abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61256811
Met DS4 valt echt niet te praten, wat is er met je aan de hand man. Ik mag toch hopen dat je in je werk wat serieuzer te werk gaat? Je bent echt helemaal de weg kwijt

Geef gewoon toe dat je even fout zat, verder niks aan de hand.
pi_61256861
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:

P.s. weet je nog dat jij bij hoog en laag de aanzuigende werking van een generaal pardon ontkende... lees de berichten van vandaag maar na. Zo vaak als jij het bij het verkeerde eind hebt...
Dit slaat echt alles. Jezusmina, wat een bullshit. De aanzuigende werking tot 300.000 asielzoekers waar Wilders en Verdonk het over hadden bedoel je? Het zijn er 7000, wat meer dan anders, niet zozeer door het GP maar door strengere regelgeving in andere landen, alleen die 700 Chinezen.hebben iets met dat GP te maken, maar meer met een gerucht.

Wat een armetierige Telegraaf-retoriek
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:33:38 #178
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61258063
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:

P.s. weet je nog dat jij bij hoog en laag de aanzuigende werking van een generaal pardon ontkende... lees de berichten van vandaag maar na. Zo vaak als jij het bij het verkeerde eind hebt...
Er bestaat geen directe aanleiding om van een aanzuigende werking uit te gaan nav het generaal pardon.
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:34:09 #179
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61258070
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit slaat echt alles. Jezusmina, wat een bullshit. De aanzuigende werking tot 300.000 asielzoekers waar Wilders en Verdonk het over hadden bedoel je? Het zijn er 7000, wat meer dan anders, niet zozeer door het GP maar door strengere regelgeving in andere landen, alleen die 700 Chinezen.hebben iets met dat GP te maken, maar meer met een gerucht.

Wat een armetierige Telegraaf-retoriek
bovendien is die vermeerdering niet tot het generaal pardon te herleiden
pi_61260317
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Met DS4 valt echt niet te praten, wat is er met je aan de hand man. Ik mag toch hopen dat je in je werk wat serieuzer te werk gaat? Je bent echt helemaal de weg kwijt

De argumenten zijn weer op? Het is ook lastig vanuit een positie waar de feiten je niet meezitten, maar jij kiest nu eenmaal altijd voor die positie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61260324
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef SCH het volgende:

De aanzuigende werking tot 300.000 asielzoekers waar Wilders en Verdonk het over hadden bedoel je?
Nee, de aanzuigende werking waar wij het over hadden en ik heb nimmer 300.000 genoemd. Gewoon aanzuigende werking. Het stimuleert. Dan zijn 10 stuks al voldoende.
pi_61260329
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef JaZekerZ het volgende:

Er bestaat geen directe aanleiding om van een aanzuigende werking uit te gaan nav het generaal pardon.
Omringende landen een daling, NL een enorme stijging. Toeval?
pi_61260633
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, de aanzuigende werking waar wij het over hadden en ik heb nimmer 300.000 genoemd. Gewoon aanzuigende werking. Het stimuleert. Dan zijn 10 stuks al voldoende.
pi_61260639
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

De argumenten zijn weer op? Het is ook lastig vanuit een positie waar de feiten je niet meezitten, maar jij kiest nu eenmaal altijd voor die positie.
Dan niet joh, wat een slechte verliezer ben je toch.
pi_61260668
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ze komen massaal hierheen omdat ze gehoord hebben dat in Nederland het altijd mooi weer is. 14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2008 10:22:50 ]
pi_61261442
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:20 schreef SCH het volgende:

Dan niet joh, wat een slechte verliezer ben je toch.
Verliezer? Mwhoehahahaha!!!!!!!!!!!!!!

We gaan weer even de feiten erbij nemen:
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:06 schreef SCH het volgende:

En nog niet toegeven he. Terwijl Verdonk dus gewoon op de lijn Cramer zat
Nou, dat ik vind dat er niets met Verdonk aan de hand is weet je inmiddels. En over Cramer schreef ik:
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef DS4 het volgende:

Overigens, ik snap niet dat Verdonk meent dat Cramer op moet stappen. Ze verkondigde indertijd een mening. En nog niet eens zo'n bijzondere mening.
Anders gezegd: jij zegt dat Verdonk en Cramer op één lijn zitten, ik trek aangaande beiden één lijn.

Vervolgens zeg jij: ze zitten op één lijn, dus geef jij nu maar toe dat je ongelijk hebt.

Daar komt dan nog bovenop dat jij alleen Verdonk aanvalt.

Herhaling van "ik heb gelijk, geef het maar toe" werkt misschien op de peuterspeelzaal, maar op een enkeling na is iedereen dat hier ontgroeid SCH...
pi_61271228
Laat maar joh, ik heb wel wat beters te doen dan jouw verzinsels te bestrijden.

Feit is dat verdonk gelogen heeft en dat je opmerkingen over het Generaal Pardon al helemaal als kut op dirk slaan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:30:23 #188
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61272155
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef SCH het volgende:

Haha, ben je wel helemaal lekker? DS4 reageert uiterst genuanceerd en neemt alle tijd voor jouw 'argumenten'. Om vervolgens zo op hem te reageren getuigt van een enorme respectloosheid.

Altijd als jouw argumenten met speels gemak onderuit gehaald worden (en dat gebeurt vrij vaak) ga je op een relativerende en 'niets aan de hand'-mentaliteit je discussiepartner kleineren, waarbij je doet alsof jij de dicussie 'gewonnen' hebt. Herkenbaar, zo ging dat bij ons ook in de brugklas. De feiten liggen echter heel anders, jij verdraait worden en negeert argumenten.

SCH, geef nou maar gewoon toe dat je intellectueel inferieur en hypocriet bent, dat mag best hoor. Dat weet heel Fok namelijk al lang.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61272784
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Haha, ben je wel helemaal lekker? DS4 reageert uiterst genuanceerd en neemt alle tijd voor jouw 'argumenten'. Om vervolgens zo op hem te reageren getuigt van een enorme respectloosheid.
Dat hij heel veel woorden nodig heeft, is geen genuanceerdheid hoor. Hij liegt, hij draait zaken om, hij is achterbaks en zal nooit zijn ongelijk toegeven terwijl hij dat alleen in dit topic al op 2 punten heeft (GP en Verdonk die liegt). Lief dat je het voor hem opneemt maar het is nogal zwak om iemand die zo overduidelijk mis zit zo ontzettend te verdedigen. Beetje dom, zeg maar.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:57:28 #190
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61272836
SCH heeft gelijk in deze discussie. DS$ meet met dubbele maten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61272867
Daarom gaan we weer lekker kinderachtig namen vervormen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:04:46 #192
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61273041
Zullen wij het woord 'conservatisme' in de mond nemen? Dan is een withete Klopkoek gegarandeerd.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61273086
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef Scaurus het volgende:
Zullen wij het woord 'conservatisme' in de mond nemen? Dan is een withete Klopkoek gegarandeerd.
Zou weleens willen weten hoe dat komt...
I´m back.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:09:18 #194
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61273191
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Zou weleens willen weten hoe dat komt...
Seksueel misbruik door Bart Jan Spruyt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61273221
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
Laat maar joh, ik heb wel wat beters te doen dan jouw verzinsels te bestrijden.
Onwillekeurig denk ik bij jou geregeld aan Eric the Viking, waar King Arnulf, inmiddels tot zijn nek onder water blijft ontkennen dat het eiland Hy-Basil aan het zinken is.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:11:07 #196
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61273253
quote:
Daarom gaan we weer lekker kinderachtig namen vervormen.
DS$ was een typo. Weet niet hoe het bij jou is maar bij mij zit de $-toets onder de 4
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61273292
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Onwillekeurig denk ik bij jou geregeld aan Eric the Viking, waar King Arnulf, inmiddels tot zijn nek onder water blijft ontkennen dat het eiland Hy-Basil aan het zinken is.
Dom gelul om je eigen onkunde te verbloemen. Je zit enorm fout, en dat is ook nog eens heel kwalijk, rond je opmerkingen bij het GP en over Verdonk is het nu wel duidelijk. Die heeft echt meer gedaan dan 'PSP stemmen' - verder niet zo erg maar nogal suf omdat jij maar blijft zeggen dat het niet zo is.

Doe gewoon even normaal DS4, geef je fout toe, en we kunnen verder
pi_61273551
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
Hij liegt, hij draait zaken om, hij is achterbaks en zal nooit zijn ongelijk toegeven
Het is alleen zo gek dat jij door velen hier van beschuldigd wordt... Waar zou dat nou toch aan liggen?
pi_61273617
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is alleen zo gek dat jij door velen hier van beschuldigd wordt... Waar zou dat nou toch aan liggen?
Ga er eens inhoudelijk op in. Je weet volgens mij best dat je fout zit met het GP, en Verdonk heeft gewoon gelogen. Waarom blijf je zo krampachtig de feiten ontkennen?
pi_61273749
okeeeeee ik zie dit al een paar dagen aan....
broek uit.... gevalletje op tafel en we gaan meten..
wie de langste heeft wint.
en niet stiekem stijf maken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')