Euhm, er wordt wat anders gezegd....quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor de mensne die willen weten of ze blijven: ja, ze blijven, en alles komt goed
En als ik dat nou niet wilde weten?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor de mensne die willen weten of ze blijven: ja, ze blijven, en alles komt goed
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef Droopie het volgende:
Dit meen je niet....
Als jij een hondje van ons krijgt ga jij dan naar school
in en in triest deze mensen..sorry hoor
Is dit serieus? (heb het eerste stuk gemist...)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:48 schreef evert het volgende:
hoe kun je dat je kinderen aan doen.... beloven internationale school en ineens is er geen geld meer.... speciaal onderwijs in nederland en nu zonder spaanse kennis ineens op een school droppen....
Of ze echt slecht zijn weet ik niet, volgens mij zijn ze niet zo slim en doortastend...Dat cash geld is ook niet echt jofel nee...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:58 schreef Droopie het volgende:
nou ik voel nattigheid met cash vraag me niet waarom....
voor die kinderen hoop ik dat het goed komt, maar die mensen zijn slecht..
Voor die jongste maakt het volgens mij niet zo heel veel uit, maar voor die oudere zoon erg slecht idd.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:48 schreef evert het volgende:
hoe kun je dat je kinderen aan doen.... beloven internationale school en ineens is er geen geld meer.... speciaal onderwijs in nederland en nu zonder spaanse kennis ineens op een school droppen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |