abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61188019
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee, sport1 zendt de grote buitenlandse competities uit zoals Premier League, Bundesliga, SerieA, Primera Division etc.

Als je eredivisie wil kijken zal je eredivisielive moeten nemen.
lekker dan weer

vorig jaar alles aangeschaft om de Eredivisie en buitenlands voetbal te kijken, is het na nog geen jaar alweer over met de pret
pi_61188133
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten, zegen wie jullie vervloeken, bid voor wie jullie slecht behandelen.
Jezus verbouwde ook de tempel toen er oplichters mensen belazerden. Hij gebruikte alleen geen honkbalknuppel, maar een zweep.

Zo zie je maar, actie is af en toe verantwoord, zolang het maar uit rechtvaardigheid gebeurd. Zoals bij mij nu.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:49:37 #103
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61188244
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jezus verbouwde ook de tempel toen er oplichters mensen belazerden. Hij gebruikte alleen geen honkbalknuppel, maar een zweep.

Zo zie je maar, actie is af en toe verantwoord, zolang het maar uit rechtvaardigheid gebeurd. Zoals bij mij nu.
Dat waren nog eens tijden... Wat een man he, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt
pi_61188320
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:49 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden... Wat een man he, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt
Amen broeder.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_61188373
zondag is een rustdag, mogen voetballers dan wel 'werken'?
pi_61188454
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef ruud_fr het volgende:
zondag is een rustdag, mogen voetballers dan wel 'werken'?
De sabbat is eigenlijk van vrijdag tot zaterdag. De eerste christenen verschoven dit naar 'zondag' omdat dit de dag was dat Jezus zou zijn opgestaan en omdat hen dit beter uitkwam.

Het punt is dus dat het niet zoveel uitmaakt 'wanneer' je de sabbat/rustdag houdt, als je het maar een keer doet. Christelijke profvoetballers, zoals Jaliens bijvoorbeeld, houden op een andere dag dan zondag 'de sabbat'.
pi_61188697
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef koningdavid het volgende:
en omdat hen dit beter uitkwam.
Egoistisch, gemakzuchtig volkje die christenen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:05:32 #108
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_61188720
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:54 schreef Fiskus het volgende:
weet iemand meer van de internetmogelijkheden?
Nog steeds weinig over bekend helaas: Live wedstrijden via Internet Streams #23.
pi_61189183
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Egoistisch, gemakzuchtig volkje die christenen.
Hehe... mwah, het had meer te maken met vervolginen, martelingen en executies enzo.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:25:11 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61189272
Ga even over Jezus & Co discussiëren op de EO-Jongerendag ofzo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61189341
Kan je ook nog via internet een wedstrijd kijken? Zoals vorig jaar bij Planet Voetbal!
pi_61189431
Leuke wending heeft dit topic gekregen zeg
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61190254
Ik vond het wel tof.

Maar goed, ontopic maar weer. Nog steeds 'previewperiode verlopen'. Ik wacht nog tot 15.30, dan ga ik bellen.
pi_61190513
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Kan je ook nog via internet een wedstrijd kijken? Zoals vorig jaar bij Planet Voetbal!
Kijk eens 3 posts boven je
pi_61190524
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Ga even over Jezus & Co discussiëren op de EO-Jongerendag ofzo.

Ik heb hier trouwens ook beeld @ UPC

FTW.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:32:10 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61190979
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het wel tof.

Maar goed, ontopic maar weer. Nog steeds 'previewperiode verlopen'. Ik wacht nog tot 15.30, dan ga ik bellen.
Wacht maar tot 15.20, dan heb je om 15.30 misschien iemand aan de lijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61191299
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik heb hier trouwens ook beeld @ UPC

FTW.
Ik heb wel het previewgedoe op 15 en de losse kanalen op 221 t/m 224. Alleen er staat nog steeds dat ik geen toegang heb tot die kanalen.
pi_61191353
Misschien dat ik nog zo'n combinatiepakket aanschaf, nu de PD bij Sport1 zit.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:26:41 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_61192363
Tele2 digitaal nog steeds niets

Tele2 digitenne zendt EL uit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:41:56 #120
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61192769
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Begin maar vast met bellen, want het duurt wel even om er door te komen. Binnen 1 minuut kan men het bij Ziggo activeren. Wanneer je iemand aan de lijn hebt die blijft beweren dat het 5 tot 10 dagen duurt om te activeren moet je even zorgen dat hij/zij het even aan zijn/haar supervisor vraagt. Vervolgens wordt je doorverbonden en wordt het meteen geactiveerd.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61192823
Ok. Ik ga bellen.
pi_61192984
Ik heb het nr van Venom gedraaid en wordt nu doorverbonden. Kijken of ik de bandenfabriek aan de lijn krijg...
pi_61193009
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het nr van Venom gedraaid en wordt nu doorverbonden. Kijken of ik de bandenfabriek aan de lijn krijg...
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61193255
quote:
Van Hooijdonk wordt analist Eredivisie Live
28/08/2008 11:10

Pierre van Hooijdonk treedt dit seizoen in dienst bij de nieuwe abonneezender Eredivisie Live. De voormalige spits van onder meer NAC Breda, Vitesse en Feyenoord heeft zich voorlopig verbonden voor tien speelronden.

De 38-jarige Brabander beëindigde na het seizoen 2006/07 zijn profloopbaan. Hij loopt in kader van de trainerscursus stage bij Excelsior. Vorig seizoen was hij regelmatig als analist te gast bij Sport1. Eredivisie Live heeft twee vaste analisten: Mario Been en Jan van Halst.
Blij dat ik het nog niet besteld heb
pi_61193322
In de wacht hangen...
pi_61193355
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch echt 16 + 4 euro voor het basispakket digitale tv = 20 euro.
http://www.upc.nl/televis(...)ementenvergelijking/
Je moet natuurlijk wel de kleine lettertjes lezen he

Onderaan die site zie je dit:

1 UPC Standaardpakket Radio/TV kost ¤ 16,37 p/m; Tarief kan verschillen per gemeente

Ik heb altijd 71,30 per maand betaald waarvan ik 45 euro aan Chello Power (45 euro per maand betaalde dus het bedrag zal idd in de praktijk iets onder de 30 euro uitkomen (bij mij was dit 26,30)
pi_61193364
Zo te lezen is er weinig kans dat als ik het vanavond bestel ik morgen beeld heb?
pi_61193431
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo te lezen is er weinig kans dat als ik het vanavond bestel ik morgen beeld heb?
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.

Groningen en omgeving (venomsnake, The_Verve): goed geregeld.
Omgeving Utrecht (koningdavid): regelrechte bagger.
pi_61193468
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Blij dat ik het nog niet besteld heb
PvH

Wat heeft die gast zich laatst bij Rusland - Nederland laten kennen zeg !

Beetje v Persie bekritiseren terwijl v Persie gewoon nu al 3 levels beter is dan mr pierre van hooijdonk ooit in zijn carriere geweest is

Dan toch maar Sport 1 en geen eredivisie Live

Volgens mij gaat het toch wel een flop worden
pi_61193569
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.

Groningen en omgeving (venomsnake, The_Verve): goed geregeld.
Omgeving Utrecht (koningdavid): regelrechte bagger.
Nou daar woon ik allebei niet , maar toch bedankt voor je antwoord.
pi_61193637
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou daar woon ik allebei niet , maar toch bedankt voor je antwoord.
Wat was je kabelmaatschappij voor Ziggo?
Als het Casema was, zoals bij mij, ben je 'screwed.'

Ik hang nu officieel 25 minuten in de wacht.
pi_61193697
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik hang nu officieel 25 minuten in de wacht.
Dan doe je iets fout.
Je moet als je dat nummer belt gewoon naar een rustigere afdeling schakelen waar geen wachttijd is. Dan schakelen hun je wel door, dan krijg je direct iemand aan de lijn, hoef je ook niet te wachten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61193730
Voor mij is het btw regio Hoorn (Bagger ²)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61193807
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan doe je iets fout.
Je moet als je dat nummer belt gewoon naar een rustigere afdeling schakelen waar geen wachttijd is. Dan schakelen hun je wel door, dan krijg je direct iemand aan de lijn, hoef je ook niet te wachten.
Was mijn idee. Maar ik kwam dus op de afdeling @Home terecht waar ze mij niet verder konden helpen. Ze moesten mij dus doorverbinden met Ziggo 'Casema' zeg maar. En dan weet je het wel.

Ik zit nu al een half uur te bellen, de tering zeg. Die honkbalknuppel begint me steeds meer aan te staren.
pi_61193809
Maar dat kastje enzo heb ik al. Dus ik ga dalijk naar die Ziggo site. Geef mn nr door en wordt direct (??) teruggebeld. Dan is het toch een kwestie van gegevens door geven en ff dat ding activeren?
pi_61193846
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat kastje enzo heb ik al. Dus ik ga dalijk naar die Ziggo site. Geef mn nr door en wordt direct (??) teruggebeld. Dan is het toch een kwestie van gegevens door geven en ff dat ding activeren?
Ik zou gewoon even bellen met Ziggo '@home', het nr dat Venom in het vorige topic poste. Dan is het allemaal zo geregeld... bij hun wel.
pi_61193885
Er kon wel een vloek op je rusten, koningdavid.
pi_61193942
Gisteren ook met Ziggo gebeld omdat ik nog geen ontvangst had. Kwam voor vrijdagavond goed volgens die man.

Maar volgens mij had hij er niet echt vertrouwen in want hij heeft me ook nog een telefoon nummer gegeven wat ik kan bellen als het morgen nog niet geactiveerd is.....
pi_61193949
Vorige topic? Dit is #1?
pi_61193950
Nou, ik zou bijna gaan vloeken nog.

Wat een paupers racisten daar zeg.
pi_61193992
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorige topic? Dit is #1?
Uitzendrechten ECV #9: Nog steeds geen 100% dekking...
pi_61194044
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Thieske het volgende:
Gisteren ook met Ziggo gebeld omdat ik nog geen ontvangst had. Kwam voor vrijdagavond goed volgens die man.

Maar volgens mij had hij er niet echt vertrouwen in want hij heeft me ook nog een telefoon nummer gegeven wat ik kan bellen als het morgen nog niet geactiveerd is.....
Zou ik dat nummer ook mogen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61194109
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zou ik dat nummer ook mogen?
0900 0740 en dan 2 maal optie 2.
pi_61194246
Als je het nu nog wilt aanvragen, hoeveel wedstrijden mis je dan?
pi_61194252
Het uur is in zicht mensen. Nog een kwartiertje.
pi_61194269
Dat nieuwe systeem is wel vetjes

http://www.redbeemedia.com/#/piero/
pi_61194326
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Mindstate het volgende:
Als je het nu nog wilt aanvragen, hoeveel wedstrijden mis je dan?
Als het goed is geen één.
pi_61194340
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als het goed is geen één.
Er hoeven niet allerlei monteurs etc. langs te komen? Dat hoorde ik namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')