1 2 3 4 5 6 | Woensdag 1 oktober Liverpool FC - PSV Woensdag 22 oktober PSV - Olympique Marseille Dinsdag 4 november Olympique Marseille - PSV Woensdag 26 november Atlético Madrid - PSV Dinsdag 9 december PSV - Liverpool FC |
quote:PSV wil Van Eijden niet verhuren aan RKC
Het Brabants Dagblad meldt dat RKC Waalwijk de laatste dagen heeft getracht om Rens van Eijden te mogen huren van PSV. De Eindhovenaren willen het talent echter niet laten gaan. RKC zou nu in de winterstop opnieuw een poging willen wagen.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel grappig dat best veel Ajacieden voor Atletico zijn in de CL omdat Heitinga daar nu speelt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel grappig dat best veel Ajacieden voor Atletico zijn in de CL omdat Heitinga daar nu speelt
Ja, of die PSV'ers die Bayern opeens 'sympathiek' vonden toen Bommel er ging spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Frey het volgende:
Ik wist gewoon dat het Liverpool ging worden.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, of die PSV'ers die Bayern opeens 'sympathiek' vonden toen Bommel er ging spelen.
Ik vind het vooral een toffe ploeg omdat Kun er speeltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Euh nee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
PSV wordt met 2 vingens in de neus 1ste in de poule.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:48 schreef leolinedance het volgende:
PSV wordt met 2 vingers in de neus 3e 4e in de poule.
Met 2 vingers in zijn neusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef cultheld het volgende:
Ach, of 't nou Torres, Kun of Niang is; Marcellis vreet 'm op.
Lijkt me een goede zaak om hem te verhuren dit seizoen.quote:Rens van Eijden: geen RKC, maar wellicht Willem II
EINDHOVEN - Willem II en NEC hebben de beste papieren om PSV-verdediger Rens van Eijden komend seizoen op huurbasis in te lijven. Waarschijnlijk valt vrijdag de beslissing al.
De afgelopen week deed RKC al een poging de talentvolle 20-jarige Ossenaar te huren. Tijdens een partijtje golf kaartte RKC's algemeen directeur Henry van der Vegt dat vorige week al aan bij Jan Reker, de algemeen directeur van PSV. Maar die wilde daar toen niet aan meewerken.
De huidige selectie van PSV herbergt veel centrale verdedigers, waardoor het uitzicht op speeltijd niet groot is voor Van Eijden.
In 1989 werd PSV na verlenging nog uitgeschakeld door Real.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een kutloting! De zwaarste tegenstander uit pot 4 (samen met Fiorentina), uit pot 3 een mijn inziens weinig aansprekende tegenstander (wel leuk dat Gerets daar nu zit, heb helemaal niks met Zenden verder), en weer Liverpool. Waarom niet eens een keer Real ofzo?! Kan me niet herinneren dat we daar Europees tegen hebben gespeeld sinds '88 (die railroad cup tel ik niet mee).
euh CL is altijd een zware loting... omdat dat nu eenmaal de beste ploegen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een kutloting! De zwaarste tegenstander uit pot 4 (samen met Fiorentina), uit pot 3 een mijn inziens weinig aansprekende tegenstander (wel leuk dat Gerets daar nu zit, heb helemaal niks met Zenden verder), en weer Liverpool. Waarom niet eens een keer Real ofzo?! Kan me niet herinneren dat we daar Europees tegen hebben gespeeld sinds '88 (die railroad cup tel ik niet mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |