quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juicy.Je UI staat weer in de OP btw
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juicy.Je UI staat weer in de OP btw
Nee dankjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mooi. Datumpje afspreken dan maar?
Moet je niet zoveel rukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dankje
Ik heb al spierpijnooh wacht, als ik toch gedrogeerd ben hoef ik niets te doen
!
Jouw UI doet het weer niet. Je vis is verdronken denk ik.quote:
Hoe kom je aan die spierpijn dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dankje
Ik heb al spierpijnooh wacht, als ik toch gedrogeerd ben hoef ik niets te doen
!
Echt wel, alleen niet bij jezelfquote:
Van sportenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die spierpijn dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw UI doet het weer niet. Je vis is verdronken denk ik.
GHB of niet, ik verkracht je toch wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oh my godik zou nog liever ghb gevoerd krijgen dan dat ik verkracht werd en het me herinnerde
..
Maar ik vroeg me meer af of het echt alleen voor deze doeleinden gebruikt wordt, of ook recreatief, dus of er ook veel mensen zijn die het vrijwillig gebruiken?
Ooh, wanneer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GHB of niet, ik verkracht je toch wel.
Liever zonder GHB natuurlijk.
Dat moet ik nog even inplannen.quote:
Precieeeesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Grote mond, klein hartje, die jordy.
Over eh, 10 maanden en 1 week ben ik 18quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Sackboy het volgende:
Breathtaking is jailbait![]()
Gangrape op de KLB SC meet?
Over eh, 10 maanden en 1 week ben ik 18quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Sackboy het volgende:
Breathtaking is jailbait![]()
Gangrape op de KLB SC meet?
Is er er dan 1?quote:
Nee 2.quote:
En ik ben geen eens uitgenodigdquote:
Ligt toch echt aan je zelf, je zult je drankgebruik wat moeten minderen schat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Kankerfok. Ik post de hele tijd dubbel
True.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Grote mond, klein hartje, die jordy.
Maar dat verkracht zo lastig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precieeees
En dan bind ik jou wel vast jordeeeeh.
Ik dacht dat jij in coma wou ligge?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precieeees
En dan bind ik jou wel vast jordeeeeh.
Dus dan kunnen we pas de meet met gangrape doen? Als je nou gewoon niks zegt tegen anderen kan het ook eerder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over eh, 10 maanden en 1 week ben ik 18?
BT draait de rollen graag om. Zij verkracht Jordy dadelijk nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in coma wou ligge?
Ik rape ook minderjarig hoor, np.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we pas de meet met gangrape doen? Als je nou gewoon niks zegt tegen anderen kan het ook eerder.
Ja, lijkt me bij nader inzien toch interessanter.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT draait de rollen graag om. Zij verkracht Jordy dadelijk nog.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik rape ook minderjarig hoor, np.
Mij ook, maak er wel een filmpje van? Kunnen we zien hoe Jordy gepwnd word.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, lijkt me bij nader inzien toch interessanter.
Uiteraardquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij ook, maak er wel een filmpje van? Kunnen we zien hoe Jordy gepwnd word.
Ik vind het best.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, lijkt me bij nader inzien toch interessanter.
Denk dat je daar anders over denkt als ze met je klaar is.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat je daar anders over denkt als ze met je klaar is.
Spierpijn, gebroken ribben en zulks!quote:
Nee, dat is echt alleen te zien door echte KLB-SC bazen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:38 schreef Juicyhil het volgende:
Zet u het filmpje JoeTjoep?
Oh dat zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spierpijn, gebroken ribben en zulks!
Neuh, romantisch muziekje en kaarsjes mag welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog voorkeuren? Latex pakjes ofzo?
Beetje flauwquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh, romantisch muziekje en kaarsjes mag wel
Je hoeft me ook niet vast te bindenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje flauwdan kom ik nog nooit in de vastbind-spirit?
En kaarsjes?
Dat lijkt me dan weer pijnlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet vast te binden
En kaarsjes, voor als je t niet goed doet, gooi k gewoon wat kaarsvet over je heen
KPD v2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is echt alleen te zien door echte KLB-SC bazen!
Ja weet ik veul, gewoon zoals in de films eh.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer pijnlijkmaar vertel ns, wat voor romantische muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |