Want Feyenoord is de laatste seizoenen zo goed dat we elke tegenstander wel aankunnen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En jij lijkt echt geen énkel puntje van kritiek meer te geven tegenwoordig. Overigens was dit geen eens kritiek/zeiken maar gewoon meer een constatering.
[..]
Dat hoeft ie helemaal niet te zeggen, maar doen alsof die ploeg wat voorstelt en dat Feyenoord het er moeilijk mee kan gaan hebben is totaal onnodig.
Omdat het geen zin heeft om kritiek te blijven uiten op een organisatie die tijd nodig heeft om dingen te presteren. En er duidelijke redenen zijn waarom Feijenoord niet slaagt in bepaalde zaken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En jij lijkt echt geen énkel puntje van kritiek meer te geven tegenwoordig. Overigens was dit geen eens kritiek/zeiken maar gewoon meer een constatering.
Ik mag hopen dat Verbeek Feyenoord beter laat presteren dan die 3 prutsers hiervoor deden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Want Feyenoord is de laatste seizoenen zo goed dat we elke tegenstander wel aankunnen...
Je kent de trainer Verbeek, dus dan weet je ook wel waartoe hij in staat is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Verbeek Feyenoord beter laat presteren dan die 3 prutsers hiervoor deden.
En daarom juist vind ik dat ie Feyenoord niet teveel 'naar onder' moet lullen. Tegen Heracles en Kalmar FF moet je gewoon zonder teveel moeite winnen, punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kent de trainer Verbeek, dus dan weet je ook wel waartoe hij in staat is...
Béétje makkelijk, niet? Niet dat ik er wakker van lig dat die jongen weg is ofzo, maar als je denkt dat spelers nog clubliefde hebben ben je erg naief.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het vooral een trieste actie van Toonen, zomaar na een korte tijd vertrekken naar de concurrent.Wat een rat, ik ben dus blij dat hij opgepleurd is.
Er is een groot grijs gebied tussen clubliefde en verraad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Béétje makkelijk, niet? Niet dat ik er wakker van lig dat die jongen weg is ofzo, maar als je denkt dat spelers nog clubliefde hebben ben je erg naief.
Verraad, kom op zeg... Had Feyenoord hem zelf maar een contract aan moeten bieden. Als speler zou ik ook voor zekerheid gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is een groot grijs gebied tussen clubliefde en verraad.
Wat maakt het in godsnaam uit? Echt, who fucking cares!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En daarom juist vind ik dat ie Feyenoord niet teveel 'naar onder' moet lullen. Tegen Heracles en Kalmar FF moet je gewoon zonder teveel moeite winnen, punt.
Je moet toch wat te zeiken hebben? Tijd voor de competitiestart!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit? Echt, who fucking cares!
Dan weet je ook dat je de eerste maand geen prestaties hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Verbeek Feyenoord beter laat presteren dan die 3 prutsers hiervoor deden.
De stap van Feyenoord naar PSV is toch niet echt verraad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is een groot grijs gebied tussen clubliefde en verraad.
Ben jij Peter Bosz ofzo, met al je informatie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:35 schreef Lastpost het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor dat het verraad is en onder de gordel, maar deze jongen had never nooit een minuut gaan spelen in het eerste elftal wanneer er blessures zijn en gaat daarnaast terug naar z'n geboorteplaats wegens priveomstandigheden en is gehaald voor het beloftenteam van PSV.
Wel leuk hoor wat ophef, maar dit gaat natuurlijk echt nergens meer over.
Haha nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben jij Peter Bosz ofzo, met al je informatie?
We kunnen een 3e keeper zelfs geen reiskostenvergoeding geven.quote:Reker: "Toonen heeft zelf voor Psv gekozen"
Jan Reker voelt zich niet verantwoordelijk voor het keepersprobleem in de Kuip. ,,Ik vind het onbeschoft wat Verbeek roept. Waarschijnlijk reageert hij nu zo omdat hij een keeper tekort komt,'' zegt de Psv-directeur. ,,De zaak is behoorlijk anders dan Feyenoord doet voorkomen. Toonen heeft in het verleden meermalen aan Feyenoord gevraagd of hij een contractje of in ieder geval een reiskostenvergoeding kon krijgen. Maar dat was nooit mogelijk.
Kortgeleden kwam hij een van onze jeugdtrainers tegen. Toonen zei hem dat hij graag voor Psv zou spelen indien er een contract mogelijk was. Omdat Psv nog een vierde keeper zocht, is hem een aanbieding gedaan. Toen die jongen dit vervolgens bij Feyenoord vertelde, kreeg hij te horen dat hij eenzelfde bedrag opeens ook in Rotterdam kon krijgen. Maar Toonen had zijn keus voor Psv al gemaakt.''
Volgens Reker heeft hij het herenakkoord tussen de topclubs niet geschonden. Pas toen hij deze week werd gebeld door Feyenoords technisch directeur Peter Bosz, kreeg hij door dat Toonen in Rotterdam actief was. ,,Tot dat telefoontje was ik zelfs in de veronderstelling dat we met een doelman van ADO bezig waren,'' zegt Reker.
Bij Feyenoord kopen ze daar weinig voor. ,,Reker wist inderdaad niet dat hij bij ons zat,'' zegt Bosz. ,,Maar het klopt niet dat Toonen eerder aan mij heeft gevraagd of hij meer kon verdienen. Hij belde me pas nadat hij een aanbieding van Psv had gekregen. Ik heb Reker gevraagd wat we hieraan kunnen doen. Ik ben het niet met hem eens dat Psv niet onder het contract uit kan. De clubs hebben tenslotte een herenakkoord met elkaar. Dat heb ik Reker gezegd, maar ik heb niets meer van hem gehoord.''
Jij leest alleen wat je wilt lezen of niet soms. Over enorm triest gesproken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We kunnen een 3e keeper zelfs geen reiskostenvergoeding geven.
Hoe is het mogelijk dat een club als Feyenoord in de problemen komt als er een amateurkeeper wordt weggeplukt?
Wat enorm triest
Ik moet Reker wel gelijk geven dat Feyenoord waarschijnlijk alleen zo moeilijk doet omdat ze al zo weinig keepers hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We kunnen een 3e keeper zelfs geen reiskostenvergoeding geven.
Hoe is het mogelijk dat een club als Feyenoord in de problemen komt als er een amateurkeeper wordt weggeplukt?
Wat enorm triest
Jij vind het niet triest dat een club als Feyenoord in de problemen komt als er een keeper die op amateurbasis bij ons keept vertrekt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wilt lezen of niet soms. Over enorm triest gesproken...
Komt Feijenoord in de problemen dan? Zeggen ze zelf dat ze in de problemen komen door het vertrek? NEE!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vind het niet triest dat een club als Feyenoord in de problemen komt als er een keeper die op amateurbasis bij ons keept vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |