Nathanael is via een zgn internal transfer naar Chicago verkast, daarnaast is hij wereldburger.quote:En toen was de beurt aan Joep. Lang verhaal kort hij was in de veronderstelling dat wij (Bart, Brian, Natasia en ikzelf) voor de volle 100% overtuigd waren dat hij Nena weg ging stemmen...Na een 1 of ander lulverhaal over oprechtheid en nog meer van dat huichelachtige gezeik wat er uit dit pubertje komt, dacht hij toe te werken naar een climax. Meneertje, TV-Horny als hij is, dacht ons in het ootje te hebben genomen toen hij meldde dat hij Nena niet weg zou stemmen. Duuuhhh, anti-climax zoals dat heet. Hij was de enige die in een soort adrenaline trip terecht kwam. Als een slecht acteur zat hij daar aan tafel denkend de wereld te kunnen controleren. Daarom waarschijnlijk des te frustrerender voor hem om onze verveelde reacties te mogen ontvangen. De sukkel begreep natuurlijk niet met zijn moralistische verhaal over 'echte vrienden', dat hij als zgn Gamemaster simpelweg verloren had. Weer een maand zonder dat er iets gebeurt in het kader van het spel. Waarschijnlijk heeft hij twintig jaar uitgetrokken voor dit verhaal ...beetje naïef.
Hey suikeroom nog wakker, geestige OP..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:19 schreef Suikeroom het volgende:
OP staat er nu.. was ff Donkey Kong aan het spelen en had wat moeite bij de eindbaas
quote:Typische de houding van de vrouw anno '08 Ik veracht alles wat geschreven en gezegd wordt hierover. Het is in de Christelijke leer; en ik neem aan dat die de grootste is in Nederland, nog immer verboden de daad buiten de uitnodiging om van de Heer te bedrijven. Ik herhaal, lees de Bijbel en ziet dat de voortplantingswetten duidelijk zijn uitgelegd. Dat de huidige vrouw als Temara zich zelf denkt de bedruipen is een verloedering! Tamara was ook buiten de stad op de Wal aan het werk. Waarom doen de vrouwen dat dan niet
Johanes Veldervla, Amsterdam | 08:12 | 28.08.08
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
DIT IS COMMOTIE OM HUUB
Even een trip down memory lane.
Toen Huub net in de kooi zat, was zijn grootste tegenstander de legendarische Nathanel. Nathanel was Huub op alle fronten de baas. Drijfde hem meerdere malen tot waanzin.
Te zien op dit filmpje waar .NL Huub inpakt met zn eigen technieken:
Gouwe Ouwe Kooi - Huub vs Nathanael
Of zijn fantastische weblog, waar hij het spel haarfijn analyseerde:
[..]
Nathanel is via een zgn internal transfer naar Chicago verkast, daarnaast is hij wereldburger.
[ afbeelding ]
Wat zegt die? Wat doet die in godsnaam op internet en waarom leest hij zulke geestverziekende artikelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:26 schreef Copycat het volgende:
Johannes Veldervla denkt er het stichtelijke zijne van:
[..]
Normaal verbeter ik geen fouten, maar deze is wel heel erg: 'drijfde' moet 'dreef' zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
Drijfde hem meerdere malen tot waanzin.
Johanes ook, iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Disana het volgende:
Cc, 'Johanes' lijkt me een gevalletje autist.
Hoofdbrekens als je Huub heet. Die wilde zelfs terstond DGK verlaten voor d'r, ondanks dat hij een zeer liefdevolle en intense relatie met Lieke hadquote:
Zou heer H daar de hand in hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
LOL
Die twee telefoonfilmpjes die één van de (aspirant) kandidates op youtube had gezet en die vervolgens hier in het gesloten topic van LS verschenen, zijn inmiddels weer verdwenen.
Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.quote:
Hier gevonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik kreeg 'niet meer beschikbaar' oid te zien.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Nah, tis maar goed dat die niet meedoet, lekker zo'n typje dat even gaat filmpen en t dan ook nog op internet zet...wat een schaap....
*Ow en ik deel vandaag koffie uit met gebak, ben om 09.06 uur 29 geworden. Dus*
Ik vond dat valerie filmpje wel lachen, zonde dat zo'n talent als winehouse zich kapot zuipt àlá janis joplinquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Darklight het volgende:
die filmpjes kun je wel rippen en op je YT account zetten, maar echt boeiend zijn ze niet
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal verbeter ik geen fouten, maar deze is wel heel erg: 'drijfde' moet 'dreef' zijn![]()
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk clipsertje van Suikeroom, vooral ook de bedreiging van Huub aan Nathanel "Dag één als we hier uitstappen" en "Zes messen in je ribben".
En ja Hedda is een hoer
Joop was een die-hard Huub groupie, dat moet welhaast de verklaring zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja te grappig gewoon, als Nathanael nuchter was, was die veel scherper dan Huub.. Huub was een soort van Natasia die alleen nog maar "houd je kutsmoel" kon zeggen en met de ene bedreiging na de andere kwam.. waarom deed het hokje toen niks tegen al die walgelijke bedreigingen? en waar was Joop Atsma?
Whahahaha....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
Huub ansich is al gods lasterijk![]()
Maar een gekruisigde kikker ook al ? klik
[ afbeelding ]
Het is je helemaal vergevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha die is erg, ter verdediging, het was al laat?
Waarom vraag je dat, wil je hem een reiki behandeling geven?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |