quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:
P.s. weet je nog dat jij bij hoog en laag de aanzuigende werking van een generaal pardon ontkende... lees de berichten van vandaag maar na. Zo vaak als jij het bij het verkeerde eind hebt...
Er bestaat geen directe aanleiding om van een aanzuigende werking uit te gaan nav het generaal pardon.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:
P.s. weet je nog dat jij bij hoog en laag de aanzuigende werking van een generaal pardon ontkende... lees de berichten van vandaag maar na. Zo vaak als jij het bij het verkeerde eind hebt...
bovendien is die vermeerdering niet tot het generaal pardon te herleidenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]Dit slaat echt alles. Jezusmina, wat een bullshit. De aanzuigende werking tot 300.000 asielzoekers waar Wilders en Verdonk het over hadden bedoel je?
Het zijn er 7000, wat meer dan anders, niet zozeer door het GP maar door strengere regelgeving in andere landen, alleen die 700 Chinezen.hebben iets met dat GP te maken, maar meer met een gerucht.
Wat een armetierige Telegraaf-retoriek![]()
De argumenten zijn weer op? Het is ook lastig vanuit een positie waar de feiten je niet meezitten, maar jij kiest nu eenmaal altijd voor die positie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Met DS4 valt echt niet te praten, wat is er met je aan de hand man. Ik mag toch hopen dat je in je werk wat serieuzer te werk gaat? Je bent echt helemaal de weg kwijt
Geef gewoon toe dat je even fout zat, verder niks aan de hand.
Nee, de aanzuigende werking waar wij het over hadden en ik heb nimmer 300.000 genoemd. Gewoon aanzuigende werking. Het stimuleert. Dan zijn 10 stuks al voldoende.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef SCH het volgende:
De aanzuigende werking tot 300.000 asielzoekers waar Wilders en Verdonk het over hadden bedoel je?
Omringende landen een daling, NL een enorme stijging. Toeval?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef JaZekerZ het volgende:
Er bestaat geen directe aanleiding om van een aanzuigende werking uit te gaan nav het generaal pardon.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, de aanzuigende werking waar wij het over hadden en ik heb nimmer 300.000 genoemd. Gewoon aanzuigende werking. Het stimuleert. Dan zijn 10 stuks al voldoende.
Dan niet joh, wat een slechte verliezer ben je toch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
De argumenten zijn weer op? Het is ook lastig vanuit een positie waar de feiten je niet meezitten, maar jij kiest nu eenmaal altijd voor die positie.
Natuurlijk niet. Ze komen massaal hierheen omdat ze gehoord hebben dat in Nederland het altijd mooi weer is. 14.gifquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Er bestaat geen directe aanleiding om van een aanzuigende werking uit te gaan nav het generaal pardon.
Verliezer? Mwhoehahahaha!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:20 schreef SCH het volgende:
Dan niet joh, wat een slechte verliezer ben je toch.
Nou, dat ik vind dat er niets met Verdonk aan de hand is weet je inmiddels. En over Cramer schreef ik:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
En nog niet toegeven he. Terwijl Verdonk dus gewoon op de lijn Cramer zat
Anders gezegd: jij zegt dat Verdonk en Cramer op één lijn zitten, ik trek aangaande beiden één lijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef DS4 het volgende:
Overigens, ik snap niet dat Verdonk meent dat Cramer op moet stappen. Ze verkondigde indertijd een mening. En nog niet eens zo'n bijzondere mening.
Haha, ben je wel helemaal lekker? DS4 reageert uiterst genuanceerd en neemt alle tijd voor jouw 'argumenten'. Om vervolgens zo op hem te reageren getuigt van een enorme respectloosheid.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Met DS4 valt echt niet te praten, wat is er met je aan de hand man. Ik mag toch hopen dat je in je werk wat serieuzer te werk gaat? Je bent echt helemaal de weg kwijt
Geef gewoon toe dat je even fout zat, verder niks aan de hand.
Dat hij heel veel woorden nodig heeft, is geen genuanceerdheid hoor. Hij liegt, hij draait zaken om, hij is achterbaks en zal nooit zijn ongelijk toegeven terwijl hij dat alleen in dit topic al op 2 punten heeft (GP en Verdonk die liegt). Lief dat je het voor hem opneemt maar het is nogal zwak om iemand die zo overduidelijk mis zit zo ontzettend te verdedigen. Beetje dom, zeg maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha, ben je wel helemaal lekker? DS4 reageert uiterst genuanceerd en neemt alle tijd voor jouw 'argumenten'. Om vervolgens zo op hem te reageren getuigt van een enorme respectloosheid.
Zou weleens willen weten hoe dat komt...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef Scaurus het volgende:
Zullen wij het woord 'conservatisme' in de mond nemen? Dan is een withete Klopkoek gegarandeerd.
Seksueel misbruik door Bart Jan Spruyt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Zou weleens willen weten hoe dat komt...
Onwillekeurig denk ik bij jou geregeld aan Eric the Viking, waar King Arnulf, inmiddels tot zijn nek onder water blijft ontkennen dat het eiland Hy-Basil aan het zinken is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:44 schreef SCH het volgende:Laat maar joh, ik heb wel wat beters te doen dan jouw verzinsels te bestrijden.
DS$ was een typo. Weet niet hoe het bij jou is maar bij mij zit de $-toets onder de 4quote:Daarom gaan we weer lekker kinderachtig namen vervormen.
Dom gelul om je eigen onkunde te verbloemen. Je zit enorm fout, en dat is ook nog eens heel kwalijk, rond je opmerkingen bij het GP en over Verdonk is het nu wel duidelijk. Die heeft echt meer gedaan dan 'PSP stemmen' - verder niet zo erg maar nogal suf omdat jij maar blijft zeggen dat het niet zo is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onwillekeurig denk ik bij jou geregeld aan Eric the Viking, waar King Arnulf, inmiddels tot zijn nek onder water blijft ontkennen dat het eiland Hy-Basil aan het zinken is.
Het is alleen zo gek dat jij door velen hier van beschuldigd wordt... Waar zou dat nou toch aan liggen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
Hij liegt, hij draait zaken om, hij is achterbaks en zal nooit zijn ongelijk toegeven
Ga er eens inhoudelijk op in. Je weet volgens mij best dat je fout zit met het GP, en Verdonk heeft gewoon gelogen. Waarom blijf je zo krampachtig de feiten ontkennen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is alleen zo gek dat jij door velen hier van beschuldigd wordt... Waar zou dat nou toch aan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |