Je bent gewoon gekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:31 schreef RayMania het volgende:
Ik had echt een hele enge déjà vu net. En ik wist de TT van dit topic al op een rare manier
. Hm, eng.
Het was echt freaking engquote:
Heb je al foto's van je nieuwe huisquote:
Nee en die komen er ook niet. Teminste niet hier in Hools.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je al foto's van je nieuwe huis
Waar dan welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee en die komen er ook niet. Teminste niet hier in Hools.
Op mijn fototoestel en eventueel de PCquote:
ow...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op mijn fototoestel en eventueel de PC
Zand! Heb je 39 nou al?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag Hoolies.
Hè bah! Wat een eng verhaal zeg!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:31 schreef RayMania het volgende:
Ik had echt een hele enge déjà vu net. En ik wist de TT van dit topic al op een rare manier
. Hm, eng.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga weer naar huis.voor Ole
en eenvoor de rest
Chantal Janzenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:16 schreef appelsientje het volgende:
Ook Tarzan was een leuke musical
Iemand daar ook geweest??
quote:
maar Liverpool bleek nou net het voetbal wat PSV niet ligt. Arsenal kon verdedigend op afstand gehouden worden. Arsenal komtg raag ind e 16 en de laatste keren konden we ze daaruit houden met degelijk verdedigend werk. Liverpool heeft allemaal voetballers die hem liever van 25 meter dan van 20 meter erin schoppenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:50 schreef RayMania het volgende:
Liverpool is gewoon op papier één van de makkelijkste clubs uit de eerste pot (na Lyon denk ik).
ach van de eerste pot clubs moet je het toch niet hebben. En dan liever eens een andere club dan die we al steeds op bezoek krijgen. Real blijkt terouwens in Europa al jaren niet meer zo goedquote:Wilde je liever Real Madrid, Manchester United, FC Barcelona of één van die andere wereldclubs?
dan onderschat je ze toch, wat Gerets daar heeft opgebouwd is knap hoor, van onderen naar een CL plek in één seizoen. Er zit echt voetbal in die ploeg.quote:. En Marseille valt ook wel mee, ik schat alleen Basel en Steaua minder in.
Nouja, het is gewoon zuur dat je uit pot 4 net Atletico krijgt. Nu zit je in een poule met 4 kanshebbers ipv 3.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]vanwaar de
dat is nu eenmaal CL lotingtja ik snap dat je dat bijna niet meer kent
Van zijn aanblik op tv word je ook niet blij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde net Huub Stevens op die radio - kreeg spontaan buikkramp
Maar als je bijvoorbeeld Barca of Real had geloot dan had je in ieder geval nooit tegen Atletico kunnen loten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:50 schreef RayMania het volgende:
Liverpool is gewoon op papier één van de makkelijkste clubs uit de eerste pot (na Lyon denk ik).
Wilde je liever Real Madrid, Manchester United, FC Barcelona of één van die andere wereldclubs?. En Marseille valt ook wel mee, ik schat alleen Basel en Steaua minder in.
Moet gewoon verboden worden, dat accent - die non-teksten, die hese rotstemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van zijn aanblik op tv word je ook niet blij.
Tuurlijk zijn het mooie clubs maar ik denk dat de PSV supporters liever Arnatosti hadden geloot dan Atletico wat gewoon een grote kanshebber is om door te gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef SCH het volgende:
Prachtige loting toch voor PSV. Je wilt toch mooie clubs loten en niet zo'n Cypriotisch konijn?
Waarom zou PSV niet gewoon 1 in de poule worden. Nederlanders zijn altijd zo onzeker en hebben een minderwaardigheidscomplex.
Zul je juist zien dat ze van cypriotische kutclub verliezen. Nu is er juist kans om enorm te vlammen en als het niet lukt dan ben je door goede clubs uitgeschakeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het mooie clubs maar ik denk dat de PSV supporters liever Arnatosti hadden geloot dan Atletico wat gewoon een grote kanshebber is om door te gaan.
Nu heb je 3 concurrenten anders had je er hoogstwaarschijnlijk maar 2.
Had hij het ook nog over Wesley Schneider? Met zijn Duitse accentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde net Huub Stevens op die radio - kreeg spontaan buikkramp
PSV supporters zijn waarschijnlijk realistisch genoeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zul je juist zien dat ze van cypriotische kutclub verliezen. Nu is er juist kans om enorm te vlammen en als het niet lukt dan ben je door goede clubs uitgeschakeld.
Als je als PSV supporter graag een cypriotische club loot waar je Heitinga beentje kan lichten, is er iets goed mis
Wat is dat nou weer voor bullshit? Normaal gesproken roepen Nederlanders altijd dat we wereld- of Europees kampioen worden en dan zijn we arrogant.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef SCH het volgende:
Waarom zou PSV niet gewoon 1 in de poule worden. Nederlanders zijn altijd zo onzeker en hebben een minderwaardigheidscomplex.
Sla niet zo'n toontje tegen me aan knaapjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit? Normaal gesproken roepen Nederlanders altijd dat we wereld- of Europees kampioen worden en dan zijn we arrogant.
Zijn we het een keertje niet, is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |