Omdat ze op materieel en immaterieel gebied een soort humanistische normen en waarden uitdragen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom worden die partijen dan nog als links bestempeld?
Waarom reageert men hier op Fok! dan zo extreem op die termen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Links en rechts is m.i. achterhaald. De wereld is ook veranderd. Wat 50 jaar geleden belangrijk was is niet hetzelfde als wat nu belangrijk is. Er zijn andere kansen, andere mogelijkheden.
Materieel gezien bestaat er geen links meer, behalve zwervers en mensen met principes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat ze op materieel en immaterieel gebied een soort humanistische normen en waarden uitdragen?
In principe zie je dat sommige linksjes zoals Pim Fortuyn destijds en nu Verdonk het arbeideristische volk niet vergeten zijn, want die mooie humanistische normen en waarden zijn natuurlijk alemaal mooi en aardig, maar dan moet je niet in een schotelwijkje wonen. Dus ja je hebt gelijk dat de rollen een beetje zijn omgedraaid.
Op materieel vlak zal het niet meer zo ernorm bestaan. Haven'arbeiders' verdienen met gemak 70K¤ per jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Materieel gezien bestaat er geen links meer, behalve zwervers en mensen met principes.
Immaterieel kan al bijna niet meer in NL, want mensen willen er wel materieel warmpjes bij zitten.
Ik denk dat links gewoon niet meer bestaat, zolang de mensen die beweren links te zijn wel van materialistische zaken gebruik maken.
Precies. En met wat ik nu lees zeg ik: nee. Sterker nog, je moet wel een grote malloot zijn om zoiets "in krakerskringen bewegen" noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is de kernvraag in dit topic, heeft Verdonk zich binnen krakerskringen bewogen door als demonstrant aanwezig te zijn bij een ontruiming van een kraakpand? Zo ja, dan loog ze in K&B, of beter, ze was het gewoon vergeten, want dat gebeurt zelfs de beste zittende ministers......
Zo nee, dan is de discussie snel gesloten en de vergelijking/analogie met Duyvendak is geheel nooit opportuun geweest.
Confessionele partijen in NL zijn SGP, CDA en CU. Dat zijn geen linkse partijen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op materieel vlak zal het niet meer zo ernorm bestaan. Haven'arbeiders' verdienen met gemak 70K¤ per jaar.
Maar op immaterieel gebied zeer zeker wel; vooral ook als je merkt dat de confessionelen weer behoorlijk in de lift zitten, of althans daar lijkt het dan toch op.
Ik heb geen idee. Ik vind het ook een beetje lachwekkend. Zeker als het ook nog wordt gekoppeld aan een links/rechts*=fout!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom reageert men hier op Fok! dan zo extreem op die termen?
Daarom zijn arbeideristen ook niet rechts.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Confessionele partijen in NL zijn SGP, CDA en CU. Dat zijn geen linkse partijen.
Zeg jij nu dat KK opportunistisch was door zijn gehate GS te gebruiken om zijn "gelijk" te bewijzen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. En met wat ik nu lees zeg ik: nee. Sterker nog, je moet wel een grote malloot zijn om zoiets "in krakerskringen bewegen" noemen.
Punt is dat het vanuit pragmatisch opzicht, dwz wat betreft de fictie van de term, dus niet achterhaald is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik vind het ook een beetje lachwekkend. Zeker als het ook nog wordt gekoppeld aan een links/rechts*=fout!
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Oh zo. Maar noem eens een arbeiderist met hersens die immateriële ideeën heeft? Noem eens een voorbeeld van zo'n idee, waarbij het eigen belang ondergeschikt is gemaakt aan het algemene belang?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom zijn arbeideristen ook niet rechts.
O, die stelling durf ik wel aan hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg jij nu dat KK opportunistisch was door zijn gehate GS te gebruiken om zijn "gelijk" te bewijzen?
Die zijn er niet; het draait bij de arbeider om doekoe's voor de rest is hij/zij zo conservatief (of benepen en kortzichtig dwz antiliberaal) als de confessionelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh zo. Maar noem eens een arbeiderist met hersens die immateriële ideeën heeft? Noem eens een voorbeeld van zo'n idee, waarbij het eigen belang ondergeschikt is gemaakt aan het algemene belang?
Zeg ouwe pik, kijk maar eens dat Knevel & Van den Brink fragment terug waar ze zegt 'ik heb alleen 1 keer op de PSP gestemd".quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"dus toch" in de tt slaat nergens op, het staat gewoon op haar wiki.
Was allang bekend, had niemand K&B voor nodig. Wat een riooljournalistiek programma overigens van die christenhonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zeg ouwe pik, kijk maar eens dat Knevel & Van den Brink fragment terug waar ze zegt 'ik heb alleen 1 keer op de PSP gestemd".
Met 'dus toch' bedoel ik dat het linkse verleden kennelijk verder gaat dan zij zei.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was allang bekend, had niemand K&B voor nodig. Wat een riooljournalistiek programma overigens van die christenhonden.
Moet zij dan bij ieder interview vermelden dat zij meer dan PSP-stemmen links was? Moet zij bij ieder interview naar wiki verwijzen? Wiki was er al eerder dan haar B&H-optreden en iedereen, behalve jij, wist dat al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met 'dus toch' bedoel ik dat het linkse verleden kennelijk verder gaat dan zij zei.
Omdat ik constateer dat er weinig licht zit tussen "ik heb mij nooit in krakerskringen bewogen" en een keer meedoen met een demonstratie tegen ontruiming van kraakpanden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
DS4 is Verdonkfan, weet ik dat ook weer.
Precies. De titel moet eigenlijk zijn: Verdonk heeft tot verbazing van KK een links verleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wiki was er al eerder dan haar B&H-optreden en iedereen, behalve jij, wist dat al.
De verzuring bij veel mensen ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef detlevico het volgende:
Verstand komt met de jaren ;-)
Ze heeft een dochter Anna,die tegelijk met Taida Pasic in Leiden ging studeren, dus die zal inmiddels een jaar of 21 zijn. Anna was overigens binnen een paar maanden al weer weg uit Leiden. Mislukt of weggepest is niet bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft Verdonk trouwens 1 of meerder kinderen in de leeftijd van pakweg 23 tot 28?
Lekker belangrijk of ze kinderen heeft, alsof die het gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:11 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter Anna,die tegelijk met Taida Pasic in Leiden ging studeren, dus die zal inmiddels een jaar of 21 zijn. Anna was overigens binnen een paar maanden al weer weg uit Leiden. Mislukt of weggepest is niet bekend.
Hallo, wel eerst even teruglezen als je reageert.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:34 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of ze kinderen heeft, alsof die het gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |