abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61192913
Gegroet allen.

Ik heb heel vaak erg interessante discussies met vrienden. Zo interessant eigenlijk dat ik er wel uren over kan doorpraten.
Maar helaas, zoals ieder weet heeft de mens weining tijd dezer dagen dus blijft het meestal bij een korte discussie.

Nu wil ik de discussie hier verder voeren.
Het gaat in het algemen concept over liefde, seks en relaties.

Ben jij iemand die een vriend(in) MOET hebben? Ben jij iemand die de tijd rustig afwacht tot er vanzelf een moment komt waar je iemand ontmoet? Of ben je zo iemand die stad en land afzoekt naar vriendinnen?
Wat voor iemand ben je, en waarom ben je zo.

Seks voor het huwelijk of niet ? De eerste keer met iemand van wie je iig helemaal niet eens houd of ook maar een klein beetje gevoelens voor hebt? Of wacht je met de 1e keer tot je iemand ontmoet waar je ongelovelijk veel gevoelens voor hebt ?

Ik zal de start wel maken.

Ik ben zelf 20, en heb in mijn leven eigenlijk maar 1 serieuze verkering gehad toen ik 15 was. Hij was kort, maar op zich wel serieus vergeleken met de andere.
Natuurlijk heb ik er meerdere gehad, maar dat waren in de jaren van 3 tot 12 ofzo, dus die tel ik niet mee.
Ik ben zelf nog een maagd en heb maar een paar keer echt gezoend ofzo.

Nou nu is het niet dat ik ongelovelijk lelijk ben, of ongelovelijk onzelftrouwend. Ik zal eerlijk zijn, ik heb niet zo zwaar veel zelfvertrouwen op het gebied van meiden aanspreken of ontmoeten in een bar of waar dan ook.

Nu ben ik zon iemand, die niet land en stad afzoekt naar een vriendin. Ik ben iemand die wacht op het juiste moment. Ik wacht tot ik iemand ontmoet zonder de gedachte te hebben haar te ontmoeten. Ik vind de liefde iets magisch en dat moet je niet forceren.

Wat betreft seks; Ik ben zelf nog maagd, en ben ook niet van plan om het te gaan doen met iemand die ik amper ken of waar ik geen gevoelens voor heb. Ik vind dat de eerste keer een fantastische belevenis moet zijn met een fantastisch meisje. Want zoals we allen weten, er is maar 1, 1e keer.

Nu zitten me vrienden enzo wel te zeiken van; Je moet van bil gaan, versier er gewoon 1 enzo, maar zo ben ik totaal niet. Mischien moet ik wel 30 jaar wachten op de ware, mischien wel 30 jaar wachten tot ik de 1e mee maak. Mij maakt het totaal niet uit, zolang de ervaring maar gedeeld wordt met een speciaal meisje waar ik speciale gevoelens voor heb.

Hoe denken jullie over deze soort zaken ? Wat is jullie mening erover. Laat het me horen, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe andere mensen denken over deze onderwerpen.

Greets,

Dotty.
pi_61193017
Hoe oud ben je ;')

Ik ben gestopt met lezen namelijk toen je het over de verkeringen had die je tussen je 3 en 12 had
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_61193044
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je ;')

Ik ben gestopt met lezen namelijk toen je het over de verkeringen had die je tussen je 3 en 12 had
Je hebt dus alleen die ene zin gelezen Een zin daarboven staat 20 jaar
Fuck the EBU
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:51:47 #4
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61193060
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je ;')

Dan heb je al gelezen hoe oud TS is.
quote:
Ik ben zelf 20, en heb in mijn leven eigenlijk maar 1 serieuze verkering gehad toen ik 15 was.
I've got more game than Monopoly.
pi_61193075
Ik ben 20. En zoals ik al zei in mijn post, ik heb verkeringen gehad in de leeftijd van 3 tot 12, maar die tel ik niet mee omdat je dat niet echte verkeringen kon noemen.

Dus de volgende keer ff doorlezen he
pi_61193110
Een normaal mens zou die niet eens noemen, vandaar

Volgens mij ben je nogal jong voor je leeftijd
Groei eerst maar eens op voor je diepe discussies gaat voeren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_61193136
Ow wat slecht van me dat ik daar overheen gelezen heb
Waarschijnlijk omdat ik er onbewust geen bal van geloof?
Het is namelijk net de lap tekst van een 15 jarige die een keer afgezogen wil worden of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_61193147
Ik ben het wel met je eens dat je niet zomaar met iemand in bed moet springen, maar ik ben dan ook maar een preuts meisje Maar per se wachten tot na het huwelijk hoeft voor mij nou ook weer niet. Het is denk ik bij iedereen verschillend... Zolang je er maar geen spijt van krijgt.
Fuck the EBU
pi_61193175
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Het is namelijk net de lap tekst van een 15 jarige die een keer afgezogen wil worden of zo
Fuck the EBU
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:55:47 #10
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61193187
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
dat vermoeden kreeg ik ook
I've got more game than Monopoly.
pi_61193199
ben 26. niet op zoek en zie wel wat er op mijn pad komt.
heb een 3tal serieus relaties gehad...
de liefde bedrijven is iets dat je doet met iemand waar je helemaal gek op bent!
sexen daarintegen, kan gewoon een one night stand zijn hoor

heb op dit moment geen relatie... wel aan et daten met een hele leuke meid... en ik zie wel wat daar van komt

ow en als je een meisje zoekt om mee te neucken, dan is dit niet de juiste manier
pi_61193237
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:

[..]

Je hebt dus alleen die ene zin gelezen Een zin daarboven staat 20 jaar
kun je nagaan hoe saai dat verhaal is, dat je zelfs dat mist
No Guts, No Glory
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:09:27 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61193574
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Dottymcfear het volgende:
Ik ben 20. En zoals ik al zei in mijn post, ik heb verkeringen gehad in de leeftijd van 3 tot 12, maar die tel ik niet mee omdat je dat niet echte verkeringen kon noemen.

Dus de volgende keer ff doorlezen he
Verkering op je derde?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:09:57 #14
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61193584
discussieren doe je maar in het echte leven
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61193604
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verkering op je derde?

Ja hij vroeg aan een meisje op de peuterspeelzaal wil jij een hapje van mijn fruithapje? en mag ik dan een slokje van jou melk? en toen was het aan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_61193623
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verkering op je derde?
Handje vasthouden is heel wat op die leeftijd
Fuck the EBU
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:11:46 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61193630
quote:
Ben jij iemand die een vriend(in) MOET hebben? Ben jij iemand die de tijd rustig afwacht tot er vanzelf een moment komt waar je iemand ontmoet? Of ben je zo iemand die stad en land afzoekt naar vriendinnen?
Ik heb nooit gehad dat ik per se een vriendin moest hebben toen ik vrijgezel was. Daar was ik nooit zo naar op zoek. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vond om achter de vrouwen aan te gaan. Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Gewoon omdat het kan
quote:
Seks voor het huwelijk of niet ? De eerste keer met iemand van wie je iig helemaal niet eens houd of ook maar een klein beetje gevoelens voor hebt? Of wacht je met de 1e keer tot je iemand ontmoet waar je ongelovelijk veel gevoelens voor hebt ?
Mijn eerste keer was om mijn 17e met mijn toenmalige vriendinnetje. Maar dat had net zo goed een avondje kunnen zijn.
Ik zag er namelijk geen enkele noodzaak in om per se door een "speciaal" iemand te laten ontmaagden. Ik vind dat maar gebakken lucht en heb er niets aan om te wachten tot een zogenaamd speciaal iemand laat staan tot mn huwelijk. Daar zou ik sowieso al geen zin in hebben.
pi_61193946
Je moet een fuckbuddy nemen tot je ongeveer 30 bent, en lekker om je heen kijken.

Pas als je je grijze haren kwijt bent een serieuze relatie beginnen
pi_61194558
Ff tegen al de nibwits hier. Ik probeer hier een serieuze topic te draaien.
Vind je het saai? Lees dan niet, en ga naar een andere topic.

Andere mensen zijn mischien wel geinteresseerd om over dit onderwerp te praten en/of te discusseren.
Ik ben 20, niet 15.
Ik ben niet van plan om afgezogen te worden of wat dan ook, en ik heb er ook geen behoefte aan.

Ik ben alleen nieuwsgierig naar andere mensen hun standpunt over Seks, relatie, die soort dingen.
Dont like it? Then /shoo.
pi_61194691
Ik zou als ik jou niet wachten met sex om de reden die je noemt.. bter al vast beetje oefenen hoef je die droomvrouw van je ook niet teleur te stellen als je na 5 sec gillend klaar komt
pi_61194717
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja hij vroeg aan een meisje op de peuterspeelzaal wil jij een hapje van mijn fruithapje? en mag ik dan een slokje van jou melk? en toen was het aan

Dat laatste maak jij ervan maar vertel? Komt er een tv-serie van? een film? een soap? een...
pi_61195762
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou als ik jou niet wachten met sex om de reden die je noemt.. bter al vast beetje oefenen hoef je die droomvrouw van je ook niet teleur te stellen als je na 5 sec gillend klaar komt

Nee.
Als ik later een vriendin heb, en ze is teleurgesteld om de seks dan ben ik haar niet waard.
En relatie bestaat niet alleen uit liefde en seks. Ook uit begrip, geduld enzovoort.
Als ze teleurgesteld wordt om de seks, aangezien ik dan een beginner ben, dan is ze het niet waard. Een relatie draait niet alleen om seks. Tuurlijk, seks is leuk en fijn. Maar er komt mee bij kijken dan alleen maar seks. Aan zo iets kan je werken. En als iemand dat niet wil doen ... tja, pech voor haar dan.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:39:25 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61197636
Gewoon lekker genieten. Als je iets bewaard voor 'die ene' raak je alleen maar teleurgesteld. De 5e keer met een onbekende slet is veel beter.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61197799
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Dottymcfear het volgende:
Ff tegen al de nibwits hier. Ik probeer hier een serieuze topic te draaien.
Vind je het saai? Lees dan niet, en ga naar een andere topic.

Andere mensen zijn mischien wel geinteresseerd om over dit onderwerp te praten en/of te discusseren.
Ik ben 20, niet 15.
Ik ben niet van plan om afgezogen te worden of wat dan ook, en ik heb er ook geen behoefte aan.

Ik ben alleen nieuwsgierig naar andere mensen hun standpunt over Seks, relatie, die soort dingen.
Dont like it? Then /shoo.
Tuttut, ik laat me niet door het eerste het beste maagdje een R&P-topic uitjagen.

Shooshoo WROOAAAARRR!!!

Oh enne, hoe fantastischer je die ene speciale keer uitstelt tot je de ware hebt, hoe meer het gaat tegenvallen op je dertigste heur. Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe mensen met een onvermogen tot het aangaan van intimiteit er een des te sproookjesachtiger redenering achter verzinnen. Je komt de ware niet tegen, omdat je geen betekenisvolle relaties aangaat, omdat je het te druk hebt met zwijmelen, droemen en wachtenwachtenwachten...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61198229
Ah, floris.exe heeft een nieuwe account?
pi_61198454
Om niet al te flauw te zijn ook even ontopic: heb je dit topic geopend omdat je zelf overtuigd bent van je keuzes hierin en nieuwsgierig bent naar die van anderen, of omdat je er juist niet zo van overtuigd bent en advies wilt?
pi_61202507
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef Dottymcfear het volgende:

[..]

Nee.
Als ik later een vriendin heb, en ze is teleurgesteld om de seks dan ben ik haar niet waard.
En relatie bestaat niet alleen uit liefde en seks. Ook uit begrip, geduld enzovoort.
Als ze teleurgesteld wordt om de seks, aangezien ik dan een beginner ben, dan is ze het niet waard. Een relatie draait niet alleen om seks. Tuurlijk, seks is leuk en fijn. Maar er komt mee bij kijken dan alleen maar seks. Aan zo iets kan je werken. En als iemand dat niet wil doen ... tja, pech voor haar dan.
Hoe weet jij dat nou
pi_61202665
de eerste keer is zo overrated
pi_61202945
Het is echt overrated. Bij vrouwen doet het pijn, bij mannen overtreft de eerste keer je hand echt niet.
Ok ok. misschien de eerste penetratie haal zou als fijn ervaren kunnen worden, maar daarmee is ook alles gezegd.

Ik zou zeggen, ga gewoon genieten en experimenteren. Wel een beetje kieskeurig blijven en niet elke persoon proberen te batsen om het porren zelf. Dat is namelijk gewoon smerig. Probeer te neuken met mensen die je wel geil en aantrekkelijk vindt. Dat wanhopige gedoe kan later ook nog altijd.
A little bit hateful
pi_61203820
Wat betreft seks; Ik ben zelf nog maagd, en ben ook niet van plan om het te gaan doen met iemand die ik amper ken of waar ik geen gevoelens voor heb. Ik vind dat de eerste keer een fantastische belevenis moet zijn met een fantastisch meisje. Want zoals we allen weten, er is maar 1, 1e keer.

Nu zitten me vrienden enzo wel te zeiken van; Je moet van bil gaan, versier er gewoon 1 enzo, maar zo ben ik totaal niet. Mischien moet ik wel 30 jaar wachten op de ware, mischien wel 30 jaar wachten tot ik de 1e mee maak. Mij maakt het totaal niet uit, zolang de ervaring maar gedeeld wordt met een speciaal meisje waar ik speciale gevoelens voor heb.

ben je nu echt zo'n romanticus, of gewoon super verlegen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:42:28 #31
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61203915
De eerste keer is overrated .
There is no rehab for stupidity.
pi_61204780
Nee, ben niet super verlegen. Ik ken een meisje, waar ik zo mee naar bed kan. Maar dat doe ik gewoon niet.
Nee ik ben hier niet voor advies, ik ben hier om te kijken hoe andere over deze dingen denken.

Ik zal zeggen, ik ben wel verlegen. Maar ik ben niet zo verlegen dat ik dat niet durf, ben ook niet onzeker over me lichaam, wat dan ook. Heck, ik ben zelfs een verschikkelijke ijdeltuit. Of hoe je dat ook schrijft.

As for the one; Ik weet dat Seks leuk en fijn is omdat als het niet zo zou zijn dan zou niemand het doen. DUH.

En ik ben niet aan het wachten tot de ''Ware''. Ik wacht tot ik iemand vind waar ik gevoelens voor heb.
Niet de 1e de beste slet op de hoek van de straat of van de bar of waar dan ook.
pi_61205198
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Dottymcfear het volgende:
Nee, ben niet super verlegen. Ik ken een meisje, waar ik zo mee naar bed kan. Maar dat doe ik gewoon niet.
Nee ik ben hier niet voor advies, ik ben hier om te kijken hoe andere over deze dingen denken.

Ik zal zeggen, ik ben wel verlegen. Maar ik ben niet zo verlegen dat ik dat niet durf, ben ook niet onzeker over me lichaam, wat dan ook. Heck, ik ben zelfs een verschikkelijke ijdeltuit. Of hoe je dat ook schrijft.

As for the one; Ik weet dat Seks leuk en fijn is omdat als het niet zo zou zijn dan zou niemand het doen. DUH.

En ik ben niet aan het wachten tot de ''Ware''. Ik wacht tot ik iemand vind waar ik gevoelens voor heb.
Niet de 1e de beste slet op de hoek van de straat of van de bar of waar dan ook.
Ik zou toch eerst oefenen, stel voor dat je de ware tegenkomt en ze rent hard weg omdat jij niets klaarspeelt?
pi_61205386
Tja, das dan pech. Mijn eigen keuze, en ik weet dat het consequenties kan hebben. Daar zal ik mee moeten leven dan.
pi_61205572
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:31 schreef Dottymcfear het volgende:
Tja, das dan pech. Mijn eigen keuze, en ik weet dat het consequenties kan hebben. Daar zal ik mee moeten leven dan.
Veel geluk dan. Waarom discussieren als je er al zo van overtuigd bent? Probeer je 'ons' op andere gedachten te brengen? Mensen met principes hebben niet de neiging te discussieren. Het zijn slechts de opdringerige Jehova Getuigen of de mensen die uber onzeker zijn. Dus wat ben je?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:39:43 #36
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61205642
Toen ik 15 was dacht ik ook zo. Nu ik wat ouder ben en wat vaker heb gecopuleerd, maakt een one-night-stand me ook niets meer uit en dat heb ik dan ook wel met enige regelmaat gehad. Sex is wel fijner indien je verliefd bent maar om gewoon ff lekker te neuken, hoef ik geen liefde te voelen. Wel aantrekkingskracht maar dat lmfd
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61205723
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef pisnicht het volgende:
Toen ik 15 was dacht ik ook zo. Nu ik wat ouder ben en wat vaker heb gecopuleerd, maakt een one-night-stand me ook niets meer uit en dat heb ik dan ook wel met enige regelmaat gehad. Sex is wel fijner indien je verliefd bent maar om gewoon ff lekker te neuken, hoef ik geen liefde te voelen. Wel aantrekkingskracht maar dat lmfd
Gezien je ondertitel is seks met je zelf toch het beste? Meer liefde kan een mens zich niet wensen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:43:32 #38
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61205763
Nee, ik neuk het liefst met een spiegel aan het plafond zodat ik mezelf kan zien, dat wel
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61205834
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef pisnicht het volgende:
Nee, ik neuk het liefst met een spiegel aan het plafond zodat ik mezelf kan zien, dat wel
Tof.Bij deze ben je de topic-crasher
pi_61205949
quote:

Ooit gedacht dat het kan tegenvallen, Duuuh
pi_61206105
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:37 schreef heksehiel het volgende:

Veel geluk dan. Waarom discussieren als je er al zo van overtuigd bent? Probeer je 'ons' op andere gedachten te brengen? Mensen met principes hebben niet de neiging te discussieren. Het zijn slechts de opdringerige Jehova Getuigen of de mensen die uber onzeker zijn. Dus wat ben je?
als ik het zo lees, ben jij het eerder die hem probeert op andere gedachten te brengen dan omgekeerd...
pi_61206194
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef maaike78 het volgende:

[..]

als ik het zo lees, ben jij het eerder die hem probeert op andere gedachten te brengen dan omgekeerd...
Ah nog een maagd
pi_61206271
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef heksehiel het volgende:

Ah nog een maagd

toch niet, maar dank je om nogmaals te bewijzen dat jij het hier bent die geen respect wil opbrengen voor andermans mening, en niet de TS.
pi_61206377
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef maaike78 het volgende:

[..]

toch niet, maar dank je om nogmaals te bewijzen dat jij het hier bent die geen respect wil opbrengen voor andermans mening, en niet de TS.
Interpreteren is een kunst en jij verstaat dat kunstje niet. Daarnaast is sarcasme blijkbaar ook te hoog voor je gegrepen.
pi_61206411
Niet zo zuur doen jullie twee. TS is maagd en wil dat blijven. Klaar. Slotje.
A little bit hateful
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:25:39 #46
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61206983
quote:

Iemand waar je gevoelens voor hebt maakt het alleen maar ingewikkelder. Dan ben je aan het klooien ipv genieten. Ik raad je aan eerst te oefenen met sletten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61208029
TS, ik ben het grotendeels eens met jouw verhaal.

Maar geloof je echt dat je ineens een meisje vindt waar je die speciale gevoelens voor hebt? En zij moet dan toevallig ook nog heel veel voor jou voelen, en er moet niks misgaan op dat moment.

Ik denk dat je toch echt actief op zoek moet gaan naar dat leuke meisje, ook al vind je dat moeilijk. En seks is dan inderdaad nog niet belangrijk.
pi_61208559
Tamaki, wat ik bedoel is dat ik niet wil zoeken naar een meisje.

Ik bedoel, ik ga wel eens uit. Naar een cafetje of wat dan ook. Ik ga ook naar school. Genoeg contact met meiden. Dus het begin is er al.
Het zoeken laat ik achterwegen. Als ik iemand leuk vind, dan merk ik het vanzelf zonder te zoeken.

Dat is eigenlijk wat ik bedoel.
pi_61208774
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

Volgens mij ben je nogal jong voor je leeftijd
Groei eerst maar eens op voor je diepe discussies gaat voeren
Wat een arrogantie.
pi_61208851
Hmm iemand die mij jong noemt voor mijn leeftijd.... En dat over het net zeggen naar iemand die je niet eens kent is ontzettend volwassen? Right...

Anyway, je kan doorgaan hier maar ik ben klaar. Ik kan zien dat de helft van de posters hier geen respect hebben voor mensen die gewoon een serieuze topic maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')