Zowel Leroy als het vriendje waren er pas na de eiergooierij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, door zijn vriendjes. Maar toen daar tegen opgetreden werd door het slachtoffer van de eiergooierij, toen werd Leroy ineens "overmand door emoties"... En dus stak hij een invalide in de rug.
Blijft natuurlijk wel dat het gewoon tragisch is dat deze man gedood is. Punt. Een tragedie om niets met alleen maar slachtoffers, hoe cliché 't ook is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat we een straat, wat zeg ik: een stad of misschien zelfs wel een land, moeten vernoemen naar deze martelaar die zo heldhaftig is gestorven tijdens de strijd van de nobele bestelbusjes tegen de lafhartige messentrekkende eiergooiers. Een groter persoon is er nooit gestorven in een oorlog.
Nee, toen Leroy geslagen werd, de tanden uit z'n bek gerost kreeg en z'n eigendommen gestolen werden, toen zijn vriend die hém te hulp schoot gevaar liep. Toen raapte hij een mes van de grond.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, door zijn vriendjes. Maar toen daar tegen opgetreden werd door het slachtoffer van de eiergooierij, toen werd Leroy ineens "overmand door emoties"... En dus stak hij een invalide in de rug.
Dat is natuurlijk de enige te trekken conclusie voor een weldenkend mens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel dat het gewoon tragisch is dat deze man gedood is. Punt. Een tragedie om niets met alleen maar slachtoffers, hoe cliché 't ook is.
Ik deed dat ook, dat soort dingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog zo'n brandend vraagstuk:
Natuurlijk weet ik niet hoe onze koorknaapjes en misdienaren hun jeugd hebben doorgebracht. Maar ik schoot met mijn blaaspijp papieren pijltjes door openstaande ramen en klapbesjes op onbekenden, ik gooide waterballonnen op vreemde mensen en objecten, ik spuugde van de kerktoren naar beneden, ik versierde huizen en tuinen van leraren met wc-papier, deed aan belletje trekken en ik gooide bakstenen van viaducten (dat niet echt natuurlijk). Bovendien las ik boeken van Pietje Bel en Dick Trom.
Ben ik nou ook een ontspoorde jeugddeliquent die mazzel heeft nog te ademen?
Tieft eens op met je invalide. De enige invalide in het verhaal is de jongen die doof is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik deed dat ook, dat soort dingen.
Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om iemand met een mes te bewerken. Laat staan een ongewapende invalide in zijn rug te steken...![]()
Ik hoop dat dat verschil duidelijk is, het verschil tussen "kwajongensgedrag" en "iemand ff lekker overhoop gaan steken".
Grappig, er staat toch echt dat de man de vriendjes van het kutAntilliaantje op hun gedrag aansprak. Waarop Leroy op een ongewapende in begon te steken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:25 schreef gelly het volgende:
[..]
BEIDE jongens hadden NIETS met het gooien te maken. Christus, is het echt zo moeilijk ?
Ik hoop dat verschil tussen kwajongens terecht wijzen en ze total loss meppen duidelijk is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:34 schreef El_Matador het volgende:
Ik hoop dat dat verschil duidelijk is, het verschil tussen "kwajongensgedrag" en "iemand ff lekker overhoop gaan steken".
Ik hoop dat 't verschil duidelijk is tussen "iemand ff lekker overhoop gaan steken" en "een vriend die zich in een levensbevrijdende situatie bevindt verdedigen"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om iemand met een mes te bewerken. Laat staan een ongewapende invalide in zijn rug te steken...![]()
Maar ben jij toen door een 'slachtoffer' van jouw kwajongens in elkaar gemept en is er toen een tand uit je bek geslagen? En wat vonden je ouders ervan toen je fiets daarom werd afgepakt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oggut, meneer kan het weer eens niet aan en begint met schelden. Prima hoor, vrijheid van meningsuiting, maar je zet slechts jezelf voor gek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef gelly het volgende:
Je bent dus gewoon een trol. Het is goed met je.
Nee, wat er staat is dat de vriendelijke invalide een tand uit een dove sloeg, zijn fiets stal iemand in elkaar sloeg en vervolgens is neergestokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig, er staat toch echt dat de man de vriendjes van het kutAntilliaantje op hun gedrag aansprak. Waarop Leroy op een ongewapende in begon te steken.
Tuig.
Nee man, die vriendjes waren al lang weggerend. Lees het stuk nu eens, kneusje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig, er staat toch echt dat de man de vriendjes van het kutAntilliaantje op hun gedrag aansprak. Waarop Leroy op een ongewapende in begon te steken.
Tuig.
Er is helemaal geen sprake van het "in elkaar slaan van een vriend". Er is sprake van een invalide die verhaal komt halen omdat hij met eieren bekogeld wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Goed doelbewust neersteken, per ongeluk een slagader geraakt. Als je iemand neersteken wil om te doden doe je dat wel ergens anders. En waarom mag hij 't leven van z'n vriend niet verdedigen met de middelen die hij heeft? Ik ga niet op een ongewapend af op een stierende gozer die een vriend van me in 't elkaar slaan is.
Ja, dat deed hij ook al toen hij in dat topic werd uitgeluld waaruit ik quootte. Dat is zijn vaste stappenplan:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:30 schreef Dagonet het volgende:
Er staat trouwens ook nog een post open voor Viajero die hij tactisch vermijd.
Er is nergens iemand total loss gemept. Er is iemand doodgestoken, dat is iets anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoop dat verschil tussen kwajongens terecht wijzen en ze total loss meppen duidelijk is.
"Verhaal komt halen"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van het "in elkaar slaan van een vriend". Er is sprake van een invalide die verhaal komt halen omdat hij met eieren bekogeld wordt.
Waar was sprake van "een levensbedreigende situatie"??? Nergens?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't verschil duidelijk is tussen "iemand ff lekker overhoop gaan steken" en "een vriend die zich in een levensbevrijdende situatie bevindt verdedigen"
Dus als jou het licht uit de ogen geslagen wordt door een Jerommeke en je vrienden krijgen hem niet van je af met schoppen en slaan dan houdt het op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van het "in elkaar slaan van een vriend". Er is sprake van een invalide die verhaal komt halen omdat hij met eieren bekogeld wordt.
Dat een vriendje van de eiergooiers vervolgens door het lint gaat en die klager dan neersteekt, daar kunnen die eiergooiers inderdaad ook weinig aan doen.
"Per ongeluk een slagader raken"... jij zou rechter moeten worden, met je klinische gelul. Als je een mes trekt om op een ongewapende vent in te gaan steken, ben je gewoon keihard fout. Je creeert voor het slachtoffer en voor jezelf een levensgevaarlijke situatie (dat bleek), die vermeden had kunnen worden.
Als het slachtoffer van de steekpartij werkelijk zo agressief en fout was, dan had je naar de politie kunnen gaan. Oh nee, die zijn racistisch en die luisteren niet naar Antillianen, dus los je het zelf maar op....
Treurig...
Je weet hoelang 't duurt als je belt als allochtoon? Ik wel. Politie was trouwens al gebeldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat een vriendje van de eiergooiers vervolgens door het lint gaat en die klager dan neersteekt, daar kunnen die eiergooiers inderdaad ook weinig aan doen.
"Per ongeluk een slagader raken"... jij zou rechter moeten worden, met je klinische gelul. Als je een mes trekt om op een ongewapende vent in te gaan steken, ben je gewoon keihard fout. Je creeert voor het slachtoffer en voor jezelf een levensgevaarlijke situatie (dat bleek), die vermeden had kunnen worden.
Als het slachtoffer van de steekpartij werkelijk zo agressief en fout was, dan had je naar de politie kunnen gaan. Oh nee, die zijn racistisch en die luisteren niet naar Antillianen, dus los je het zelf maar op....
Treurig...
een door de rechter bepaalde niet irreele vrees dat iemand volledig naar de tering zou worden getrapt. Mes was de meest veilige oplossing om 't conflict te stoppen. Ik ga niet mn leven wagen voor een of andere doorgedraaide idioot, wat kan hij me schelen?quote:Het gevecht tussen [slachtoffer] en [betrokkene] aanschouwende, bracht verdachte tot de - niet irreële - vrees dat [betrokkene] daarbij het onderspit zou delve
Hoe kom je er nou bij dat dat het geval is? Een invalide in een rolstoel probeert verhaal te halen voor eiergooerij en slaat met een hondenriem en ontvreemdt je fiets.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus als jou het licht uit de ogen geslagen wordt door een Jerommeke
Misschien. Maar ik vermoord geen mensen.quote:en je vrienden krijgen hem niet van je af met schoppen en slaan dan houdt het op?
En omgekeerd zou jij niet de eerste de beste stoeptegel, stalen buis, schroevendraaier of mes grijpen?
Mietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |