Je moet natuurlijk wel de kleine lettertjes lezen hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt 16 + 4 euro voor het basispakket digitale tv = 20 euro.
http://www.upc.nl/televis(...)ementenvergelijking/
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo te lezen is er weinig kans dat als ik het vanavond bestel ik morgen beeld heb?
PvHquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blij dat ik het nog niet besteld heb
Nou daar woon ik allebei nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij is het heel afhankelijk van waar je woont.
Groningen en omgeving (venomsnake, The_Verve): goed geregeld.
Omgeving Utrecht (koningdavid): regelrechte bagger.
Wat was je kabelmaatschappij voor Ziggo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou daar woon ik allebei niet, maar toch bedankt voor je antwoord.
Dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hang nu officieel 25 minuten in de wacht.
Was mijn idee. Maar ik kwam dus op de afdeling @Home terecht waar ze mij niet verder konden helpen. Ze moesten mij dus doorverbinden met Ziggo 'Casema' zeg maar. En dan weet je het wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.![]()
Je moet als je dat nummer belt gewoon naar een rustigere afdeling schakelen waar geen wachttijd is. Dan schakelen hun je wel door, dan krijg je direct iemand aan de lijn, hoef je ook niet te wachten.
Ik zou gewoon even bellen met Ziggo '@home', het nr dat Venom in het vorige topic poste. Dan is het allemaal zo geregeld... bij hun wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dat kastje enzo heb ik al. Dus ik ga dalijk naar die Ziggo site. Geef mn nr door en wordt direct (??) teruggebeld. Dan is het toch een kwestie van gegevens door geven en ff dat ding activeren?
Zou ik dat nummer ook mogen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Thieske het volgende:
Gisteren ook met Ziggo gebeld omdat ik nog geen ontvangst had. Kwam voor vrijdagavond goed volgens die man.
Maar volgens mij had hij er niet echt vertrouwen in want hij heeft me ook nog een telefoon nummer gegeven wat ik kan bellen als het morgen nog niet geactiveerd is.....
Als het goed is geen één.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Mindstate het volgende:
Als je het nu nog wilt aanvragen, hoeveel wedstrijden mis je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |