hij is sympathiek maar naief. zij een takketrol.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:19 schreef Denewar het volgende:
ik gun het hem wel, alleen haar niet )wat een takkewijf), mevrouw ligt al weer thuis, als ik hem was een een lekker spaans dameetje meenemen!!
Nederlandse gierigheid op zijn bestquote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef Droopie het volgende:
Lul...je vind het helemaal niet erg dat de vlammetjes op zijn...
Je praat je vrouw na..gisteren was je mooiste avond van je leven zonder je wijf...
Alleen niet het verstand van zaken, vermoed ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef Denewar het volgende:
Hij moet gewoon eens opstaan!!! Hij kan het redden daar! hij heeft de energie en de drive!
Ze zijn alweer terug in Nederlandquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef bierzuipert het volgende:
gelukkig toch nog een goed eind voor de familie
waarom eindigd deze aflevering dan zoquote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze zijn alweer terug in Nederland
Omdat dit een jaar geleden is opgenomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef bierzuipert het volgende:
[..]
waarom eindigd deze aflevering dan zo
Malloten!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja dat omkopen met een hondje. Die na 1 week alweer het huis uit moest
Voor iemand die het programma niet gezien heeft is dit een hele wazige zinquote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef Droopie het volgende:
Lul...je vind het helemaal niet erg dat de vlammetjes op zijn...
Je praat je vrouw na..gisteren was je mooiste avond van je leven zonder je wijf...
Later zaten ze in een groter huis...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef Sphere het volgende:
[..]
Inderdaad, leek sprekend op mijn hond. Kon wel janken toen ik dit zag.![]()
Precies, en voor die hond vond ik het even zielig.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Later zaten ze in een groter huis...
Waar was de hond?![]()
En het maar gek vinden dat het kind zo door draait elke keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |