Gegroet allen.
Ik heb heel vaak erg interessante discussies met vrienden. Zo interessant eigenlijk dat ik er wel uren over kan doorpraten.
Maar helaas, zoals ieder weet heeft de mens weining tijd dezer dagen dus blijft het meestal bij een korte discussie.
Nu wil ik de discussie hier verder voeren.
Het gaat in het algemen concept over liefde, seks en relaties.
Ben jij iemand die een vriend(in) MOET hebben? Ben jij iemand die de tijd rustig afwacht tot er vanzelf een moment komt waar je iemand ontmoet? Of ben je zo iemand die stad en land afzoekt naar vriendinnen?
Wat voor iemand ben je, en waarom ben je zo.
Seks voor het huwelijk of niet ? De eerste keer met iemand van wie je iig helemaal niet eens houd of ook maar een klein beetje gevoelens voor hebt? Of wacht je met de 1e keer tot je iemand ontmoet waar je ongelovelijk veel gevoelens voor hebt ?
Ik zal de start wel maken.
Ik ben zelf 20, en heb in mijn leven eigenlijk maar 1 serieuze verkering gehad toen ik 15 was. Hij was kort, maar op zich wel serieus vergeleken met de andere.
Natuurlijk heb ik er meerdere gehad, maar dat waren in de jaren van 3 tot 12 ofzo, dus die tel ik niet mee.
Ik ben zelf nog een maagd en heb maar een paar keer echt gezoend ofzo.
Nou nu is het niet dat ik ongelovelijk lelijk ben, of ongelovelijk onzelftrouwend. Ik zal eerlijk zijn, ik heb niet zo zwaar veel zelfvertrouwen op het gebied van meiden aanspreken of ontmoeten in een bar of waar dan ook.
Nu ben ik zon iemand, die niet land en stad afzoekt naar een vriendin. Ik ben iemand die wacht op het juiste moment. Ik wacht tot ik iemand ontmoet zonder de gedachte te hebben haar te ontmoeten. Ik vind de liefde iets magisch en dat moet je niet forceren.
Wat betreft seks; Ik ben zelf nog maagd, en ben ook niet van plan om het te gaan doen met iemand die ik amper ken of waar ik geen gevoelens voor heb. Ik vind dat de eerste keer een fantastische belevenis moet zijn met een fantastisch meisje. Want zoals we allen weten, er is maar 1, 1e keer.
Nu zitten me vrienden enzo wel te zeiken van; Je moet van bil gaan, versier er gewoon 1 enzo, maar zo ben ik totaal niet. Mischien moet ik wel 30 jaar wachten op de ware, mischien wel 30 jaar wachten tot ik de 1e mee maak. Mij maakt het totaal niet uit, zolang de ervaring maar gedeeld wordt met een speciaal meisje waar ik speciale gevoelens voor heb.
Hoe denken jullie over deze soort zaken ? Wat is jullie mening erover. Laat het me horen, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe andere mensen denken over deze onderwerpen.
Greets,
Dotty.