Ook niet vanaf Maastricht en Eindhoven helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Ook geen vluchten naar Gothenburg die dag vanaf Weeze![]()
Probeer anders Frankfurt eens. En pak anders de trein of auto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ook niet vanaf Maastricht en Eindhoven helaas.
25(!)???quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer anders Frankfurt eens. En pak anders de trein of auto.
Een nadeel voor de pubers onder ons. Voor de meeste uitgaansgelegenhede in Zweden geldt een minimumleeftijd van 25 jaar.
Dus? Ergens heeft Verbeek gelijk. Hij zit bij Feijenoord, zo'n Gentleman's Agreement heb je niet zomaar... Tekent Reker wel weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zit op amateurbasis bij Feyenoord. Bij PSV zal hij wel een klein contract krijgen. In dat geval is dat natuurlijk wel te begrijpen. Ook is PSV wat dichter bij zijn huis.
Als die afspraak er is, dan heeft Verbeek idd gelijk. Alleen juridisch gezien heb je geen poot om op te staan natuurlijk. De volgende keer dus gewoon stiekem spelers bij PSV wegplukken uit de jeugd als je de kans krijgt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus? Ergens heeft Verbeek gelijk. Hij zit bij Feijenoord, zo'n Gentleman's Agreement heb je niet zomaar... Tekent Reker wel weer.
heb je zeker gelijk in, maar afspraak is afspraakquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef TC03 het volgende:
Vind dat Feyenoord niet moet huilen, als die vierde keeper echt zo belangrijk was hadden ze hem maar een contract aan moeten bieden.
Hef die afspraak met Ajax en PSV dan op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef TC03 het volgende:
Vind dat Feyenoord niet moet huilen, als die vierde keeper echt zo belangrijk was hadden ze hem maar een contract aan moeten bieden.
Vind ik te kort door de bocht. Amateurcontracten worden ook vaak afgesloten met de intentie om later, als het van beide kanten bevalt, omgezet te worden in een profcontract.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik het wel mee een TC03, wat nou zeuren over een speler zonder contract...
PSV had inderdaad toestemming moeten vragen, vanwege die afspraakquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef TC03 het volgende:
Wat had PSV dan moeten doen? Vragen of ze alsjeblieft een speler die niet officieel van Feyenoord is een contract mogen aanbieden?
De laatste keer dat ik Zweden was ben ik maar 1 keer gecontroleerd en toen mocht ik gewoon doorlopen, ik was toen nog 20.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer anders Frankfurt eens. En pak anders de trein of auto.
Een nadeel voor de pubers onder ons. Voor de meeste uitgaansgelegenhede in Zweden geldt een minimumleeftijd van 25 jaar.
Als je dat hebt afgesproken: jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef TC03 het volgende:
Wat had PSV dan moeten doen? Vragen of ze alsjeblieft een speler die niet officieel van Feyenoord is een contract mogen aanbieden?
Ja maarja om zo te denken is niet realistischquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef Happel het volgende:
Die Toonen had natuurlijk ook even kunnen aankloppen bij Feijenoord.
De tering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Verbeek mag ook wel wat zelfverzekerder overkomen m.b.t. die UEFA Cup-wedstrijd zeg, zo ben ik hem niet gewend.
En jij lijkt echt geen énkel puntje van kritiek meer te geven tegenwoordig. Overigens was dit geen eens kritiek/zeiken maar gewoon meer een constatering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Happel het volgende:
[..]
De tering.![]()
Jij grijpt werkelijk alles aan om ergens over te kunnen zeiken, hè.
Dat hoeft ie helemaal niet te zeggen, maar doen alsof die ploeg wat voorstelt en dat Feyenoord het er moeilijk mee kan gaan hebben is totaal onnodig.quote:Wat heeft het voor nut om te zeggen dat we die ploeg even gaan afslachten. Leg me dat eens uit. Ik blijf erbij, je bent fan van de verkeerde club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |