Je hebt dus alleen die ene zin gelezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je ;')
Ik ben gestopt met lezen namelijk toen je het over de verkeringen had die je tussen je 3 en 12 had
Dan heb je al gelezen hoe oud TS is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud ben je ;')
Ik ben gestopt met lezen namelijk toen je het over de verkeringen had die je tussen je 3 en 12 had
quote:Ik ben zelf 20, en heb in mijn leven eigenlijk maar 1 serieuze verkering gehad toen ik 15 was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wat slecht van me dat ik daar overheen gelezen heb
Waarschijnlijk omdat ik er onbewust geen bal van geloof?
Het is namelijk net de lap tekst van een 15 jarige die een keer afgezogen wil worden of zo
dat vermoeden kreeg ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wat slecht van me dat ik daar overheen gelezen heb
Waarschijnlijk omdat ik er onbewust geen bal van geloof?
Het is namelijk net de lap tekst van een 15 jarige die een keer afgezogen wil worden of zo
kun je nagaan hoe saai dat verhaal is, dat je zelfs dat mistquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt dus alleen die ene zin gelezenEen zin daarboven staat 20 jaar
Verkering op je derde?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Dottymcfear het volgende:
Ik ben 20. En zoals ik al zei in mijn post, ik heb verkeringen gehad in de leeftijd van 3 tot 12, maar die tel ik niet mee omdat je dat niet echte verkeringen kon noemen.
Dus de volgende keer ff doorlezen he
Ja hij vroeg aan een meisje op de peuterspeelzaal wil jij een hapje van mijn fruithapje? en mag ik dan een slokje van jou melk? en toen was het aanquote:
Ik heb nooit gehad dat ik per se een vriendin moest hebben toen ik vrijgezel was. Daar was ik nooit zo naar op zoek. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vond om achter de vrouwen aan te gaan. Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Gewoon omdat het kanquote:Ben jij iemand die een vriend(in) MOET hebben? Ben jij iemand die de tijd rustig afwacht tot er vanzelf een moment komt waar je iemand ontmoet? Of ben je zo iemand die stad en land afzoekt naar vriendinnen?
Mijn eerste keer was om mijn 17e met mijn toenmalige vriendinnetje. Maar dat had net zo goed een avondje kunnen zijn.quote:Seks voor het huwelijk of niet ? De eerste keer met iemand van wie je iig helemaal niet eens houd of ook maar een klein beetje gevoelens voor hebt? Of wacht je met de 1e keer tot je iemand ontmoet waar je ongelovelijk veel gevoelens voor hebt ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hij vroeg aan een meisje op de peuterspeelzaal wil jij een hapje van mijn fruithapje? en mag ik dan een slokje van jou melk? en toen was het aan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou als ik jou niet wachten met sex om de reden die je noemt.. bter al vast beetje oefenen hoef je die droomvrouw van je ook niet teleur te stellen als je na 5 sec gillend klaar komt
Tuttut, ik laat me niet door het eerste het beste maagdje een R&P-topic uitjagen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Dottymcfear het volgende:
Ff tegen al de nibwits hier. Ik probeer hier een serieuze topic te draaien.
Vind je het saai? Lees dan niet, en ga naar een andere topic.
Andere mensen zijn mischien wel geinteresseerd om over dit onderwerp te praten en/of te discusseren.
Ik ben 20, niet 15.
Ik ben niet van plan om afgezogen te worden of wat dan ook, en ik heb er ook geen behoefte aan.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar andere mensen hun standpunt over Seks, relatie, die soort dingen.
Dont like it? Then /shoo.
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef Dottymcfear het volgende:
[..]
Nee.
Als ik later een vriendin heb, en ze is teleurgesteld om de seks dan ben ik haar niet waard.
En relatie bestaat niet alleen uit liefde en seks. Ook uit begrip, geduld enzovoort.
Als ze teleurgesteld wordt om de seks, aangezien ik dan een beginner ben, dan is ze het niet waard. Een relatie draait niet alleen om seks. Tuurlijk, seks is leuk en fijn. Maar er komt mee bij kijken dan alleen maar seks. Aan zo iets kan je werken. En als iemand dat niet wil doen ... tja, pech voor haar dan.
Ik zou toch eerst oefenen, stel voor dat je de ware tegenkomt en ze rent hard weg omdat jij niets klaarspeelt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Dottymcfear het volgende:
Nee, ben niet super verlegen. Ik ken een meisje, waar ik zo mee naar bed kan. Maar dat doe ik gewoon niet.
Nee ik ben hier niet voor advies, ik ben hier om te kijken hoe andere over deze dingen denken.
Ik zal zeggen, ik ben wel verlegen. Maar ik ben niet zo verlegen dat ik dat niet durf, ben ook niet onzeker over me lichaam, wat dan ook. Heck, ik ben zelfs een verschikkelijke ijdeltuit. Of hoe je dat ook schrijft.
As for the one; Ik weet dat Seks leuk en fijn is omdat als het niet zo zou zijn dan zou niemand het doen. DUH.
En ik ben niet aan het wachten tot de ''Ware''. Ik wacht tot ik iemand vind waar ik gevoelens voor heb.
Niet de 1e de beste slet op de hoek van de straat of van de bar of waar dan ook.
Veel geluk dan. Waarom discussieren als je er al zo van overtuigd bent? Probeer je 'ons' op andere gedachten te brengen? Mensen met principes hebben niet de neiging te discussieren. Het zijn slechts de opdringerige Jehova Getuigen of de mensen die uber onzeker zijn. Dus wat ben je?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:31 schreef Dottymcfear het volgende:
Tja, das dan pech. Mijn eigen keuze, en ik weet dat het consequenties kan hebben. Daar zal ik mee moeten leven dan.
Gezien je ondertitel is seks met je zelf toch het beste? Meer liefde kan een mens zich niet wensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef pisnicht het volgende:
Toen ik 15 was dacht ik ook zo. Nu ik wat ouder ben en wat vaker heb gecopuleerd, maakt een one-night-stand me ook niets meer uit en dat heb ik dan ook wel met enige regelmaat gehad. Sex is wel fijner indien je verliefd bent maar om gewoon ff lekker te neuken, hoef ik geen liefde te voelen. Wel aantrekkingskracht maar dat lmfd
Tof.Bij deze ben je de topic-crasherquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef pisnicht het volgende:
Nee, ik neuk het liefst met een spiegel aan het plafond zodat ik mezelf kan zien, dat wel
Ooit gedacht dat het kan tegenvallen, Duuuhquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Dottymcfear het volgende:
As for the one; Ik weet dat Seks leuk en fijn is omdat als het niet zo zou zijn dan zou niemand het doen. DUH.
als ik het zo lees, ben jij het eerder die hem probeert op andere gedachten te brengen dan omgekeerd...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:37 schreef heksehiel het volgende:
Veel geluk dan. Waarom discussieren als je er al zo van overtuigd bent? Probeer je 'ons' op andere gedachten te brengen? Mensen met principes hebben niet de neiging te discussieren. Het zijn slechts de opdringerige Jehova Getuigen of de mensen die uber onzeker zijn. Dus wat ben je?
Ah nog een maagdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef maaike78 het volgende:
[..]
als ik het zo lees, ben jij het eerder die hem probeert op andere gedachten te brengen dan omgekeerd...
quote:
Interpreteren is een kunst en jij verstaat dat kunstje niet. Daarnaast is sarcasme blijkbaar ook te hoog voor je gegrepen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef maaike78 het volgende:
[..]
toch niet, maar dank je om nogmaals te bewijzen dat jij het hier bent die geen respect wil opbrengen voor andermans mening, en niet de TS.
Iemand waar je gevoelens voor hebt maakt het alleen maar ingewikkelder. Dan ben je aan het klooien ipv genieten. Ik raad je aan eerst te oefenen met sletten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Dottymcfear het volgende:
En ik ben niet aan het wachten tot de ''Ware''. Ik wacht tot ik iemand vind waar ik gevoelens voor heb.
Niet de 1e de beste slet op de hoek van de straat of van de bar of waar dan ook.
Wat een arrogantie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij ben je nogal jong voor je leeftijd
Groei eerst maar eens op voor je diepe discussies gaat voeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |