelding) wekelijks in te vullen en dat is 5-10 minuten werk. Dan wordt alles automatisch uitgerekend en hoef ik enkel screenshots te maken als iemand een statistiek wil weten.
[ afbeelding ]
Damn, jij bent een baas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel.
[ afbeelding ]
Ik had die goals nog niet gezien, dus wist niet hoe ze gemaakt warenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah cool. Maar vanwaar nog die rode vakjes bij type goal?
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef thaduck het volgende:
Enige opmerking: hou die amrabat strak. Anders gaat ie een hoop schorsingen pakken.
Voor de goals ga je naar www.freewebs.com/phoolie84quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan ik er nog ergens iets van terugzien?
Geen herhaling vanmiddag zag ik (voorheen was dat altijd om 12:30 u bij de publieke) en op internet krijg ik ook de uitzending van gisteren niet gevonden. Gewoon om 19:00 u voor de buis denk ik.....
Ja ik was ook al aan het zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan ik er nog ergens iets van terugzien?
Geen herhaling vanmiddag zag ik (voorheen was dat altijd om 12:30 u bij de publieke) en op internet krijg ik ook de uitzending van gisteren niet gevonden. Gewoon om 19:00 u voor de buis denk ik.....
Ik met carnaval Bakkalquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:03 schreef -SG- het volgende:
Had gister nog Stijn Wuytens gezien op stratum.
Ik hoop op een tweede "0-4" in de Arena, gelijk het seizoen 2004-2005 onder leiding van Van Bommelquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef mcyodogg het volgende:
Maar goed, we moeten niet te overtuigd worden. Dit is slechts het begin van het grote proces, en laten we eerlijk zijn, we gaan niet elke tegenstander met 5-1 verslaan. Sommigen gaan we verslaan met 5-0 of 6-0.
Ik teken ervoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop op een tweede "0-4" in de Arena, gelijk het seizoen 2004-2005 onder leiding van Van Bommel.
Perez heeft redelijk vaak tegen Feyenoord gescoord. Dus als Aissati dat ook doet...quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aissati nieuwe Perez?
Ik hoop dat Aissati ook geen minuten gaat maken bij Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aissati nieuwe Perez?
Die zien we vanzelf over 2 jaar bij Utrecht of Twente ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat Aissati ook geen minuten gaat maken bij Ajax
Dan is hij toch pas 22 ofzo. Komt er uiteindelijk wel, maar hij had gewoon niet zo moeten zeuren en bij PSV moeten blijven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zien we vanzelf over 2 jaar bij Utrecht of Twente ofzo.
Nee, daar voelt hij zich vast te goed voor. Ik denk dat hij naar een middenmoter in Spanje of Engeland zal vertrekken, Bolton, Middlesbrough of Deportivo La Coruña ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zien we vanzelf over 2 jaar bij Utrecht of Twente ofzo.
Van der Leegte vind ik wel een nuttige bankzitter, type Addo. Niet opvallend goed of slecht, zeurt niet en is niet heel duur (al is het salaris van Addo wel redelijk volgens mij).quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lees dat Van der Leegte vandaag met NAC praat, zou mooi zijn als we die kunnen lozen!
Volgens mij zit ie voornamelijk op de tribunequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van der Leegte vind ik wel een nuttige bankzitter, type Addo. Niet opvallend goed of slecht, zeurt niet en is niet heel duur (al is het salaris van Addo wel redelijk volgens mij).
Volgens mij is hij vorig jaar een half jaar ziek geweest'....quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie voornamelijk op de tribune
Ja hij was er ziek van dat ie op de tribune zat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vorig jaar een half jaar ziek geweest'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |