Wanneer:quote:
Vier verschillende karakters, elke dag een kijkje in een andere keuken, verschillende smaken, een paar slimme afleidingsmanoeuvres én mensenkennis. Door deze ingrediënten te mengen is het nieuwe RTL 4-programma Wie Is De Chef ontstaan dat wordt gepresenteerd door Martijn Krabbé.
Vanaf maandag 30 juni staan elke week vier kookgekken in de keuken om de andere drie koks een onvergetelijk diner te serveren. Behalve lekker eten en drinken moeten de kandidaten ook hun ogen en oren goed openhouden, want onder hen bevindt zich een professionele chef-kok die er alles aan doet om zijn identiteit geheim te houden.
Tijdens de vier diners (van maandag tot en met donderdag) moeten de amateur-koks zo goed mogelijk presteren, terwijl de chef-kok ervoor moet zorgen dat hij of zij niet wordt ontmaskerd. Daarbij wordt gelet op kwaliteit, hoe praten de deelnemers over de ingrediënten, serveert hij of zij als een echt horecadier of is dit juist geoefend om iedereen om de tuin te leiden.
Op de finale(vrij)dag komen de vier deelnemers bij elkaar in het restaurant van de chef-kok en praten zij met Martijn Krabbé nog even na over hoe de afgelopen week is verlopen. Vervolgens vertelt elke deelnemer wie volgens hem of haar de echte chef-kok is en krijgen zij het verlossende antwoord op de vraag: ‘Wie Is De Chef’?
Tering wat een manwijf zeg. Lijkt we een bouwvakker hoe ze op die bank zit.quote:
Beetje kale kak trut, 100% tegengesteld aan Ranny... Sowieso heeft iedereen meer vrouwelijkheid in zich dan Rannyquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef BVO het volgende:
Die Mieke heeft het haar op de tanden staan zeg.
sja, vrouwelijk of niet, ik vond "Ranny" en stuk vriendelijker en leuker overkomen dan Mieke. Wat een doos zeg. En wát een commentaar 0.o pfff...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje kale kak trut, 100% tegengesteld aan Ranny... Sowieso heeft iedereen meer vrouwelijkheid in zich dan Ranny
Dat krijg je als je als chef je soep niet proeftquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sja, vrouwelijk of niet, ik vond "Ranny" en stuk vriendelijker en leuker overkomen dan Mieke. Wat een doos zeg. En wát een commentaar 0.o pfff...
En zout door je soep gooien "omdat je hem te flauw vindt", lekker dan, gewoon de chef beledigen waar hij bij zit. Ik bedoel, je mag best zeggen wat je vindt hoor, maar van tact heeft ze niet zoveel gehoord denk ik.
Trouwens, dat de cameraploeg niet even tevoren tegen de chef van vandaag *naam kwijt is* heeft gezegd dat zijn shirtje zweet-technisch niet erg handig is. Die schaamt zich toch dood als hij zichzelf zo terug ziet op tv??
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als chef je soep niet proeft![]()
En ach zweten met 34 graden, ik vind het zo gek niet, hij is wel blij dat hij zweet anders gaat die dood
Inderdaad, doe dan iets donkers aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.
Ja, dan is het minder erg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja zweten is dan niet erg, maar trek even iets aan waarbij het minder opvalt.
Dat had ik met zo'n beetje alle groepjes de eerste dag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Curiosity het volgende:
Maar verders vind ik het een niet zo'n leuk groepje, een beetje te gemaakte vrolijkheid.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Leuk clubje deze week, 2 homo's, 1 pot en een kenau.
waar hebben ze die figuren vandaan gescharreld johquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Leuk clubje deze week, 2 homo's, 1 pot en een kenau.
Zolang ze geen food and beverage managers zijn en luisteren naar de naam Ronald vind ik het prima.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef Komakimo het volgende:
[..]
waar hebben ze die figuren vandaan gescharreld joh
allerleukste fragment was nog toen ze zo over zijn glazen zaten te lachen, en arjan zo tegen lambér zei toen ronald ff weg was: "je moet nu stoppen met die glazen"quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zolang ze geen food and beverage managers zijn en luisteren naar de naam Ronald vind ik het prima.
Nee, joh petra de raw-food muts en die surinaamse met d'r champignonsausquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het "ching-ching" groepje is nog steeds de leukste
Ja vooral het dessert van die laatste, ik kwam niet meer bij, een banaan bepist met amaretto afgemaakt met chocovlokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, joh petra de raw-food muts en die surinaamse met d'r champignonsaus
Die eerste niet, de tweede ging over de barst in het 'huwelijks'bord en of dat misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand die verstaan heeft wat die kale zei toen 'ie moest lachen? (2 keer)
Beetje ongeloofwaardig inderdaad. Overigens niets mis met het gebruiken van een kookboek lijkt me, maar in deze setting een beetje raar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef huuphuup het volgende:
tien keer in een kookboek moeten kijken en dan zeggen dat het je "specialiteit" is??![]()
Dat helpt natuurlijk nooit 100%, en zij is héél erg burgerlijk en doet het toch liever buiten.quote:trouwens, beetje kok (of student) heeft geen timer nodig voor zn frituurpan hoor, als t boven komt drijven, pruttelt en goudgelig is (in dit geval) is t klaar. Niet zo moeilijk toch? Vond het belachelijk dat ze dat in de tuin ging doen zeg... waar gebruikt ze die afzuigkap dan voor? Maarja, raar mens.
Toch blijft ze wel een bouwvakker. Ik zie haar eerlijk gezegd eerder in een eetschuur waar je 'wat gaat eten' in plaats van een restaurant waar je 'uit eten gaat'. Dus ik ben heel benieuwd naar wat ze gaat maken en in wat voor een restaurant ze normaal staat.quote:Ben benieuwd naar morgenDie Miranda/Ranny lijkt me een prima mens eerlijk gezegd, lekker no-nonsense makkelijk in de omgang, zonder fratsen, dat idee.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:31 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat helpt natuurlijk nooit 100%, en zij is héél erg burgerlijk en doet het toch liever buiten.
[..]
Toch blijft ze wel een bouwvakker. Ik zie haar eerlijk gezegd eerder in een eetschuur waar je 'wat gaat eten' in plaats van een restaurant waar je 'uit eten gaat'. Dus ik ben heel benieuwd naar wat ze gaat maken en in wat voor een restaurant ze normaal staat.
ja? oh, dan heb ik dat misschien verkeerd opgevat, zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat zeggen dat het haar specialiteit is is toch gewoon om het spelletje mee te spelen?
Waar ze overigens keihard in gefaald heeft.
Zo iemand kan gewoon echt niet in een keuken werken.
Inderdaad, dwangneurose, ik heb medelijden met haar man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja? oh, dan heb ik dat misschien verkeerd opgevat, zou kunnen.
Ze kwam in ieder geval op mij echt over als iemand met een dwang-neurose ofzo, té perfectionistisch. Net zoiets als die smetvrees-neurose van die ene kale gast met zn vieze emmertje
http://www.hooihuis.nl/ lijkt me best meevallen waar ze werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:31 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig inderdaad. Overigens niets mis met het gebruiken van een kookboek lijkt me, maar in deze setting een beetje raar.
[..]
Dat helpt natuurlijk nooit 100%, en zij is héél erg burgerlijk en doet het toch liever buiten.
[..]
Toch blijft ze wel een bouwvakker. Ik zie haar eerlijk gezegd eerder in een eetschuur waar je 'wat gaat eten' in plaats van een restaurant waar je 'uit eten gaat'. Dus ik ben heel benieuwd naar wat ze gaat maken en in wat voor een restaurant ze normaal staat.
Qua spelling en interpunctie mogen ze nog even oefenen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.hooihuis.nl/ lijkt me best meevallen waar ze werkt.
quote:Roergebakken schelpjes zeer smaakvol bereidt met olijfolie, knoflook en verse tuinkruiden
quote:met basilicum olie
quote:Licht aangebraden verse kalfshaas dun gesneden met een top olijfolie, rucola en echte verse Parmasaanse kaas
Ze hebben ook veel moeite met samengestelde woorden.quote:Fruits de Mčr op z`n best.
Ik zit in jouw kamp.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ben ik zeker weer de enige die die voice over compleet kut vindt?
/agreequote:
En zeggen dat je presentatie beter is dan je zwetende voorganger en niet verder komen dan wat sla naast de 'pizza' te leggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef huuphuup het volgende:
tien keer in een kookboek moeten kijken en dan zeggen dat het je "specialiteit" is??![]()
trouwens, beetje kok (of student) heeft geen timer nodig voor zn frituurpan hoor, als t boven komt drijven, pruttelt en goudgelig is (in dit geval) is t klaar. Niet zo moeilijk toch? Vond het belachelijk dat ze dat in de tuin ging doen zeg... waar gebruikt ze die afzuigkap dan voor? Maarja, raar mens.
Ben benieuwd naar morgenDie Miranda/Ranny lijkt me een prima mens eerlijk gezegd, lekker no-nonsense makkelijk in de omgang, zonder fratsen, dat idee.
haha, inderdaad zeg, nu je het zegt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En zeggen dat je presentatie beter is dan je zwetende voorganger en niet verder komen dan wat sla naast de 'pizza' te leggen
Dat was niet zomaar sla, daar ging speciale vinaigrette overheen. Haar geheime wapen of waren dat die cirkels op het bakpapier?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En zeggen dat je presentatie beter is dan je zwetende voorganger en niet verder komen dan wat sla naast de 'pizza' te leggen
Dat wijf was zo enorm bezig met de tafel en hoe het eruit moest zien dat het koken zelf er even bij inschoot, met dr recepten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat was niet zomaar sla, daar ging speciale vinaigrette overheen. Haar geheime wapen of waren dat die cirkels op het bakpapier?
Daar krijg ik toch altijd een beetje jeuk aan mijn zak van. Oil&Vinegar is leuk voor een cadeau, maar speciaal valt het niet te noemen. Je noemt het ook prima, maar het moest mij even van het hart.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef huuphuup het volgende:Waarschijnlijk kun je zelf iets veel lekkerders/passenders maken en anders hebben ze bij de oil&vinegar of van die kleine speciaalzaakjes ook prima vinaigrettes hoor.
Die muts had zich op dag 1 al versproken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Willem Jan zei net: "Ik had vanaf het begin af aan al het idee: Miranda is de chef."
WTF?
Ik moet er steeds zelf door lachen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef PimpofPersia het volgende:
Haha die lach van die homo- willem-jan heetie toch - is echt erg...
ja, ik dacht ook wat meer in haar "straatje" zeg maar, maar je hebt gelijk, oil&vinegar is niet perse iets speciaals ofzo; hoewel ik moet zeggen dat je er wel meer keus hebt dan in de gemiddelde supermarkt (en je betaald er ook voor maar ach); in dat opzicht heb ik liever dat iemand bij de oil & vinegar iets haalt en het zelf in elkaar klust enzo dan interessant te gaan lopen doen met een fles vinaigrette. en gelukkig heb ik geen zak, dus het jeukprobleem blijft me bespaardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch altijd een beetje jeuk aan mijn zak van. Oil&Vinegar is leuk voor een cadeau, maar speciaal valt het niet te noemen. Je noemt het ook prima, maar het moest mij even van het hart.
ja, en uiteindelijk vond hij het toch lekker?? het zal wel; ach, hij probeert het in elk geval wél, dat vind ik dan wel weer positief. Zo eentje als Petra die het niet eens probeert...quote:Edit: Kan Willem-Jan z'n bek even houden? Vies gezicht trekken bij tonijn omdat hij 'vis niet lust'. Hoe kortzichtig. Ik maak me sterk dat hij ooit fatsoenlijk uit eten is geweest. Morgen zullen we zijn kookkunsten zien.
Je ziet duidelijk dat Mieke buiten het groepje valt. Ze heeft nette kleren aan en Rannie staat in haar oude kloffie met gaten te klooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik moet er steeds zelf door lachen.![]()
Wel zielig hoor, iedereen heeft lol aan tafel en mieke was stil.
Ja, als hoofdgerecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef YPrue het volgende:
'Ik heb liever kaas.' Goh, dat hadden we nog niet door na gisteren Mieke
Ja toch hč??? ik dacht dat ik het verkeerd gezien had of dat het door de hoek van de camera kwam ofzo. Vond het een beetje typisch ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Kus op de mond bij allemaal... doe eens gewoon, je bent geen 16-jarige BrEeZah meer.
Dat is toch gebruikelijk onder gays?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja toch hč??? ik dacht dat ik het verkeerd gezien had of dat het door de hoek van de camera kwam ofzo. Vond het een beetje typisch ja.
ja? oh, wist ik niet. Maar ik ben ook niet gay dus dat scheelt misschienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is toch gebruikelijk onder gays?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef PimpofPersia het volgende:
Ranny is trouwens wel tof, zo'n typische lesbo waar je wel mee kan lachen volgens mij (al was het uitproesten van die wijn wel iets té, misschien).
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is toch gebruikelijk onder gays?
Voor Rannie zijn die mannen 'veilig' dus kan ze dat prima doen. Ik vraag me nu wel af of Mieke ook een zoentje op haar mond kreeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja? oh, wist ik niet. Maar ik ben ook niet gay dus dat scheelt misschien
Ik denk dat mieke gelijk een vuist in dr flamoes had.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Voor Rannie zijn die mannen 'veilig' dus kan ze dat prima doen. Ik vraag me nu wel af of Mieke ook een zoentje op haar mond kreeg.
Ja wellicht ontdooit ze dan een beetje... ijskoningin.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat mieke gelijk een vuist in dr flamoes had.
Ja maar Rannie is ook veilig voor die mannenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Voor Rannie zijn die mannen 'veilig' dus kan ze dat prima doen. Ik vraag me nu wel af of Mieke ook een zoentje op haar mond kreeg.
Ja fantastisch mens heerlijk hoe ze de rest domineerde met haar gezwets.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja maar Rannie is ook veilig voor die mannendie Mieke past er iig totaaaaal niet tussen
ik ben nu trouwens die aflevering met Gea aan het bekijken. Geweldig hoe dat mens zich helemaal het lazarus drinkt terwijl ze staat te koken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef YPrue het volgende:
'Ik heb liever kaas.' Goh, dat hadden we nog niet door na gisteren Mieke
Dit vond ik ook zooooo lachwekkendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je kan kiezen, vis of vlees, nee doe maar kaas.![]()
![]()
En hoe ze opeens allemaal begon te zingen, gigantisch valsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja fantastisch mens heerlijk hoe ze de rest domineerde met haar gezwets.
Ik vind het meestal een leuk programma, maar als ik die voice-over hoor besef ik me weer dat ik een programma blijkbaar bedoelt voor zwakzinnigen zit te kijken. Mijn God, hoe on-leuk kun je worden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ben ik zeker weer de enige die die voice over compleet kut vindt?
Ze past gewoon niet in dit gezelschap en ik denk dat ze daarom zo doet, het klikt domweg niet.quote:
Daarom vraag ik me ook steeds af in wat voor een gezelschap zij normaal verkeert.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze past gewoon niet in dit gezelschap en ik denk dat ze daarom zo doet, het klikt domweg niet.
DIe flauwe nichten humor over servetringen moet je ook maar zin in hebben, en dat uitspugen van de wijn gaat mij persoonlijk ook te ver.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze past gewoon niet in dit gezelschap en ik denk dat ze daarom zo doet, het klikt domweg niet.
Kan me er inderdaad wat bij voorstellen dat dit soort humor enzo je niet ligt en persoonlijke hou ik ook niet erg van platvloerse humor en sexueel getinte grappen enzo, maar ik meot zeggen dat Mieke er echt al vanaf het begin een beetje buiten ligt, en ik vraag me af of dat met die humor te maken heeft. Krijg bijna het idee dat ze zichzelf beter/hoger voelt dan de rest van het groepje, door haar opmerkingen tussendoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
DIe flauwe nichten humor over servetringen moet je ook maar zin in hebben, en dat uitspugen van de wijn gaat mij persoonlijk ook te ver.
Dat zeg ik, passieve agressie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Kan me er inderdaad wat bij voorstellen dat dit soort humor enzo je niet ligt en persoonlijke hou ik ook niet erg van platvloerse humor en sexueel getinte grappen enzo, maar ik meot zeggen dat Mieke er echt al vanaf het begin een beetje buiten ligt, en ik vraag me af of dat met die humor te maken heeft. Krijg bijna het idee dat ze zichzelf beter/hoger voelt dan de rest van het groepje, door haar opmerkingen tussendoor.
Opmerkingen als "oh dit zou ik ook makkelijk wel zelf kunnen maken (of iets in die trant, over het menu van ranny)" , of alle opmerkingen over de vis met zoutkorst van *naamkwijt* en dan heb ik het vooral over tafelmanieren enzo, dat ze van zichzelf lijkt te vinden dat ze zoveel meer manieren heeft en zoveel beter weet "hoe het hoort".
Ik bedoel, okay, wijn over tafel spugen hoeft van mij ook niet en ik kan me voorstellen dat ze zichzelf daarin bevestigd ziet; maar ik zie niet een goedgemanierd-prettig tafelgezelschap persoon hier maar een neurotische muts met overmatige aandacht voor hoe haar bestek ligt...
dit lucht op, en nu koffie![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, passieve agressie.
Zometeen die heerlijke meuk van die kale aanschouwen, het schijnt een gore bende te zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
DIe flauwe nichten humor over servetringen moet je ook maar zin in hebben, en dat uitspugen van de wijn gaat mij persoonlijk ook te ver.
Maar goed als je eenmaal de meute tegen hebt kun je niets goed meer doen: je eten is niet goed, je uitspraak is niet goed je huis is niet goed en je kop is niet goed: zo gaat dat bij de kijkertjes.
En bij zo'n Antoin bekijkt die constant om niets onder tafel ligt en probeert een kok na te doen terwijl hij zegt niet van vis te houden en domme opmerkingen over de wijn te maken denk ik: blijf dan thuis met je domme gegiechel en doe niet aan zo'n spel mee.
Ik heb overigens de eerste aflevering niet gezien.
Alleen garnalen en zalm, de rest vond ie vies.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef huuphuup het volgende:
hij hield toch niet van vis en "dingen uit de zee" ??
oh okay, dan had ik dat even gemist.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Alleen garnalen en zalm, de rest vond ie vies.
Wat heeft ie trouwens allemaal voor plekken op zijn onderarm?
Lijkt een beetje op genezen brandwonden.
Lijken wel uitgedrukte peukenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Wat heeft ie trouwens allemaal voor plekken op zijn onderarm?
Lijkt een beetje op genezen brandwonden.
Ik ben geen keukenprinses maar zelfs ík had dit niet bedachtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En kipfilet met koffiesaus.
Dat is bijna altijd zo, mannetje vrouwtje.quote:Ze heeft overigens echt een lekkere vriendin, supervrouwelijk, heel aparte combinatie
Volgens mij is zo'n gerecht in amerika vrij normaal maar ik kan er helemaal naast zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprinses maar zelfs ík had dit niet bedacht
Klopt, zo is kip met chocoladesaus een vrij normale combinatie. Schijnt ook best lekker te zijn, heb het zelf nog nooit op. Die koffiesaus van hem is op zich misschien niet eens zo'n heel slecht idee, maar het is denk ik de combinatie die hem "too much" maakt, dus de combi van teveel (sterke) koffie, én suiker, én zoete likeur, én mais (ook erg zoet), én zoete aardappel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n gerecht in amerika vrij normaal maar ik kan er helemaal naast zitten.
Kip is toch van zichzelf neutraal dus je kan er alle kanten mee op.
Alleen wat deed ie nou allemaal door die saus? Gewone koffie, espresso, basterdsuiker en tia maria?
Ja als je het over culinaire barbaren hebt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n gerecht in amerika vrij normaal maar ik kan er helemaal naast zitten.
Wait....what?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef suus21 het volgende:
al die potten zien er als een kerel uit en zijn ook altijd heel zachtaardig, dat vind ik pas een rare combinatie![]()
Macaroni met kaas uit een pakjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja als je het over culinaire barbaren hebt...
dat valt toch wel mee? Okay de gemiddelde stereotype amerikaan even buiten beschouwing gelaten; maar de bovengenoemde kip met chocolade saus is (dacht ik) mexicaans/zuid amerikaans, en zo zijn er wel meer zoete kipgerechten uit zuid-amerika afkomstig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja als je het over culinaire barbaren hebt...
*riltquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Macaroni met kaas uit een pakje
Heb je dat knoeien gezien met die tuit op dat flesje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef YPrue het volgende:
En wie moest weer een glas hebben voor de champagne?Drink gewoon eens voor die ene keer uit dat flesje, ga je heus niet dood aan hoor.
Die kip met koffiesaus leek me ook niet lekker.
Hehe, dat viel me ook al op, er liep echt zo'n hele straal champagne bij haar uit dat flesje. Ik verbaasde me al dat ze daar niet over begonnen was aan tafel of meteen met doekjes in de weer was of iets dergelijksquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heb je dat knoeien gezien met die tuit op dat flesje?
Ik denk dat mieke een week niet slaapt uit schaamte.
Subtiel.quote:Ranny
Als ik m'n bek een douw moet geven, dan zeg ik "niet te vreten".
Op het hoofdgerecht na zag het er vandaag wel vrij aardig uit. Ik heb slechter gezien in dit programma. Mooi ook dat Ranny nog even opmerkt dat W-J zo'n "relaxte pik" is.quote:Willem-Jan
Ik dresseer ze af met de dressing.
Dat vond ik ook leuk.quote:Mooi ook dat Ranny nog even opmerkt dat W-J zo'n "relaxte pik" is.
Ja, deze jongen doet alles om zijn medekandidaten om de tuin te leiden, inclusief chefs-brandwondjesquote:
Ja dat lijkt me wel duidelijk dat ze die 'relaxte pik' in haar keukentje wil hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:27 schreef Utrecht het volgende:
Aan het einde van de aflevering op donderdag zie je een vooruitblik naar de aflevering van vrijdag.
Ik dacht duidelijk te zien dat er pannetje(s) bij Willem Jan staan. Dacht toch iemand dat hij de chef was (misschien alleen Ranny)
Ja inderdaad, dat is dus de fout die ze hebben gemaakt door de kijkers al te laten weten wie het is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:44 schreef Adelante het volgende:
Die laatste uitzending vind ik altijd een beetje té, doe gewoon 10 minuten aan die van donderdag vast met de keuze en onthulling en klaar
Volgens mij heeft ze ook niet op een openbare school gezeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Curiosity het volgende:
Leuk ook dat drie mensen zeiden dat ze leuke nieuwe mensen hebben leren kennen en Mieke had leuke huisjes en kooktechnieken gezien,dat mens is echt wereldvreemd.
En ik vind die presentatrice maar helemaal niets. Dan heb ik nog liever vis met gruyčre!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ach het format is leuk maar op een gegeven moment begin je je te irriteren aan alle herhalingen waar het programma uit bestaat. Op vrijdag weet je het allemaal wel.
Grappig dat de presentatrice de combinatie vis en gruyčre ook maar helemaal niets vond.
Ja en dan ook nog lelijk betrapt worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:13 schreef PimpofPersia het volgende:
Volgende week: aardappelpureepoeder, yay!
De haat is ook wel op een leuke manier, hoor. Mooi mens voor zo´n programma.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Noortje juist wel aardig, leuk spontaan, beter dan die twee saaie kerels
Lijkt me niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:15 schreef huuphuup het volgende:
En trouwens, wat ik me afvraag, die cameraploeg enzo hč? Moet je daar nou ook voor koken dan? En het lijkt me toch wel weird hoor, met vier man "gezellig" aan tafel eten terwijl er 3 mensen aan het hoofdeind staan te filmen enzo
hmmm zou je denken?? Ik weet niet. Dan zou toch iedereen naar van die exclusieve winkeltjes gaan? Hoewel Jumbo natuurlijk wel de sponsor is enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
En alles is in scene gezet, dus daar is weinig spontaans aan.
Ik vraag me af of de boodschappen 100% worden vergoed door de sponsors.
Nee, want dat mag dan niet, ze moeten dan alles bij de Jumbo kopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hmmm zou je denken?? Ik weet niet. Dan zou toch iedereen naar van die exclusieve winkeltjes gaan? Hoewel Jumbo natuurlijk wel de sponsor is enzo.
Ik heb wel het idee dat de chefkoks een beetje gepusht worden om beester-kaas te gebruiken. Het komt in ieder geval wel elke keer vrij duidelijk ter sprake en ook precies bij de "echte" koks zeg maar; als een soort marketing-strategie zo van, de echte kok zegt dat het lekker is dus dan zal het wel lekker zijn
Ja dat is idd ook irritant. Zeker een aantal weken geleden met die halve fransman. Behoorlijk irritant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Weet je waar ik ook een beetje moe van wordt?
Van dat gezeik over die wijnen.
Tot in den treure.
Ik vind wijn vies!
Aardappel puree en vieze chicken wings, daar kwam het zo'n beetje op neer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef YPrue het volgende:
'Ik heb al zoveel zelf gemaakt.' Jup, dat was te zien Linda, vooral die zelfgemaakte puree was een topper![]()
En je gaat toch geen verpakkingen open lopen scheuren in de supermarkt om te proeven of de aardbeien goed smaken? En wat doe je dan als ze niet goed smaken: het weer terugleggen?
Vond dat programma op Net 5 vanavond wel aardig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik ga voortaan ook maar alle verpakkingen openmaken in de winkel.... ja, ik moet toch weten of het goed is!
Verder vervelende mensen deze keer, er kan me er geen een echt boeien
die puree was ook wel erg vloeibaar geworden vond ik. En geen groente bij het hoofdgerecht???quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef YPrue het volgende:
'Ik heb al zoveel zelf gemaakt.' Jup, dat was te zien Linda, vooral die zelfgemaakte puree was een topper![]()
of een lieve oude oma waar ze het mee doet omdat een man zo standaard is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef lurf_doctor het volgende:
Of een lieve oude opa, die is overleden en waarvan ze de meuk georven heeft
Zou kunne, maar zo'n type-je lijkt het me nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of een lieve oude oma waar ze het mee doet omdat een man zo standaard is?
Nou ja de chef dan maar ff als zwarte piet schminken, rappen kan hij al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Elke keer als ik Linda zie praten hoop ik erop dat er een of andere neger van de zijkant komt en zijn penis in haar mond duwt.
En die voice over was vandaag verschrikkelijk.[ afbeelding ]
Het viel me al op dat ze niet naar de Jumbo gingen, gelukkig kwam het toch nog goed bij het toetje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Gek hé, met Beemster als sponsor
Noemde hij nou gister mensen voor wie hij schreef?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nou ja de chef dan maar ff als zwarte piet schminken, rappen kan hij al.
Die was alleen ter vakantievervanging van Martijn. Ik ben persoonlijk blij dat hij weer terug isquote:
Waarom eigenlijk? Ze is ook niet mijn type ofzo, maar ik kan haar niet echt betrappen op enorm zeiken of zich aanstellen ofzo? Ze is misschien een marquant figuur als het op haar uitspraak aankomt ofzo maar ik vind het met haar kritiek op anderen en dergelijke nog best meevallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
En nu hopen dat morgen inderdaad Noortje keihard wordt afgefikt.
Nou, ik vind haar totaal niet symphatiek overkomen en enorm uit de hoogte doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ze is ook niet mijn type ofzo, maar ik kan haar niet echt betrappen op enorm zeiken of zich aanstellen ofzo? Ze is misschien een marquant figuur als het op haar uitspraak aankomt ofzo maar ik vind het met haar kritiek op anderen en dergelijke nog best meevallen.
Zag je dat litteken op zijn kop? Waarschijnlijk dik ongeluk gehad ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Robert's niveau Nederlands houdt niet over... Volgens mij spreekt hij woorden fonetisch uit, en weet hij niet hoe het geschreven moet worden.
"Deze zeekraal is van Nederlandse Makelaardij"
En inderdaad, hij is wel heel erg beledigd. Dat rare hoofd toen hij trok dat er gezegd werd dat de tonijn wat meer op smaak had gekund. Hij was zelf aan het vissen inderdaad, dus hij moet niet zeiken. Gespannen sfeer daar aan tafel zeg. Naar mannetje is Robert. Hij zag er uit als een psychopaat met bijbehorende zenuwtrekjes. Brrr![]()
Jawel, alleen niet in dat rijtje met plaatjes op de site zelf. Als je de eerste aflevering van die week aanklikt, dan kan je in het popup scherm in de rechterkolom de datum van gisteren en eergisteren selecteren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:40 schreef DarkElf het volgende:
de laatste twee afleveringen staan nog niet online
lijkt me eerder een hersentumor-geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zag je dat litteken op zijn kop? Waarschijnlijk dik ongeluk gehad ofzo.
Zo dat is zeker zo zeg. De term uitserveren begint me ook een beetje te irriteren. Uitserveren terwijl je thuis meestal 1 stap van de keuken naar de tafel zet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Al is het al verschillende keren gezegd... de modieuze terminologie die iedereen bezigt is echt vreselijk. Met name die verkleinwoorden. Het komt al helemaal niet over als die droeftoeters het zeggen. Ze hebben net iets teveel naar televisiekoks gekeken en die termen overgenomen omdat het hip zou moeten zijn.
Zoetje, wijntje, 'mijn domein', [vul maar in]![]()
inderdaad! dat van die kabeljauw vond ik toen al tenenkrommend, tot drie keer toe gaan zeggen van okay, ja, de goedkoopste vis de je kunt krijgen, goedkope vis dit en dat... misschien in de diepvries ofzo, maar dan nog.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Kabeljauw goedkope vis... wasabi een pasta van pepertjes.....van nederlandse makelaardij....etc...
Beetje zielig
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar totaal niet symphatiek overkomen en enorm uit de hoogte doen.
Wat mij betreft gaat ze lekker kaastafelen met die Mieke van pas geleden.
Zo is het natuurlijk ook geknipt. Je krijgt alleen maar kritiek momenten te zien.
Mwah ik weet niet, dat is toch gewoon beleefd? Op deze manier blijft het vrijblijvende opbouwende kritiek. Iemand die als gast aan mijn tafel zit mag best zeggen dat het hem persoonlijk iets te zout is bijvoorbeeld, dat neem ik mee voor de volgende keer als ik het gerecht maak. Maar ik zou het niet waarderen als iemand zegt van tering wat zout dit is echt níét te vreten. Dat neem ik dan weer mee voor de volgende keer als ik die persoon uitnodig niet uitnodig dus Niet omdat ik niet tegen kritiek kan ofzo, maar je hebt natuurlijk wel bepaald beleefdheidsnormen en kritiek geven staat nog steeds niet gelijk aan ongegeneerd je gal spuwen en iemand beledigen.quote:Wat ik jammer vind is dat iedereen zo terughoudend eerlijk is. Dus niet echt eerlijk.
Er wordt nooit gezegd, dit is niet te vreten, het is altijd, beetje flauw, niet helemaal mijn ding.
Zoetje teveel of te weinig.
Daar hou ik niet echt van.
oooohquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet in dat rijtje met plaatjes op de site zelf. Als je de eerste aflevering van die week aanklikt, dan kan je in het popup scherm in de rechterkolom de datum van gisteren en eergisteren selecteren.
Mij ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Robert komt me bekend voor. Uit Den Haag misschien, hij klonk wel een beetje Haags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:15 schreef huuphuup het volgende:
http://robskie.hyves.nl/![]()
![]()
volgens zijn hyve-profiel is ie 24...
oh enne, ik weet wie er "wint"Dus die shows zijn behoorlijk recent opgenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat er 3 maanden zit tussen filmen en eindmontage.
Dat viel mij inderdaad dus ook op hieruit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus die shows zijn behoorlijk recent opgenomen?
Niet dat er 3 maanden zit tussen filmen en eindmontage.
Oh als je hem eens tegenkomt moet je eens ergens kritiek op geven... kijken hoe hij reageertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik hem van ken!
Of een bus geven met een kilo zout erin.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh als je hem eens tegenkomt moet je eens ergens kritiek op geven... kijken hoe hij reageert
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Of een bus geven met een kilo zout erin.
whehehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Of een bus geven met een kilo zout erin.
Je moet je bek houwe!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef daWeasel het volgende:
http://robskie.hyves.nl/w(...)t_je_bek_houwe/jUzX/
Zie ik daar de rappende chef in voorbij komen?
Ik mag hem wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik vond de chef al wat weg hebben van een straatschoffie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:15 schreef huuphuup het volgende:
http://robskie.hyves.nl/![]()
![]()
volgens zijn hyve-profiel is ie 24...
oh enne, ik weet wie er "wint"Volgens mij wil die chef die Robert gewoon nooit meer zien, dus ik denk dat er nog wel wat berichtjes op z'n hyves komen: "wanneer mag ik nou komen koooooken?", "ik wil zo graag eens mijn talenten laten zien?" "kom nou, je hebt het belooooofd".... pruillipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nee man, dat is een kutfoto.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Nee, de chef stond ook tweemaal in de Hyves van Robert... kennelijk wordt er heel veel geknipt en is er misschien nog wel meer geënsceneerd dan we al dachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij wil die chef die Robert gewoon nooit meer zien, dus ik denk dat er nog wel wat berichtjes op z'n hyves komen: "wanneer mag ik nou komen koooooken?", "ik wil zo graag eens mijn talenten laten zien?" "kom nou, je hebt het belooooofd".... pruillipje
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Nee, de chef stond ook tweemaal in de Hyves van Robert... kennelijk wordt er heel veel geknipt en is er misschien nog wel meer geënsceneerd dan we al dachten.
Erm, ik heb dat nooit echt gedacht om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
. kennelijk wordt er heel veel geknipt en is er misschien nog wel meer geënsceneerd dan we al dachten.
Dan ben je het er toch mee eens?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Erm, ik heb dat nooit echt gedacht om eerlijk te zijn...
TV is nep.
100% mee eens.quote:
Ben ik met je eens hoor. Maar Nico en Robert leken zelfs héél onvriendelijk tegen elkaar, en op Hyves lijkt het tegendeel waar. Vond die tegenstelling wel heel erg groot. Dat televisie doorgaans 'nep' is, dat is bekend hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:08 schreef NoCigar het volgende:
Nou, ik bedoel te zeggen dat ik in eerste instantie al helemaal niet dacht dat er weinig in geknipt werd, en dus niet nog meer dan ik dacht.
Ik vraag me echt af of die tekstschrijvers nou serieus denken dat die 'grappen' leuk zijn, tenenkrommend slecht gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef DarkElf het volgende:
oh men kan iemand die voiceover vergiftigen ofzo?
1900 is een kuttijd. Dit valt net zo mooi tussen alles in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef Adelante het volgende:
Topic moet vol, want vanaf maandag is het [RTL5]
Benieuwd of ze de kijkcijfers hoog kunnen houden naast boulevard...
Toen Robert het pannetje weg zette met die schijnbeweging keek hij op een bepaalde manier en ik moest direct aan Tritter denken van de serie House.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Robert komt me bekend voor. Uit Den Haag misschien, hij klonk wel een beetje Haags.
En Noortje heeft enge wenkbrauwen.
Nee die club van vorige week was boeiend...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel boeiende kandidaten deze week
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee die club van vorige week was boeiend...
Raar type zeg... en die andere vrouw is echt een enorme zeikerd waarvan ik vermoed dat ze niet zo heel veel van koken afweet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die rooie stond wel op knallen zeg!
Elke week zit er wel zo een bij. Voor de vorm zeg maar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Raar type zeg... en die andere vrouw is echt een enorme zeikerd waarvan ik vermoed dat ze niet zo heel veel van koken afweet.
Drinkt ze nou ook steeds mee, of toch niet? Op het filmpje van vandaag lijkt het alsof ze die Griekse meuk (pastis?) aanneemt. Heb er bij de aflevering van gisteren niet helemaal op gelet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Zana het volgende:
of die zwangere het eind van de week wel haalt, ehm ik bedoel of het kind niet eerder wordt geboren?? is toch ook vermoeiend om één week voor de termijn nog 4 avonden van huis te zijn
Dat zat er natuurlijk wel inquote:‘Wie is de Chef?’ verliest honderdduizenden kijkers
Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 om 11:20
Het programma ‘Wie is de Chef?’ van Martijn Krabbé heeft maandag honderd- duizenden kijkers verloren op het nieuwe thuisnet RTL 5. Waar de kookshow vrijdag tijdens de laatste uitzending op RTL 4 nog 741.000 mensen wist te boeien, keken er slechts 274.000 kijkers naar de eerste uitzending op RTL 5. Het marktaandeel daalde van 18,4 procent naar 6,8 procent. ‘Wie is de Chef?’ werd deze zomer met succes geďntroduceerd als vervanger van Boulevard. Eyeworks wil het format nu wereldwijd verkopen.
RTL boulevard en dat programma daarna kan ik wel missen eigenlijk, maar zelfs het RTL4 nieuws wordt gedeeltelijk overlapt door WIDC.... niet handig.quote:
Ze heeft in ieder geval een enorm spraakgebrek. Wat je terugziet in haar gastvrijheid en kookkunst.quote:
Haha. Spraakgebrek dat terug te zien is in haar kookkunst... ik vraag me af hoe je dat moet zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ze heeft in ieder geval een enorm spraakgebrek. Wat je terugziet in haar gastvrijheid en kookkunst.
Wisselt nogal. Ene keer om 21:00 al, andere keer tegen twaalven. Soms de volgende dag. Geduld is een schone zaak dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Komt die uitzending pas na 24.00 online?
ze werkt met gehandicapten, ze spoort zelf niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
Dom wijf die Kiki
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Net Kiki gezien.![]()
Volgens mij heeft ze zelf ook een beperking.
Ik vond haar een zuurpruim. Ik weet bijna zeker dat haar smaakpapillen dood zijn, want zo'n truffel proef je hoe dan ook terug in een gerecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef Curiosity het volgende:
En dat ze het allemaal wat gehaast deed komt allemaal door de zenuwen, gisteravond was ze een stuk relaxter.
Tsja als je de tafel afruimt om het dessert te gaan maken terwijl je nog aan het kauwen bent getuigt mij niet echt van gastvrijheid. Het einde heb ik gemist maar van horen zeggen was dat ook errug gastvrijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef Curiosity het volgende:
En dat ze het allemaal wat gehaast deed komt allemaal door de zenuwen, gisteravond was ze een stuk relaxter.
De chefkok weet ook waar die over praat, en dan kan je het inderdaad leuker brengen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:35 schreef Curiosity het volgende:
Ze is misschien wat stug, maar een zeikwijf vind ik het niet.
Die chefkok kan ook aardig zeuren, maar die brengt het net iets leuker, dan valt het minder op.
Ik denk dat hij verbaasd was over hetgeen hij voorgezet kreeg, daar was weinig over te zeiken, dus dan maar even kijken waar de borden vandaan komen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De chefkok weet ook waar die over praat, en dan kan je het inderdaad leuker brengen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |