Ik ben bang dat deze mensen inderdaad reeds weer berooid terug zijn in Nederland. Ze zijn gewoon niet geschikt om ondernemers te zijn. Dit is weer zo'n typische actie die je vaker ziet bij "Ik Vertrek". Bijna al die mensen zijn ontevreden met hun leven en werk. Prima dat je dan wat wil veranderen maar de meesten zijn regelrechte randdebielen.
Vooral het vooraf totaal niets geregeld hebben, vooral voor de kinderen, is regelrecht dom. Wie gaat er nu met z'n hond zaken regelen(!), maakt geld over zonder contract, regelt niets voor de kinderen (die bovendien ook nog overal bijzitten en op geen enkele manier beschermd worden) en weet niet wat zwart geld is. Ook het totaal uit je bol gaan over een paar vlammetjes terwijl je vrienden/vage kennissen je de eerste dag mooi uit de shit hebben gered is van een niveau.....
Heb zelf meerdere jaren met kinderen in het buitenland gewoond maar er was van tevoren door ons werk, huis en school geregeld en dan pas de verhuizer gebeld. Ik werd eerlijk gezegd goed kwaad toen ik zag hoe deze mensen hun kinderen op deze manier mishandelden. Vooral als je kind al op een speciale school zit moet je zorgen voor goede opvang. En het constant betrekken van die kinderen in hun problemen is regelrecht misdadig. Stelletje egoisten. Volgens mij had die moeder trouwens al reeds veel te lang in de zon gezeten.