lekker dan weerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, sport1 zendt de grote buitenlandse competities uit zoals Premier League, Bundesliga, SerieA, Primera Division etc.
Als je eredivisie wil kijken zal je eredivisielive moeten nemen.![]()
Jezus verbouwde ook de tempel toen er oplichters mensen belazerden. Hij gebruikte alleen geen honkbalknuppel, maar een zweep.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten, zegen wie jullie vervloeken, bid voor wie jullie slecht behandelen.
Dat waren nog eens tijden... Wat een man he, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaaktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus verbouwde ook de tempel toen er oplichters mensen belazerden. Hij gebruikte alleen geen honkbalknuppel, maar een zweep.![]()
Zo zie je maar, actie is af en toe verantwoord, zolang het maar uit rechtvaardigheid gebeurd. Zoals bij mij nu.![]()
Amen broeder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden... Wat een man he, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt![]()
De sabbat is eigenlijk van vrijdag tot zaterdag. De eerste christenen verschoven dit naar 'zondag' omdat dit de dag was dat Jezus zou zijn opgestaan en omdat hen dit beter uitkwam.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef ruud_fr het volgende:
zondag is een rustdag, mogen voetballers dan wel 'werken'?
Egoistisch, gemakzuchtig volkje die christenen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef koningdavid het volgende:
en omdat hen dit beter uitkwam.
Nog steeds weinig over bekend helaas: Live wedstrijden via Internet Streams #23.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:54 schreef Fiskus het volgende:
weet iemand meer van de internetmogelijkheden?
Hehe... mwah, het had meer te maken met vervolginen, martelingen en executies enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Egoistisch, gemakzuchtig volkje die christenen.
Kijk eens 3 posts boven jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Kan je ook nog via internet een wedstrijd kijken? Zoals vorig jaar bij Planet Voetbal!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Ga even over Jezus & Co discussiëren op de EO-Jongerendag ofzo.
Wacht maar tot 15.20, dan heb je om 15.30 misschien iemand aan de lijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het wel tof.
Maar goed, ontopic maar weer. Nog steeds 'previewperiode verlopen'. Ik wacht nog tot 15.30, dan ga ik bellen.
Ik heb wel het previewgedoe op 15 en de losse kanalen op 221 t/m 224. Alleen er staat nog steeds dat ik geen toegang heb tot die kanalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb hier trouwens ook beeld @ UPC![]()
FTW.![]()
Begin maar vast met bellen, want het duurt wel even om er door te komen. Binnen 1 minuut kan men het bij Ziggo activeren. Wanneer je iemand aan de lijn hebt die blijft beweren dat het 5 tot 10 dagen duurt om te activeren moet je even zorgen dat hij/zij het even aan zijn/haar supervisor vraagt. Vervolgens wordt je doorverbonden en wordt het meteen geactiveerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer. Nog steeds 'previewperiode verlopen'. Ik wacht nog tot 15.30, dan ga ik bellen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het nr van Venom gedraaid en wordt nu doorverbonden. Kijken of ik de bandenfabriek aan de lijn krijg...
Blij dat ik het nog niet besteld hebquote:Van Hooijdonk wordt analist Eredivisie Live
28/08/2008 11:10
Pierre van Hooijdonk treedt dit seizoen in dienst bij de nieuwe abonneezender Eredivisie Live. De voormalige spits van onder meer NAC Breda, Vitesse en Feyenoord heeft zich voorlopig verbonden voor tien speelronden.
De 38-jarige Brabander beëindigde na het seizoen 2006/07 zijn profloopbaan. Hij loopt in kader van de trainerscursus stage bij Excelsior. Vorig seizoen was hij regelmatig als analist te gast bij Sport1. Eredivisie Live heeft twee vaste analisten: Mario Been en Jan van Halst.
Je moet natuurlijk wel de kleine lettertjes lezen hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt 16 + 4 euro voor het basispakket digitale tv = 20 euro.
http://www.upc.nl/televis(...)ementenvergelijking/
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo te lezen is er weinig kans dat als ik het vanavond bestel ik morgen beeld heb?
PvHquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blij dat ik het nog niet besteld heb
Nou daar woon ik allebei nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.
Groningen en omgeving (venomsnake, The_Verve): goed geregeld.
Omgeving Utrecht (koningdavid): regelrechte bagger.
Wat was je kabelmaatschappij voor Ziggo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou daar woon ik allebei niet, maar toch bedankt voor je antwoord.
Dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hang nu officieel 25 minuten in de wacht.
Was mijn idee. Maar ik kwam dus op de afdeling @Home terecht waar ze mij niet verder konden helpen. Ze moesten mij dus doorverbinden met Ziggo 'Casema' zeg maar. En dan weet je het wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.![]()
Je moet als je dat nummer belt gewoon naar een rustigere afdeling schakelen waar geen wachttijd is. Dan schakelen hun je wel door, dan krijg je direct iemand aan de lijn, hoef je ook niet te wachten.
Ik zou gewoon even bellen met Ziggo '@home', het nr dat Venom in het vorige topic poste. Dan is het allemaal zo geregeld... bij hun wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat kastje enzo heb ik al. Dus ik ga dalijk naar die Ziggo site. Geef mn nr door en wordt direct (??) teruggebeld. Dan is het toch een kwestie van gegevens door geven en ff dat ding activeren?
Zou ik dat nummer ook mogen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Thieske het volgende:
Gisteren ook met Ziggo gebeld omdat ik nog geen ontvangst had. Kwam voor vrijdagavond goed volgens die man.
Maar volgens mij had hij er niet echt vertrouwen in want hij heeft me ook nog een telefoon nummer gegeven wat ik kan bellen als het morgen nog niet geactiveerd is.....
Als het goed is geen één.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Mindstate het volgende:
Als je het nu nog wilt aanvragen, hoeveel wedstrijden mis je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |