abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:55:04 #1
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_61186961
[RTL 4] - Wie is de Chef? - deel 2

Hier weer verder.

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

De chefkok weet ook waar die over praat, en dan kan je het inderdaad leuker brengen ja

Ik denk dat hij verbaasd was over hetgeen hij voorgezet kreeg, daar was weinig over te zeiken, dus dan maar even kijken waar de borden vandaan komen.
Gewoon zielig.

[ Bericht 11% gewijzigd door Curiosity op 28-08-2008 20:41:28 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:57:43 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61187005
Vanavond weer
pi_61187326
Vanavond is toch de chef aan de beurt? Kijk het niet elke dag.
pi_61188332
Ik vind die Kiki echt een zeur. En ik vraag me af waarom ze meedoet, zo ongastvrij..
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:17:52 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_61189051
Had je niet effe RTL5 in de TT kunnen verwerken?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61189229
Tvp
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61189828
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Curiosity het volgende:
Hier weer verder.

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

De chefkok weet ook waar die over praat, en dan kan je het inderdaad leuker brengen ja

Ik denk dat hij verbaasd was over hetgeen hij voorgezet kreeg, daar was weinig over te zeiken, dus dan maar even kijken waar de borden vandaan komen.
Gewoon zielig.
Ohw een moment opname. Wie weet zitten ze al 3u te wachten totdat meneer eindelijk de flensjes voor elkaar had.
Wat zielig....ook dat je 20 pannen nodig hebt om een flensje te maken
MOKUM XXX RATED
pi_61200947
Vreemd dat ze bruschetta allemaal fout uitspreken. Die sjef sloeg wel alles met zijn brosjette (dat verstond ik tenminste) .
anonieme razernist
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:57:15 #9
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_61201288
Ik vond het een aanfluiting dat hele menu van "de chefkok", en expres of niet, dit doe je niet als je ziel en zaligheid bij koken liggen.
De gehele presentatie was slecht, geen mooi opgemaakte borden, het hoofdgerecht vond ik maar weinig, en bijzonder slecht gepresenteerd op het bord.

Nee, ik had meer verwacht.

Maar ja, chefkok zijn wil nog niet zeggen dat je dan ook direct goed bent.
Ieder restaurant goed of slecht heeft er 1, dus.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_61202498
pi_61205239
ik wist het, Katja gaat het morgen niet halen in de uitzending (ik persoonlijk denk dat de opnames misschien niet op achtereenvolgende dagen waren, maar ja het kan natuurlijk wel), wat ik heeel raar vond was dat ik ze vaak met een vol glas alcohol in de hand heb zien meetoosten, volgens mij heeft ze gewoon meegedronken…misschien iets minder, maar toch, alleen bij het toetje zat ze met een mok en de rest nog met wijnglazen …
pi_61240195
ze hebben een nieuwe sponsor....edet easypull, dus geen boodschappen meer bij de Jumbo
pi_61240259
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:26 schreef Zana het volgende:
ik wist het, Katja gaat het morgen niet halen in de uitzending
vond wel dat ze er een beetje onsmakelijk bij lag op de bank. sorry

een slok alcohol tijdens de maaltijd is toch niet zo'n drama? 'T is niet alsof ze de hele fles naar binnen goot
pi_61263818
Ik heb de preview voor komende week gemist, wat gaat het worden?
pi_61263939
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef Zana het volgende:
ze hebben een nieuwe sponsor....edet easypull, dus geen boodschappen meer bij de Jumbo
Nu heeft iedereen een edet easypull
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61271785
Mijn neef heeft aan dit programma mee gedaan! Echt superleuk programma!
pi_61272443
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef deniesy het volgende:
Mijn neef heeft aan dit programma mee gedaan! Echt superleuk programma!
deel met ons dan eens 'behind the scenes' details, ajb.
pi_61299133
Goh... één van de deelnemers van deze wek kent geen Shiitakes of "Shi - i takus" zoals hij het zelf noemde. Als je ook maar enigszins van lekker eten houdt, en dan hoef je nog niet eens te kunnen koken, dan is dat een ingrediënt dat je toch wel zou moeten kennen.
  maandag 1 september 2008 @ 19:07:59 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_61299187

kandidaten deze week
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 1 september 2008 @ 19:19:17 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_61299549
Hans loenst een beetje .
pi_61299883
Dat eeuwige fabeltje over zout op het vlees voordat je 't gaat bakken... En die natte pruim Gilke maar een beetje tof doen.

En gelukkig wordt mis en place nog steeds gebezigt door de kandidaten.
pi_61300629
Zo die kerel van die shiitakes zeg... ik lust geen champignons (die structuur...), maar zelfs ik ken ze, weet wat het is enzo. En inderdaad dat gemier over zout en peper...

En wat mutst die Gilke nou over dat het "zonde" van een tournedos is?? Dit is een vrij klassiek gerecht, inderdaad zoals die anderen al zeiden, tournedos wellington, jammer dat het niet gelukt was, maar het zou heel smakelijk kunnen zijn.

Maar goed, als ik meedeed dan had die Hans nu al afgevallen voor mij want volgens mij is er geen enkele zichzelf respecterende chef die brie-bonbons serveert, en ook de combi parmaham/scallop (jummie) met aardbeien sloeg nergens op, qua combinatie. Natuurlijk durft een beetje chef te experimenteren, maar dit sloeg wel alles. Had hij de aardbeien vervangen door mooie kerstomaatjes of pruimtomaatjes dan was het waarschijnlijk erg in de smaak gevallen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61303857
De verkoper in die chocoladewinkel stond ook te kijken of ie water zag branden, toen Hans vertelde waar hij de pure chocolade voor ging gebruiken. Het lijkt me ook méér dan smerig, die combi. En z'n vlees ook al mislukt, ik vond het maar een sneue toestand. De geroosterde boterhammen met kaas zagen er gelukkig wel puik uit!
pi_61304827
Chocolade met brie!

Alleen daarom al is Hans mijn favoriete chef van alle deelnemers bij elkaar! Wat een held!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61309714
Hans lijkt me iig wel de aardigste. En de chef ook wel ,maar die andere twee? Ze kunnen vast samen naar een Grad Damen concert gaan.
anonieme razernist
pi_61323407
Ik zit nu de herhaling te kijken met Hans.

Hij zou moeten gaan daten met Kiki.
Perfect neurotische match.
pi_61325625
Hoe die binnenliep bij de chocolatier! Hij blijft mn held!
pi_61325700
Ik kreeg op het einde een beetje medelijden met hem.
Iedereen zat hem maar af te zeiken.

pi_61346109
Nja... als ie roomkaas had gebruikt was het geen probleem geweest. In tiramisu zit ook kaas.. dus zo raar is de kaas/chocolade combi niet.
Life is short, eat dessert first.
pi_61347221
in het verenigd koninkrijk hebben ze wel smerigere dingen op het gerecht staan...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_61348698
Zoals?
anonieme razernist
pi_61349032
black sausage... haggis? Pork grinds...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_61349557
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef missy_c het volgende:
Nja... als ie roomkaas had gebruikt was het geen probleem geweest. In tiramisu zit ook kaas.. dus zo raar is de kaas/chocolade combi niet.
Mascarpone is geen kaas. Er zit geen stremsel of wat dan ook in. Je kan wel spreken van een soort kaas. Los daarvan is brie gewoon veel rijker aan smaak. Dit geldt voor de fabrieksbrie, maar al helemaal voor een mooie boerenbrie.

Misschien was het nog logischer geweest als hij het met witte choclade gecombineerd had... dat ligt al meer in dezelfde lijn.

Online kom ik welgeteld één recept tegen met brie en chocolade. Dat moet wel van zijn hand komen, of de chocolatier heeft zijn idee overgenomen.
pi_61350140
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
black sausage... haggis? Pork grinds...
Dat hebben ze in elk land hoor, bloedworst, tripe, noem maar op, gewoon een kwestie van smaak.
Echt smerig wordt het pas als je het met chocolade gaat combineren.
anonieme razernist
pi_61350501
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Online kom ik welgeteld één recept tegen met brie en chocolade. Dat moet wel van zijn hand komen, of de chocolatier heeft zijn idee overgenomen.
Inderdaad niet zo'n een populaire combi.. maar daar waren we al uit. Als je in het Engels googled, kom je er wat meer tegen.

ik moet zeggen dat dit er niet echt slecht uitziet Receptje
Life is short, eat dessert first.
pi_61354701
Gilke(?) heeft een Porsche voor de deur...

En ze vind "haar grote vriend" (zoals ze zelf sarcastisch zei) Paul nu echt irritant worden... Ze heeft het door!
pi_61354771
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef marcodej het volgende:

En ze vind "haar grote vriend" (zoals ze zelf sarcastisch zei) Paul nu echt irritant worden... Ze heeft het door!
Wel een wat oude. Die zijn niet extreem duur alleen wel een 2 zitter. Dus dat is een keuze die je maakt.
pi_61354781
Sabayon spreek je eigenlijk uit als zabaglione .

Irritante eikel spreek je eigenlijk uit als Paul.

En dat stompzinnige geleuter over Brabant slaat ook nergens op. Zeker als Gielke begint te zeveren over het feit dat niemand hier de woonkamer zou gebruiken.

[ Bericht 13% gewijzigd door NoCigar op 04-09-2008 13:30:52 ]
anonieme razernist
pi_61354807
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij was dat bij de buren..

oh, nee, toch niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door NoCigar op 03-09-2008 19:35:39 ]
anonieme razernist
  woensdag 3 september 2008 @ 19:20:28 #40
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_61354961
Was het vorige week nog wat? Heb het helemaal gemist, is het de moeite waard om terug te kijken of zaten er niet erg excentrieke types tussen en was 't maar een dooie boel?
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')