Nou ja, Ferrer won hier vorig jaar nog wel van Nadal.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Beck wint de eerste set van Ferrer, niet zo heel erg verrassend eigenlijk.
En ook al een break achter in set 2.
Dat zeker en Beck is in goede vorm. Maar dan nog had ik niet gedacht dat hij het Ferrer zo moeilijk zou makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ferrer is in slechte doen, bleek in ronde 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, zeer vreemd !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat Sporza aankondigt de partijen van de Belgen uit te zenden en dan een Belg op Arthur Ashe tegen Blake niet uitzenden.
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, zeer vreemd !
Zendt Sport1 de USOpen niet uit ?
Nalby gaat beginnen![]()
Hij had twee keer gelijk, dat zag ik nog een half oog.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:07 schreef sven234 het volgende:
murray moet altijd iets te zeiken hebben, en deze keer is het dat hij niet op een v/d 2 grote banen staat waar wel hawk eye is
Dat is absoluut niet waar..Integendeel, Blake heeft een eigenaardig goed jaar...Vooral zijn begin...De laatste tijd gaat het wat minder, maar toch ook wel weer ver bij de OS. Maar ja, hij heeft geen titels en zo...maar is voor zijn doen heel constant.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Llodra is 100 keer cooler dan de kale Ljub..
Blake heeft geen offday, meer een off year
Je vergeet Safinaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Norrage het volgende:
die vrouwen zijn echt allemaal aangeschoten wild geworden sinds Henin weg is zeg....Henin was eerst nog een soort idool geloof ik of zo, maar nu is er niemand meer op de tour die laat zien hoe vrouwen moeten tennissen dus kunnen ze het allemaal niet meer :/
Ja Safina is de enige die het redelijk doet, en dat is juist weer ongeveer vanaf dat Henin weg is (laatste wedstrijd was notabene TEGEN Safina!)quote:
Moet weer aan een bepaald EK denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een toernooi voor die Cipolla trouwens. Youzhny zegt op het laatste moment af en hij mag invallen en staat ondertussen in de derde ronde.
Ik vond haar op RG, afgezien van die 6-0 6-0 partij, ook niet echt overtuigend...ook vooral gewonnen door gebrek aan tegenstand. Heb haar eigenlijk nog nooit overtuigend gevonden :/ Maar ja, dat is moeilijk bij vrouwentennisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic raakt ook niks meer sinds haar Roland Garros overwinning..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
Dan maar even een slechte grap.FilippijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hele leuke zelfs.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef Colplay het volgende:
Zei Boogert nou leuke wedstrijd en Amelie Mauresmo in een zin??
Ze komt iig knap terug van 6-2 *1-0 achter naar nu een break voor in de derde.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:33 schreef Norrage het volgende:
Kan dat niet bij Mauresmo dan???is de enige tennister die over is die leuk tennist....
GSM 6-2 6-4 6-2 uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:35 schreef Nalbandian het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wat Nalby heeft gedaan? Ik word helemaal simpel van die slam tracker.
Thx Ambroquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM 6-2 6-4 6-2 uit m'n hoofd.
Ik hoop in ieder geval dat Serra wint....dat houthakkers-gebeuren is niet leuk om naar te kijken. Tevens zit die lange slungel in het deel van Nalbandianquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het bij Karlovic nog wel op wat tie-break afgaan.
Nog geen game later breekt Ivoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het bij Karlovic nog wel op wat tie-break afgaan.
Heeft iemand iets van Nalbandian gezien eigenlijk? Lijkt het een beetje ergens op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Serra wint....dat houthakkers-gebeuren is niet leuk om naar te kijken. Tevens zit die lange slungel in het deel van Nalbandian
Ach, een paar jaar geleden zaten we te zeuren dat de toppers alles veels te makkelijk wonnen...we zijn ook maar zeikerdsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vrouwentennis is echt compleet afzichtelijk. De "toppers" staan elke wedstrijd weer te klooien tegen de "wie is dat nou weer" spelers. Ivanovic is nummer 1 en ze heeft moeite met een Fransje dat een beetje kan serveren.Als ze nu moeite hebben met spelers die boven zichzelf uitsteken en goed tennis laten zien, maar dit...
Bah.
Eens!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vrouwentennis is echt compleet afzichtelijk. De "toppers" staan elke wedstrijd weer te klooien tegen de "wie is dat nou weer" spelers. Ivanovic is nummer 1 en ze heeft moeite met een Fransje dat een beetje kan serveren.Als ze nu moeite hebben met spelers die boven zichzelf uitsteken en goed tennis laten zien, maar dit...
Bah.
Makkelijk met overtuigend tennis of moeilijk in een leuke wedstrijd, zo lang het maar niet net wel of net niet met kut tennis is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, een paar jaar geleden zaten we te zeuren dat de toppers alles veels te makkelijk wonnen...we zijn ook maar zeikerds
Hij staat een break achter in de BO-5. Rustig aan mensen voordat er voorbarige conclusies getrokken wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:05 schreef Norrage het volgende:
Del Potro is toch nog niet zo overtuigend zoals tijdens zijn 4 toernooizeges...en verwacht..welke spelers versloeg hij daar nou??? :/
Goh enig respect is jou ook volledig vreemd...quote:
Sounds like a bad loser to me...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goh enig respect is jou ook volledig vreemd...
ZEIKERD
Ana hoeft maar ergens te spelen en als een rat kom je uit je hol
Onsportief figuur ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh sorry, iedereen moet natuurlijk voor Ivanovic zijn en lekker op niks gaan fappen voor de tvquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goh enig respect is jou ook volledig vreemd...
ZEIKERD
Ana hoeft maar ergens te spelen en als een rat kom je uit je hol
Onsportief figuur ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, zijn eerste ronde was ook niet overtuigendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hij staat een break achter in de BO-5. Rustig aan mensen voordat er voorbarige conclusies getrokken worden
edit: rebreak Del Potro![]()
Eerste set gaat in ieder geval naar Belucciquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, zijn eerste ronde was ook niet overtuigendIk hoop in ieder geval dat Delpo het doorzet hoor!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef sven234 het volgende:
zou mooi zijn als Ana eruit vloog, ze is niet meer zichzelf met die irritant aangeleerde "vuistjes"
Nee, die is lekker aan het tennissen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Laat Jankovic maar weer nummer 1 worden...die vind ik toch een stuk sympathieker.
MP voor Coin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |