Dan zijn de binnensteden in Nederland, zoals Leiden, Brielle, Werkendam, Heusden, Willemstad, en Delft vele malen mooier dan Amsterdam.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:26 schreef TNA het volgende:
Omdat het de mooiste stad van Nederland is.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:26 schreef TNA het volgende:
Samenvatting antwoord op je vraag: smaken verschillenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:30 schreef Sweden_Sverige het volgende:
[..]
Dan zijn de binnensteden in Nederland, zoals Leiden, Brielle, Werkendam, Heusden, Willemstad, en Delft vele malen mooier dan Amsterdam.
alleen leiden en delft zijn kut om te wonen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:30 schreef Sweden_Sverige het volgende:
[..]
Dan zijn de binnensteden in Nederland, zoals Leiden, Brielle, Werkendam, Heusden, Willemstad, en Delft vele malen mooier dan Amsterdam.
Dat is precies het probleemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:32 schreef Rian. het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
In Rotterdam word er anders ook stevig bijgebouwd heur
In Amsterdam anders ook met de marokkanen, de huzienprijzen, de massastromen toeristen, parkeergebrek, de bordelen, de binnenstad die dichtgeslibt is, etc. etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen leiden en delft zijn kut om te wonen..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:26 schreef TNA het volgende:
gelukkig heb je die problemen niet in delft en leidenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:36 schreef Sweden_Sverige het volgende:
[..]
In Amsterdam anders ook met de marokkanen, de huzienprijzen, de massastromen toeristen, parkeergebrek, de bordelen, de binnenstad die dichtgeslibt is, etc. etc.
In Rotterdam is het goed zelfmoord plegen met al die hoogbouw. Het is een teken!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:41 schreef Rian. het volgende:
[..]
Ik wil je behandelingen wel betalen hoor, het is kennelijk heel slecht met je gesteld.
Ik vind Amsterdammers ook toffe mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet waarom andere mensen ooit naar Amsterdam zijn verhuisd, maar ik wist niet hoe snel ik er moest komen na de middelbare school. Hier is gewoon waar alles gebeurd! Niet dat ik iedere avond al die leuke dingen doe, maar ik vind het fijn om te weten, dat áls ik er zin in heb, dat het kan! Er zijn vast haske veel steden die even mooi zijn, of misschien zelfs wel mooier, maar hier heb je toch de leukste mensen wonen en de meeste diversiteit. Ik geloof niet dat ik hier ooit weg zou willen.
Zal ik je dan alvast ophalen dan zet ik je wel af bij het Montevideoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef TNA het volgende:
[..]
In Rotterdam is het goed zelfmoord plegen met al die hoogbouw. Het is een teken!
Mensen gaan vaak graag om met mensen met dezelfde problemen, niks raars hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdammers ook toffe mensen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Rian. het volgende:
[..]
Zal ik je dan alvast ophalen dan zet ik je wel af bij het Montevideo![]()
[..]
Mensen gaan vaak graag om met mensen met dezelfde problemen, niks raars hoor
amen, denk er precies het zelfde over.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet waarom andere mensen ooit naar Amsterdam zijn verhuisd, maar ik wist niet hoe snel ik er moest komen na de middelbare school. Hier is gewoon waar alles gebeurd! Niet dat ik iedere avond al die leuke dingen doe, maar ik vind het fijn om te weten, dat áls ik er zin in heb, dat het kan! Er zijn vast haske veel steden die even mooi zijn, of misschien zelfs wel mooier, maar hier heb je toch de leukste mensen wonen en de meeste diversiteit. Ik geloof niet dat ik hier ooit weg zou willen.
Dan is het behoorlijk donker en warm. Het zou dan in de aardmantel liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Renesite het volgende:
Is de stad Groningen al gevallen?
Gawd als het nou 100 of 150 kilometer lager lag!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef Sweden_Sverige het volgende:
De laatste half jaar zie ik vrij veel mensen uit Eindhoven, Den Bosch, Rotterdam, Den Haag, etc. aangeven dat ze hun kamer/appartement willen verruilen. De laatste 2 jaar zijn er 23.000 kamers bijgekomen in Amsterdam, maar daar is er nog steeds een structurele woningnood, en er lijken ook steeds meer mensen erheen te willen verhuizen..
Ik kom wel regelmatig in Amsterdam, maar wat ik weer niet begrijp, is wat er zo bijzonder/'hot' aan wonen in Amsterdam isVoor de prijzen hoef je het iig niet te doen.
Rotterdam bedoel je?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef wadgem het volgende:
Alle pluspunten van een metropool op een oppervlakte ter grootte van een gemiddeld dorp. Wat wil je nog meer
Utrecht is erg mooi en van oudsher al echt een stad. Vele malen mooier dan Amsterdam. Eindhoven is een groot woongebied waar niets is. Voor mooie/historische steden moet je in oa. Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Den Bosch etc zijn. Niet in Amsterdan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Amsterdam is de enige stad in Nederland die een beetje bij de fatsoenlijke grote steden in de wereld in de buurt komt. Ben uit nood dus maar in A'dam gaan wonen, omdat andere steden/dorpen gewoon te klein zijn. Steden als Utrecht en Eindhoven zijn gewoon groot gegroeide dorpjes.. nee dank u. Ik wil in een stad wonen, niet in een uit zijn voegen gebarsten dorp.
Na de studie van vriendinlief vertrekken we dus ook vrij snel naar een fatsoenlijke stad (buiten Nederland dus).
Je schrijft het alsof het feiten zijn (dat deed ik in eerste instantie ook, maar zie PI). Smaken verschillen. En hoe kan je nou zeggen dat je niet in Amsterdam moet zijn voor een historische stad? Dat Amsterdam een historisch centrum heeft lijkt me dan wel weer een feit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is erg mooi en van oudsher al echt een stad. Vele malen mooier dan Amsterdam. Eindhoven is een groot woongebied waar niets is. Voor mooie/historische steden moet je in oa. Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Den Bosch etc zijn. Niet in Amsterdan.
Meest stedelijke-stad van Nederland is Rotterdam.
Waaróm in godsnaam?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil in een stad wonen, niet in een uit zijn voegen gebarsten dorp.
Met die laatste regel ben ik het helemaal eens. Maar als je een mooie, niet voor de toeristen omgebouwde, historische stad wil zien, dan kan je beter een niet-toeristische/commerciële boottocht gegeven door vrijwilligers in Amersfoort gaan doen, bijvoorbeeld. Dan zit je in Amsterdam echt verkeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Je schrijft het alsof het feiten zijn (dat deed ik in eerste instantie ook, maar zie PI). Smaken verschillen. En hoe kan je nou zeggen dat je niet in Amsterdam moet zijn voor een historische stad? Dat Amsterdam een historisch centrum heeft lijkt me dan wel weer een feit.
Anyway, ik ben graag in Amsterdam, jij bent graag in Rotterdam, fine by me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |