Ik heb zelfs weggezapt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:24 schreef Sphere het volgende:
Deze aflevering viel mij zwaar tegen zeg.
Is er een 'een jaar later' aflevering gemaakt van hun? Linkje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Gisteravond even de uitzendig teruggekeken van HENKA EN ANDREEen jaar later.. Hij vond het allemaal maar een tropenrooster hier in Nederland, en ging ff flink geld verdienen zodat ze weer terug konden in de zomer.
Wat ze overigens nooit gedaan hebben aangezien het al sinds de zomer van 2007 leeg staat
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
Is er een 'een jaar later' aflevering gemaakt van hun? Linkje?
Agree...quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is die Reggie een irritant bazig betweterig mannetje zeg
Jaaaah, dat is 'm!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef Manu82 het volgende:
Dat is deze geniale aflevering
http://player.omroep.nl/?aflID=3415536
Joh, ook gemist door dat k*t voetbal, thanks!quote:
boomhuttenkampquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond op Ned 2 om circa 20.25 is er een ander programma over een vrouw die een boomhuttenkamp in Polen gaat beginnen, en dat schijnt niet zo simpel te gaan als ze hoopte
Aanpakken en wegwezenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Welk programma, staat niks over in de tv-gids?
Ik ergerde me ook wezenloos aan hem. Klein pedanterikje is het.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is die Reggie een irritant bazig betweterig mannetje zeg
Ned 3quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond op Ned 2 om circa 20.25 is er een ander programma over een vrouw die een boomhuttenkamp in Polen gaat beginnen, en dat schijnt niet zo simpel te gaan als ze hoopte
Ja dat bedoel ikquote:
Nou, die lerares ging zelf anders ook aardig tekeer hoor, bovendien bleek ze het sponsorgeld in beheer te hebben waarvan niemand verder iets wist of begreep hoe het zat omdat zij gewoonweg weigerde om er duidelijkheid in te scheppen.quote:Op zondag 21 september 2008 09:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Wat een walgelijke kerel was dat zeg die zo tekeer ging tegen die lerares
En wat een naief gedoe verder, die kids kwamen aan en er was geen hout gekocht
haaaaaaaaaai!quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 16:16 schreef Tabloid het volgende:
Het roer om kwam toch altijd op RTL 4?
wat een figuren....ik zou ze eens lekker met beide benen op de grond zetten.quote:zoon moet een lening voor ze aangaan enzovoort! Pfew..
En dan ook moet en niet als het kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef bierzuipert het volgende:
of je effe voor 25.000 wil lenen voor je pa en ma![]()
wat een vernedering
hebben die lui geen schaamtegevoel
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef schatje het volgende:
Oh ja, die vrouw die een vis op de markt kocht en weer in de zee gooide.
Haha je dat dacht ik ook net. Ze gaat opeens heel kinderlijk praten dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef bierzuipert het volgende:
wat een kakelstem heeft zij toch
en het lijkt erop dat ze haar stem wat verdraait zodra ze met de lokale bevolking praat![]()
Ik vind dat het het leuk voor elkaar hebben daar!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef Naamah het volgende:
He leuk idd, terugblikuitzending! Ook over die mensen die naar zo'n onbewoond eilandje gingen verhuizen en daar een hotel begonnen, ook echt een legendarische uitzending was dat!!!
Inderdaad beschamend.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gezin in Tsjechie![]()
Dat ze het aan hun zoon durven te vragen om even 25.000 euro te lenen![]()
Al zou ik later in de financiele problemen komen, ik zou nooit aan mijn kinderen vragen of ze voor mij willen lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |