Nathanael is via een zgn internal transfer naar Chicago verkast, daarnaast is hij wereldburger.quote:En toen was de beurt aan Joep. Lang verhaal kort hij was in de veronderstelling dat wij (Bart, Brian, Natasia en ikzelf) voor de volle 100% overtuigd waren dat hij Nena weg ging stemmen...Na een 1 of ander lulverhaal over oprechtheid en nog meer van dat huichelachtige gezeik wat er uit dit pubertje komt, dacht hij toe te werken naar een climax. Meneertje, TV-Horny als hij is, dacht ons in het ootje te hebben genomen toen hij meldde dat hij Nena niet weg zou stemmen. Duuuhhh, anti-climax zoals dat heet. Hij was de enige die in een soort adrenaline trip terecht kwam. Als een slecht acteur zat hij daar aan tafel denkend de wereld te kunnen controleren. Daarom waarschijnlijk des te frustrerender voor hem om onze verveelde reacties te mogen ontvangen. De sukkel begreep natuurlijk niet met zijn moralistische verhaal over 'echte vrienden', dat hij als zgn Gamemaster simpelweg verloren had. Weer een maand zonder dat er iets gebeurt in het kader van het spel. Waarschijnlijk heeft hij twintig jaar uitgetrokken voor dit verhaal ...beetje naïef.
Hey suikeroom nog wakker, geestige OP..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:19 schreef Suikeroom het volgende:
OP staat er nu.. was ff Donkey Kong aan het spelen en had wat moeite bij de eindbaas
quote:Typische de houding van de vrouw anno '08 Ik veracht alles wat geschreven en gezegd wordt hierover. Het is in de Christelijke leer; en ik neem aan dat die de grootste is in Nederland, nog immer verboden de daad buiten de uitnodiging om van de Heer te bedrijven. Ik herhaal, lees de Bijbel en ziet dat de voortplantingswetten duidelijk zijn uitgelegd. Dat de huidige vrouw als Temara zich zelf denkt de bedruipen is een verloedering! Tamara was ook buiten de stad op de Wal aan het werk. Waarom doen de vrouwen dat dan niet
Johanes Veldervla, Amsterdam | 08:12 | 28.08.08
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
DIT IS COMMOTIE OM HUUB
Even een trip down memory lane.
Toen Huub net in de kooi zat, was zijn grootste tegenstander de legendarische Nathanel. Nathanel was Huub op alle fronten de baas. Drijfde hem meerdere malen tot waanzin.
Te zien op dit filmpje waar .NL Huub inpakt met zn eigen technieken:
Gouwe Ouwe Kooi - Huub vs Nathanael
Of zijn fantastische weblog, waar hij het spel haarfijn analyseerde:
[..]
Nathanel is via een zgn internal transfer naar Chicago verkast, daarnaast is hij wereldburger.
[ afbeelding ]
Wat zegt die? Wat doet die in godsnaam op internet en waarom leest hij zulke geestverziekende artikelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:26 schreef Copycat het volgende:
Johannes Veldervla denkt er het stichtelijke zijne van:
[..]
Normaal verbeter ik geen fouten, maar deze is wel heel erg: 'drijfde' moet 'dreef' zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
Drijfde hem meerdere malen tot waanzin.
Johanes ook, iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Disana het volgende:
Cc, 'Johanes' lijkt me een gevalletje autist.
Hoofdbrekens als je Huub heet. Die wilde zelfs terstond DGK verlaten voor d'r, ondanks dat hij een zeer liefdevolle en intense relatie met Lieke hadquote:
Zou heer H daar de hand in hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
LOL
Die twee telefoonfilmpjes die één van de (aspirant) kandidates op youtube had gezet en die vervolgens hier in het gesloten topic van LS verschenen, zijn inmiddels weer verdwenen.
Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.quote:
Hier gevonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Nah, tis maar goed dat die niet meedoet, lekker zo'n typje dat even gaat filmpen en t dan ook nog op internet zet...wat een schaap....
*Ow en ik deel vandaag koffie uit met gebak, ben om 09.06 uur 29 geworden. Dus*
Ik vond dat valerie filmpje wel lachen, zonde dat zo'n talent als winehouse zich kapot zuipt àlá janis joplinquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Darklight het volgende:
die filmpjes kun je wel rippen en op je YT account zetten, maar echt boeiend zijn ze niet
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal verbeter ik geen fouten, maar deze is wel heel erg: 'drijfde' moet 'dreef' zijn![]()
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk clipsertje van Suikeroom, vooral ook de bedreiging van Huub aan Nathanel "Dag één als we hier uitstappen" en "Zes messen in je ribben".
En ja Hedda is een hoer
Joop was een die-hard Huub groupie, dat moet welhaast de verklaring zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?
Whahahaha....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
Huub ansich is al gods lasterijk![]()
Maar een gekruisigde kikker ook al ? klik
[ afbeelding ]
Het is je helemaal vergevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?
Waarom vraag je dat, wil je hem een reiki behandeling geven?quote:
quote:
Moeten we iets aan Huub doorgeven, Lieke?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef dgklieke het volgende:
nou als huub er niet is dan ga ik maar weer wat met jullie valt ook niet te praten
Kutkat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Darklight het volgende:
moest zijn ""zo wel ""![]()
Kat liep over het toetsenbord
Huub komt heul niet . De broer vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Darklight het volgende:
moest zijn ""zo wel ""![]()
Kat liep over het toetsenbord
Riep er iemand 'kat'?quote:
En dan vinden mensen het gek dat ik bang ben voor katten. Wat een kutbeesten zijn dit zeg.quote:
Kan best, maar als ik deze krengen zie ben ik direct genezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Darklight het volgende:
nee man, katten zijn leuk, hoef je echt niet bang voor te zijn
Wij heben al 20jaar katten
Moet je bij Claire zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef Supersoep het volgende:
Hoi,
Is Nena hier? Ik wil wel eens lekker gepijpt worden.
Groetjes.
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...quote:
True.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...
Zeg, hoor jij niet ergens op een feestje te zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje triest, speel het op mij zo persoonlijk als je wilt, maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten? en zoniet ga lekker door, zal weinig tot niet meer op je ingaan want dit vind ik echt te triest voor worden...
@suikeroom, mooie OP
maarre.... .NL mij op alle fronten te baas? Volgens mij heb ik hem helemaal gek gekregen...
snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
met die spaarlampen actie dat ik niets deed en toch won en die punten opeiste,
Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar heb het fatsoen om mijn vrouw erbuiten te laten?
wat ik al zei.. als hij dronken was werd ie te emotioneel en was hij een makkelijk prooi, maar als hij nuchter was vond ik hem een enorm sterke speler, denk aan de stemming waar hij de punten mocht verdelen in de groep en jij om 11 uur met Ilona en Sylvia naar bed ging en zei dat je niet wist wat je moest doen tijdens die stemmingen en totoaal overompeld werd..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
@suikeroom, mooie OP
maarre.... .NL mij op alle fronten te baas? Volgens mij heb ik hem helemaal gek gekregen...
snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
Helemaal eens, en zo had hij jouw vertrek op zijn conto! Jullie hadden elkaar in een soort van houdgreep!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staandat dan weer wel
Nounounou Huub, niet zo gierig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
@suikeroom, mooie OP
Nathanael had vreselijke last van zijn knie. Daar had je geluk aan. Natasia was bezorgder daarover.quote:snachts in de slaapkamer dat Natasia hem moest tegenhouden en ik maar lachen op het bed bij Nena en Ilona..nathanael je bent gewoon een hoer..
Wow wat was dat vreselijk met de spaarlampen aktie. NOTquote:met die spaarlampen actie dat ik niets deed en toch won en die punten opeiste,
Ook weer zo'n geweldige aktie om Nathanael gek te krijgen, nou hij is gek geworden.quote:Die ontslagronde dat ik Nena erinhield, god wat waren ze pissig op mij en elkaar
Welke dingen? Je overschat jezelf nog steeds.quote:Zo nog wel heel meer dingen met als hoogtepunt. Pak mij dan Pak mij dan, dus durf te zeggen dat zijn vertrek geheel op mijn conto komt te staan dat dan weer wel
Maar het emotionele van Nathanel was (volgens mij) ook alleen nadat hij al uit de kooi was, en eigenlijk niet meer het spel speelde, en er dus heel anders in zat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat ik al zei.. als hij dronken was werd ie te emotioneel en was hij een makkelijk prooi, maar als hij nuchter was vond ik hem een enorm sterke speler, denk aan de stemming waar hij de punten mocht verdelen in de groep en jij om 11 uur met Ilona en Sylvia naar bed ging en zei dat je niet wist wat je moest doen tijdens die stemmingen en totoaal overompeld werd..
Ze mag mij wel een behandeling geven..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, wil je hem een reiki behandeling geven?
Gefeliciteerd dan met je verjaardag. Eet ze.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Nah, tis maar goed dat die niet meedoet, lekker zo'n typje dat even gaat filmpen en t dan ook nog op internet zet...wat een schaap....
*Ow en ik deel vandaag koffie uit met gebak, ben om 09.06 uur 29 geworden. Dus*
jullie hebben toch een bruiloft vandaag. Laptop meegenomen of zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Huubdgk het volgende:
Thunderbitch f.o.d.
Nathanael was een top speler, jammer dat hij er uit moest, sterke scenes tussen ons.
Heb hem midden in de nacht wel eens benaderd om samen te spelen, maar hij durfde dat niet aan, wat wel weer zonde was
Nah, dit is niet Lieke.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag mij wel een behandeling geven..
als het tenminste de echte Lieke is, wat ik sterk betwijfel..
Zeker een toppertje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Huubdgk het volgende:
Thunderbitch f.o.d.
Nathanael was een top speler, jammer dat hij er uit moest, sterke scenes tussen ons.
Heb hem midden in de nacht wel eens benaderd om samen te spelen, maar hij durfde dat niet aan, wat wel weer zonde was
\zeker in overtreffende trap.....quote:
NL was goed...jij niet...jij liep alleen maar het programma naar beneden te halen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Huubdgk het volgende:
Thunderbitch f.o.d.
quote:
Maar Natasia hadden we al, die zorgde al voor de nodige herrie in de tent. Ook een nagel aan Huub zijn doodskist.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:04 schreef Darklight het volgende:
Door Huub kwam er wel actie
Daarvoor hadden we Ilonaen Stephan
gezellig
Bedankt voor het antwoord. Right back at ya!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Huubdgk het volgende:
vind dat iedereen kan zeggen wat hij wil, en eens zijn met mij of niet, maar vind wel dat ik een groot aandeel in het programma heb gehad. Heb (op de eerste maand na) altijd prominent in de uitzendingen gezeten, Riri je mag mij geen slimme speler hebben gevonden, maar om dat alleen maar op te hangen aan de winst.....
Thunderbitch f.o.d.? Fuck of and Die, doe maar iets engs, vind het echt te triest voor woorden dat je zo over Claire praat....
Enne, had idd een bruiloft, maar ben eerder teruggekomenhart voor de zaak of niet he
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Claire is geen heilige hoor.
tuurlijk is zij geen heilige, maar wat the FOK heeft zij nou gedaan om jouw kutopmerkingen te rechtvaardigen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord. Right back at ya!![]()
Claire is geen heilige hoor. Had ze bij pappie thuis moeten blijven en niet in het huis moeten gaan.
Niet zo overdreven reageren. You from all people. Get real.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk is zij geen heilige, maar wat the FOK heeft zij nou gedaan om jouw kutopmerkingen te rechtvaardigen...
Huub ik vond je slim, leuk en vooral amusant! En ik kan dingen relativeren net als jij en dat waardeer ik in jouw. En mensen die hier weken na DGK jou nog afzeiken daar kan jij toch om lachen..................nou ja ik wel in ieder geval. Te triest voor woorden dat mensen tot diep in de nacht hun mening over jou of de jouwen hier ventileren. .......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Huubdgk het volgende:
vind dat iedereen kan zeggen wat hij wil, en eens zijn met mij of niet, maar vind wel dat ik een groot aandeel in het programma heb gehad. Heb (op de eerste maand na) altijd prominent in de uitzendingen gezeten, Riri je mag mij geen slimme speler hebben gevonden, maar om dat alleen maar op te hangen aan de winst.....
Thunderbitch f.o.d.? Fuck of and Die, doe maar iets engs, vind het echt te triest voor woorden dat je zo over Claire praat....
Enne, had idd een bruiloft, maar ben eerder teruggekomenhart voor de zaak of niet he
niets natuurlijk en zij is te goed om als de kop van jut te dienen........quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk is zij geen heilige, maar wat the FOK heeft zij nou gedaan om jouw kutopmerkingen te rechtvaardigen...
je sloeg het programma dood door te erg negatiefquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Huubdgk het volgende:
Nou Lies, jouw man werkt dan ook niet aan een programma dat binnen 3 maanden rond moet zijn en net gaat beginnen. Ik heb schijt aan Huub, maar ga hem niet de les lezen. Hij weet zelf wel wat hij moet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef lies1958 het volgende:
[
Is wel wat je prioriteiten zijn op dat moment. Ik heb ook hart voor de zaak, maar heb ook nog een priveleven, ik denk niet dat mijn man of ik dat zou hebben moeten flikken, om van de bruiloft van familie eerder weg te gaan, om te gan werken. Denk dat er dan wel een paar woorden van te voren waren geweest hierover bij ons thuis. Maarja gelukkig leeft iedereen zijn eigen leven en heb ik er niets mee te maken.
ik wel je loopt gewoon te kutten omdat je zelf geen leven hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet zo overdreven reageren. You from all people. Get real.
Heb ik gezegd dat Claire mij wat gedaan heeft? Ik heb begrepen dat Claire best wel een beetje kan pijpen, so what. Hele volkstammen die dat doen.
Er zijn ergere dingen gezegd over anderen, dus ik snap je punt niet.
ja ja en jij sloeg het forum doodquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef riri het volgende:
[..]
je sloeg het programma dood door te erg negatief
aanwezig te zijn....als je het slim had gespeeld had je kunnen winnen.
Je verspilde super veel energie door jezelf steeds zo op de voorgrond te plaatsen....
het slim,subtiel en niet zo negatief aanwezig spelen had de kijker wellicht veel meer gewaardeerd
wat heeft het hebben van een leven te maken met de vorm van berichten posten op fok?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wel je loopt gewoon te kutten omdat je zelf geen leven hebt
From all peoplequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet zo overdreven reageren. You from all people. Get real.
Heb ik gezegd dat Claire mij wat gedaan heeft? Ik heb begrepen dat Claire best wel een beetje kan pijpen, so what. Hele volkstammen die dat doen.
Er zijn ergere dingen gezegd over anderen, dus ik snap je punt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |