Wanneer:quote:
Vier verschillende karakters, elke dag een kijkje in een andere keuken, verschillende smaken, een paar slimme afleidingsmanoeuvres én mensenkennis. Door deze ingrediënten te mengen is het nieuwe RTL 4-programma Wie Is De Chef ontstaan dat wordt gepresenteerd door Martijn Krabbé.
Vanaf maandag 30 juni staan elke week vier kookgekken in de keuken om de andere drie koks een onvergetelijk diner te serveren. Behalve lekker eten en drinken moeten de kandidaten ook hun ogen en oren goed openhouden, want onder hen bevindt zich een professionele chef-kok die er alles aan doet om zijn identiteit geheim te houden.
Tijdens de vier diners (van maandag tot en met donderdag) moeten de amateur-koks zo goed mogelijk presteren, terwijl de chef-kok ervoor moet zorgen dat hij of zij niet wordt ontmaskerd. Daarbij wordt gelet op kwaliteit, hoe praten de deelnemers over de ingrediënten, serveert hij of zij als een echt horecadier of is dit juist geoefend om iedereen om de tuin te leiden.
Op de finale(vrij)dag komen de vier deelnemers bij elkaar in het restaurant van de chef-kok en praten zij met Martijn Krabbé nog even na over hoe de afgelopen week is verlopen. Vervolgens vertelt elke deelnemer wie volgens hem of haar de echte chef-kok is en krijgen zij het verlossende antwoord op de vraag: ‘Wie Is De Chef’?
Tering wat een manwijf zeg. Lijkt we een bouwvakker hoe ze op die bank zit.quote:
Beetje kale kak trut, 100% tegengesteld aan Ranny... Sowieso heeft iedereen meer vrouwelijkheid in zich dan Rannyquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef BVO het volgende:
Die Mieke heeft het haar op de tanden staan zeg.
sja, vrouwelijk of niet, ik vond "Ranny" en stuk vriendelijker en leuker overkomen dan Mieke. Wat een doos zeg. En wát een commentaar 0.o pfff...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje kale kak trut, 100% tegengesteld aan Ranny... Sowieso heeft iedereen meer vrouwelijkheid in zich dan Ranny
Dat krijg je als je als chef je soep niet proeftquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sja, vrouwelijk of niet, ik vond "Ranny" en stuk vriendelijker en leuker overkomen dan Mieke. Wat een doos zeg. En wát een commentaar 0.o pfff...
En zout door je soep gooien "omdat je hem te flauw vindt", lekker dan, gewoon de chef beledigen waar hij bij zit. Ik bedoel, je mag best zeggen wat je vindt hoor, maar van tact heeft ze niet zoveel gehoord denk ik.
Trouwens, dat de cameraploeg niet even tevoren tegen de chef van vandaag *naam kwijt is* heeft gezegd dat zijn shirtje zweet-technisch niet erg handig is. Die schaamt zich toch dood als hij zichzelf zo terug ziet op tv??
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als chef je soep niet proeft![]()
En ach zweten met 34 graden, ik vind het zo gek niet, hij is wel blij dat hij zweet anders gaat die dood
Inderdaad, doe dan iets donkers aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.
Ja, dan is het minder erg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.
Dat had ik met zo'n beetje alle groepjes de eerste dag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Curiosity het volgende:
Maar verders vind ik het een niet zo'n leuk groepje, een beetje te gemaakte vrolijkheid.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Leuk clubje deze week, 2 homo's, 1 pot en een kenau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |