Moeten we iets aan Huub doorgeven, Lieke?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef dgklieke het volgende:
nou als huub er niet is dan ga ik maar weer wat met jullie valt ook niet te praten
Kutkat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Darklight het volgende:
moest zijn ""zo wel ""![]()
Kat liep over het toetsenbord
Huub komt heul niet . De broer vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Darklight het volgende:
moest zijn ""zo wel ""![]()
Kat liep over het toetsenbord
Riep er iemand 'kat'?quote:
En dan vinden mensen het gek dat ik bang ben voor katten. Wat een kutbeesten zijn dit zeg.quote:
Kan best, maar als ik deze krengen zie ben ik direct genezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Darklight het volgende:
nee man, katten zijn leuk, hoef je echt niet bang voor te zijn
Wij heben al 20jaar katten
Moet je bij Claire zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef Supersoep het volgende:
Hoi,
Is Nena hier? Ik wil wel eens lekker gepijpt worden.
Groetjes.
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...quote:
True.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...
Zeg, hoor jij niet ergens op een feestje te zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...
@suikeroom, mooie OP
maarre.... .NL mij op alle fronten te baas? Volgens mij heb ik hem helemaal gek gekregen...
snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
met die spaarlampen actie dat ik niets deed en toch won en die punten opeiste,
Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten?
wat ik al zei.. als hij dronken was werd ie te emotioneel en was hij een makkelijk prooi, maar als hij nuchter was vond ik hem een enorm sterke speler, denk aan de stemming waar hij de punten mocht verdelen in de groep en jij om 11 uur met Ilona en Sylvia naar bed ging en zei dat je niet wist wat je moest doen tijdens die stemmingen en totoaal overompeld werd..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
@suikeroom, mooie OP
maarre.... .NL mij op alle fronten te baas? Volgens mij heb ik hem helemaal gek gekregen...
snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
Helemaal eens, en zo had hij jouw vertrek op zijn conto! Jullie hadden elkaar in een soort van houdgreep!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
Nounounou Huub, niet zo gierig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
@suikeroom, mooie OP
Nathanael had vreselijke last van zijn knie. Daar had je geluk aan. Natasia was bezorgder daarover.quote:snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
Wow wat was dat vreselijk met de spaarlampen aktie. NOTquote:met die spaarlampen actie dat ik niets deed en toch won en die punten opeiste,
Ook weer zo'n geweldige aktie om Nathanael gek te krijgen, nou hij is gek geworden.quote:Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Welke dingen? Je overschat jezelf nog steeds.quote:Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staan dat dan weer wel
Maar het emotionele van Nathanel was (volgens mij) ook alleen nadat hij al uit de kooi was, en eigenlijk niet meer het spel speelde, en er dus heel anders in zat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat ik al zei.. als hij dronken was werd ie te emotioneel en was hij een makkelijk prooi, maar als hij nuchter was vond ik hem een enorm sterke speler, denk aan de stemming waar hij de punten mocht verdelen in de groep en jij om 11 uur met Ilona en Sylvia naar bed ging en zei dat je niet wist wat je moest doen tijdens die stemmingen en totoaal overompeld werd..
Ze mag mij wel een behandeling geven..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, wil je hem een reiki behandeling geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |