Ohw een moment opname. Wie weet zitten ze al 3u te wachten totdat meneer eindelijk de flensjes voor elkaar had.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Curiosity het volgende:
Hier weer verder.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De chefkok weet ook waar die over praat, en dan kan je het inderdaad leuker brengen ja
Ik denk dat hij verbaasd was over hetgeen hij voorgezet kreeg, daar was weinig over te zeiken, dus dan maar even kijken waar de borden vandaan komen.
Gewoon zielig.
vond wel dat ze er een beetje onsmakelijk bij lag op de bank. sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:26 schreef Zana het volgende:
ik wist het, Katja gaat het morgen niet halen in de uitzending
Nu heeft iedereen een edet easypullquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef Zana het volgende:
ze hebben een nieuwe sponsor....edet easypull, dus geen boodschappen meer bij de Jumbo
deel met ons dan eens 'behind the scenes' details, ajb.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef deniesy het volgende:
Mijn neef heeft aan dit programma mee gedaan! Echt superleuk programma!
Mascarpone is geen kaas. Er zit geen stremsel of wat dan ook in. Je kan wel spreken van een soort kaas. Los daarvan is brie gewoon veel rijker aan smaak. Dit geldt voor de fabrieksbrie, maar al helemaal voor een mooie boerenbrie.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef missy_c het volgende:
Nja... als ie roomkaas had gebruikt was het geen probleem geweest. In tiramisu zit ook kaas.. dus zo raar is de kaas/chocolade combi niet.
Dat hebben ze in elk land hoor, bloedworst, tripe, noem maar op, gewoon een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
black sausage... haggis? Pork grinds...
Inderdaad niet zo'n een populaire combi.. maar daar waren we al uit. Als je in het Engels googled, kom je er wat meer tegen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Online kom ik welgeteld één recept tegen met brie en chocolade. Dat moet wel van zijn hand komen, of de chocolatier heeft zijn idee overgenomen.
Wel een wat oude. Die zijn niet extreem duur alleen wel een 2 zitter. Dus dat is een keuze die je maakt.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef marcodej het volgende:
Gilke(?) heeft een Porsche voor de deur...![]()
En ze vind "haar grote vriend" (zoals ze zelf sarcastisch zei) Paul nu echt irritant worden...![]()
Ze heeft het door!
Volgens mij was dat bij de buren..quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef marcodej het volgende:
Gilke(?) heeft een Porsche voor de deur...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |